Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=(X)=RaVen=

Legacy Member
Telenet verhoogt internetsnelheid

Telenet verdubbelt de download- en upsnelheden voor de internetabonnementen. Een hoax over downloadsnelheden dwingt Telenet het slot van een reclamecampagne hierover sneller dan gepland prijs te geven.
Voor BasicNet zal de downloadsnelheid verdubbeld worden. Voor ComfortNet zal de downloadsnelheid verviervoudigen en de uploadsnelheid met ongeveer 33 % verhogen. Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.

De voorbije dagen pakte Telenet uit met een grootscheepse reclamecampagne 'Telenet drukt op de knop'. Zowel in kranten- als onlineadvertenties kondigt Telenet aan donderdag op een knop te gaan drukken. Maar waarvoor die knop dient, wordt er niet bij gezegd.

Iemand heeft van de gelegenheid handig gebruik gemaakt om de discussie over het opheffen van de datalimieten nieuw leven in te blazen. Zo ontvingen meerdere redacties vanmorgen een vals persbericht.

'Telenet zal donderdagnacht de datalimieten van de meeste breedbandabonnementen afschaffen. Klanten met een ExpressNet- of TurboNet-abonnement zullen in het vervolg dus onbeperkt kunnen internetten zonder dat na een bepaald dataverbruik moet worden bijbetaald', werd in dat valse persbericht aangekondigd. Telenet ontkent dit echter.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF12122007_029
zo'n drukte voor iets waar niemand op zit te wachten.

Telenet, veel geblaat maar weinig wol

xback

Legacy Member
Woohoo, EINDELIJK een verhoogde uploadsnelheid !!!

Het was het enige dat mij interesseerde in feite :D

Had wel liever 2 tot 4Mbit gezien, mor ben al content met dit :p
(fyi, k'heb turbo)

Lamsednav

Legacy Member
Whaha, da sucked echt wel ferm aja :)

Wa ben ik me die uploadsnelheid :@

PapaGanz

Legacy Member
Gewoon maal 2?
Dat is nog altijd belachelijk laag.

Wat voor een reclamecampagne gaan die dan doen als ze eens iets écht van waarde gaan aankondigen?

Grayfox

Legacy Member
"Telenet drukt op de verkeerde knop" :lol: namelijk de knop die hun klanten van ontevreden naar pissed maakt :angry: fuckers, zijn ze met ons aant lachen ofzo? Hogere downloadsnelheden zodat we nog vlugger op smallband raken. Goe bezig, kga ik eens op de knop drukken van annuleer abonnement als ze zo blijven doorgaan.

Krayola

Legacy Member
Jongens, toch. En met ons geld zetten ze dan zo'n onnozele reclamecampagne op om ziets te melden. Kan dat niet gewoon in een persmededeling. Dat ze hun geld steken in een beter netwerk ja.

KN-StrideR

Legacy Member
hahaha, zo zitten de mensen die p2p/torrents gebruiken NOG sneller aan hun limiet*
super!



*op voorwaarde dat ze niet weten hoe netlimiter werkt :D

NeoCracer

Legacy Member
Haal geen valse hoop uit die berichten...

Misschien is dit net wat Telenet probeert te doen...Mensen op een ander spoor zetten.

A3g0nis

Legacy Member
ma tfeit dat ze nu al hun pointe bekend maken, bewijst dat ze het signaal van de gewenste datalimietverhoging ontvangen emmen e :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan