Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rurouni

Legacy Member
Vooral da luisteren naar onze klanten is grappig .
Dat het netwerk niet geschikt is voor hogere limieten zal evenwaar zijn als de bewering dat hun netwerk ook nie geschikt is voor hogere upload snelheden .
Trouwens wel grappig dat wanneer er geld bijgelegd word het netwerk het plots wel aankan om enkele GB meer door te slurpen .

Foefkes daar zijn ze goe in .

Anoniem04

Legacy Member
Zo een campagne voor een uploadsnelheid, daar is de "modale" gebruiker ook niets mee.

J3rry zei:
ik heb telenet mono, dus voor mij veranderd er niks

Naar expressnet overschakelen kost toch niet meer en het heft uw waarborg van uw router ook niet meer op, waarom dan niet overschakelen :unsure:

snake880

Legacy Member
Gebruikers van zogenaamde “light” internet producten doen vandaag de dag meer en meer een beroep op diensten als YouTube, Garage Tv, Itunes etc waarbij foto’s, muziek en videofragmenten worden gedownload. Om BasicNet en ComfortNet – de “light” internet producten van Telenet - mee te laten evolueren met de toenemende eisen om comfortabel gebruik te kunnen maken van de nieuwe mediadiensten op het net, draait het bedrijf uit Mechelen op 14 december de knop resoluut om naar hogere downloadsnelheden.
Met 400MB downloaden ze video's:rofl:

demon326

Legacy Member
snake_880 zei:
Met 400MB downloaden ze video's:rofl:

idd wel grappig met 400MB...,dat is mss 3a5 filmkes en tis gedaan:p.

nuja ze hebben vroeger al is een upload speed verhoging gedaan zonder al die zever erond :p

wolfzor

Legacy Member
Is het nu zo moeilijk om die datalemieten wat omhoog te gooien!?
Als toch maar "5% " van de klanten klaagt over de datalemieten geef ons dan de keus tussen BV 12 GB en 50GB. Wij de "klagers" vinken met veel plezier de 50GB aan en die wat nooit boven de 12GB geraken zullen het dan ook niet merken dat er een ander keus is.
Iedereen tevreden dan !

TheCryptkeeper

Legacy Member
Schitterend! Nu kan ik mijn maximale 400mb per dag nog rapper uploaden/downloaden!
Als ik een HD trailer wil bekijken dan wacht ik best effe tot middernacht zodat het dataverkeer maar voor de helft meetelt, maar hij zal alleszinds rap streamen... dus who cares! Ik verlang al naar de volgende snelheidsverhoging zodat we nog rapper kunne downloaden (wel 's nachts natuurlijk hé)!

Zucht... :(

EagleEye

Legacy Member
Mja, tzal geen pijn doen, 120 kB/s uploaden, maar veel goed doet het ook niet. Geluisterd naar onze klanten, my foot.

xback

Legacy Member
Met 1Mbit up kan je toch al ne goe game serverke maken toch :)
K'ben al volop bezig m'n serverke vol te proppen met gameservers si :D

mythe

Legacy Member
Op TIK word er blijkbaar vaak gemeld dat donderdag niets inhoud voor de hoogste abbonee's (Turbonet en Expressnet). Enkel voor de kleinere en ex-UPC klanten met grote abbo's.

De hoogste abbo's krijgen begin 2008 hun voordeel met nieuw rode knop.
Wie, mijn kotbaas gaat overschakelen naar Dommel als het zo is!

T'zou al mooi zijn moesten we NewsServer krijgen!

morfer

Legacy Member
wie kan de snelheid wat schelen.. als je 10 uur download aan de telenet speeds mag je u limiet al vergeten...

dendaak

Legacy Member
Is dat een grap? (Ik ben Dommel-abonnee-) en ben dus niet mee met telenet & belgacom.

Jonathan

Legacy Member
wardkennes zei:
Is het nu morgen telenet ulimited download of wat?

Jep. Begin maar al te downloaden want ge gaat u limiet nooit meer op krijgen !













Nee serieus , kzou vnv nie op youtube zitten moestek u zijn !

chosen1

Legacy Member
wardkennes zei:
Is dat een grap? (Ik ben Dommel-abonnee-) en ben dus niet mee met telenet & belgacom.

neen, niemand weet echt wat er gaat gebeuren maar limietloos is het 98% zeker niet

morfer

Legacy Member
Poenanie zei:
Jep. Begin maar al te downloaden want ge gaat u limiet nooit meer op krijgen

Nee serieus , kzou vnv nie op youtube zitten moestek u zijn !

ik vind dat de downloads die van de telenet site gebeuren demo's enzo dat gratis moet zijn :)

Jonathan

Legacy Member
chosen1 zei:
neen, niemand weet echt wat er gaat gebeuren maar limietloos is het 98% zeker niet

www.tik.be , het is nu 100% zeker wat er gaat gebeuren.

Diegenen met expressnet en turbonet ( bijna iedereen hier dus ) zal tegen 2008 dubbel zo snel kunnen uploaden.

Hoera :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan