Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avenger 2.0

Legacy Member
Je gaat nu nog sneller aan je limiet zitten...

Want als ik op youtube filmpjes kijk, stop ik meestal na een minuut als het niets voorstelt. Nu telenet eens zo snel gaat worden, is dat filmpje al volledig afgehaald in de achtergrond, zelfs als je maar een minuut ervan bekijkt :D

morfer

Legacy Member
weet het mrja da nog gaan zij niets verranderen :) je zou dan eerder bij adsl moeten gaan en zeggen zet hier es fake nieuwsberichtje van dat je de limieten afschaft binnen aantal maanden :p zodat telenet tijd heeft om hun nog voor te zijn :D

chosen1

Legacy Member
Avenger 2.0 zei:
Je gaat nu nog sneller aan je limiet zitten...

Want als ik op youtube filmpjes kijk, stop ik meestal na een minuut als het niets voorstelt. Nu telenet eens zo snel gaat worden, is dat filmpje al volledig afgehaald in de achtergrond, zelfs als je maar een minuut ervan bekijkt :D

als de uploadsnelheid hoger gaat zijn dan zal uw filmpje niet sneller gedownload zijn hoor

squan

Legacy Member
Avenger 2.0 zei:
Je gaat nu nog sneller aan je limiet zitten...

Das ook 't eerste wa ik dacht. Ok dan, nu kan ik dus nog vlugger mijn limiet bereiken, "hoera" ...

taLa.

Legacy Member
Haha, ze lappen het ons elke keer he :')
Gebruikers van internetproducten als ExpressNet en TurboNet laden vandaag de dag meer en meer data op het internet.

Na het lezen van dat persbericht is het mij duidelijk: ze lachen ons gewoon in ons gezicht uit. Speciaal voor Telenet verander ik mijn MSN avatarke de komende week naar de omgekeerde Telenet smiley.

Avenger 2.0

Legacy Member
chosen1 zei:
als de uploadsnelheid hoger gaat zijn dan zal uw filmpje niet sneller gedownload zijn hoor

Voor BasicNet zal de downloadsnelheid verdubbeld worden. Voor ComfortNet zal de downloadsnelheid maar liefst verviervoudigen en de uploadsnelheid met ongeveer 33 % verhogen.

Bron : http://telenet.be/548/28779/1/nl/

De groepen met de laagste limiet zullen dus 2 tot 4 x sneller op smallband belanden als ze youtube kijken...

sven99

Legacy Member
SMa zei:
015 66 66 66
of 023 00 43 00

één van die 2 :p

0800/666.666 werkt ook nog hoor en is gratis. Als is het eerder voor nieuwe klanten, eens ze je binnengehaald hebben mag je wachten en betalen als je ze wil contacteren.

nTFs

Legacy Member
Maar ondertussen staat Telenet weer mooi in de belangstelling en lopen de nieuwe klanten weer lekker binnen.

Mr_Larsman

Legacy Member
nTFs zei:
Maar ondertussen staat Telenet weer mooi in de belangstelling en lopen de nieuwe klanten weer lekker binnen.

Inderdaad..
'Hey Gerard, telenet is just drei kiejre sneller geworre!'
-'Dan goan we morgen da is kopen eh Maria, as't voor dezelfde prijs is kunde daar nie voor sukkelen éh!'

Goeie strategie wel, maar hun trouwe klanten worden weer bescheten :p

cassie821

Legacy Member
Weet er iemand dat ik profiteer van deze actie als ik Telenet Mono ( old skool know ) heb ?

Mennol

Legacy Member
cassie821 zei:
Weet er iemand dat ik profiteer van deze actie als ik Telenet Mono ( old skool know ) heb ?

Gewoon op mijn telenet switchen naar expressnet, tkost je niets. Kheb recent ook gemerkt dat ik nog altijd op mono zat.

Is er mss een Engelstalig artikel over hoe belachelijk deze campagne is? :D Dan kunne we het diggen ofzo en mensen es dermee laten lachen :) Kwil anders wel 1 schrijven als er niets veranderd tegen donderdagavond :D Kheb alleen geen blog of ander soort site om zoiets te zetten :p

chosen1

Legacy Member
cassie821 zei:
Weet er iemand dat ik profiteer van deze actie als ik Telenet Mono ( old skool know ) heb ?

dude ga naar uw 'mijn telenet' en schakel gewoon gratis om naar expressnet! het is echt F-ing retarded als ge mono blijft terwijl ge gratis meer upload kunt hebben!

als ge mono blijft krijgt ge helemaal niets

Pomme

Legacy Member
Effenaf wansmakelijk noem ik dit :)

"we hebben naar onze klanten geluisterd":rofl:

menen ze dat nu ? anyhow, Dommel, Here I come.

J3rry

Legacy Member
sneller downloaden, om nog sneller films te downloaden op TV is er toch niks meer op
en de paar deftige posten hebben ze eraf gesmeten en moet ge nu een digibox huren om ze te bekijken
schoon jeste
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan