Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Ik blijf er toch in geloven dat dit een vals persbericht is van Telenet om de mensen geen wilde verhalen te doen geloven.

www.telenetdruktopdeknop.be, de teller loopt nog steeds en we zullen het morgen wel zien, ja, kben ne koppigaard :D

lizzardking

Legacy Member
ohja stop toch eens met zagen over die limieten, vraag gewoon turbo aan en daarmee kan je al een hoop dingen downloaden!!! Je betaald wel wat meer maar mij kan dat niet veel schelen.

morfer

Legacy Member
lizzardking zei:
ohja stop toch eens met zagen over die limieten, vraag gewoon turbo aan en daarmee kan je al een hoop dingen downloaden!!! Je betaald wel wat meer maar mij kan dat niet veel schelen.

dan ben jij een gebruiker die juist op forums zit en geen games speelt of op youtube zit :)

de abnormale gebruiker :p ^^

Zir0h

Legacy Member
lizzardking zei:
ohja stop toch eens met zagen over die limieten, vraag gewoon turbo aan en daarmee kan je al een hoop dingen downloaden!!! Je betaald wel wat meer maar mij kan dat niet veel schelen.

Ik heb TurboNet en €60/maand vind ik veel teveel voor wat je krijgt.
Ik ben al enkele alternatieven aan het vergelijken, de meeste zijn +80GB voor de helft van de prijs van TurboBrol. :)

snake880

Legacy Member
lizzardking zei:
ohja stop toch eens met zagen over die limieten, vraag gewoon turbo aan en daarmee kan je al een hoop dingen downloaden!!! Je betaald wel wat meer maar mij kan dat niet veel schelen.
je ouders betalen zeker?
sommige mensen zijn geen miljonair.

nTFs

Legacy Member
lizzardking zei:
ohja stop toch eens met zagen over die limieten, vraag gewoon turbo aan en daarmee kan je al een hoop dingen downloaden!!! Je betaald wel wat meer maar mij kan dat niet veel schelen.

Ja want 35 Gb krijg je nooit op en 62 € per maand is nu éénmaal kleingeld. :unsure:

Matt.

Legacy Member
“Wij hebben geluisterd naar onze klanten en gehoord dat zowel onze instap-internetproducten als onze top-internetproducten nog sneller moesten zijn.

Wij blijven als bedrijf resoluut kiezen voor snelheid én voor comfortabel surfen en dat zonder de prijzen van onze producten te wijzigen”.

Wa een GEZEVER. :p

A3g0nis

Legacy Member
telenet snijdt nu wel duidelijk in hun eigen vel ze...
de druk gaat nu nog groter worden en er zijn twee mogelijkheden:

1 ofwel past telenet de limieten binnenkort aan

2 ofwel heeft belgacom deze commotie properkes vanachter de zijlijn aanschouwd en weten ze wa hen te doen staat. en dan zal telenet wel volgen.

het afschaffen of verminderen van limieten is denk ik nog nooit zo dichtbij geweest...
tegen eind 2008 zijn dit soort topics verleden tijd (hoop ik)

morfer

Legacy Member
telenet is toch in een soort oorlog met belgacom omtrent de digitale tv ?

is dit dan niet een stap voor de limieten omhoog te trekken zodat de klanten denken ja bij telenet krijg je meer voor minder. maar neen..

xback

Legacy Member
Momenteel bekijken: 96 (76 leden en 20 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Nieuw record ?

A3g0nis

Legacy Member
xback zei:
Momenteel bekijken: 96 (76 leden en 20 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Nieuw record ?

heb daarjuist de piek van 101 gezien :crazy:

Saint

Legacy Member
zo een siteje oprichten voor een snelheidsverhoging van de upload :'-).

SMa

Legacy Member
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF12122007_029&word=telenet
Telenet verdubbelt de download- en upsnelheden voor de internetabonnementen. Een hoax over downloadsnelheden dwingt Telenet het slot van een reclamecampagne hierover sneller dan gepland prijs te geven.
Voor BasicNet zal de downloadsnelheid verdubbeld worden. Voor ComfortNet zal de downloadsnelheid verviervoudigen en de uploadsnelheid met ongeveer 33 % verhogen. Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

De voorbije dagen pakte Telenet uit met een grootscheepse reclamecampagne 'Telenet drukt op de knop'. Zowel in kranten- als onlineadvertenties kondigt Telenet aan donderdag op een knop te gaan drukken. Maar waarvoor die knop dient, wordt er niet bij gezegd.

Iemand heeft van de gelegenheid handig gebruik gemaakt om de discussie over het opheffen van de datalimieten nieuw leven in te blazen. Zo ontvingen meerdere redacties vanmorgen een vals persbericht.

'Telenet zal donderdagnacht de datalimieten van de meeste breedbandabonnementen afschaffen. Klanten met een ExpressNet- of TurboNet-abonnement zullen in het vervolg dus onbeperkt kunnen internetten zonder dat na een bepaald dataverbruik moet worden bijbetaald', werd in dat valse persbericht aangekondigd. Telenet ontkent dit echter.

Iets waarop niemand zit te wachten dus.

wolfzor

Legacy Member
joepie ik zit op smallband leven telenet met hun geniale ideeën (l)

morfer

Legacy Member
wolfzor zei:
joepie ik zit op smallband leven telenet met hun geniale ideeën (l)


u hebt u laten gaan door de persberichten ? :p

ik hoop dat er iets mis loopt met hun telemeters dan kunnen het leuke feestdagen worden :D

Mennol

Legacy Member
Die campagne is toch wel iets te belachelijk nu, 't is echt te hopen dat er meer achter zit...

Hoeveel percent van de telenetgebruikers snapt er nu wat download en upload is, volgens is het nog een vrij groot aantal, dus een verdubbeling daarvan betekent niets voor hen.
En degene die wel weten wat het is, weten dat die verdubbling van de uploadsnelheid zo goed als geen nut heeft.

Naar wie is deze campagne dan gericht? 't Is mij een raadsel..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan