Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Speedy

Legacy Member
ff off topic... Legendarische topic?

Momenteel bekijken: 71 (58 leden en 13 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
‎Speedy77 , ‎X_Forcemaster_X , ‎Da nemesis , ‎Tah_b00nz0r , ‎mathieu , ‎Stancke , ‎Alola , ‎Jond3 , ‎Mr_Larsman , ‎Bigbuddha , ‎EagleEye , ‎LiL_$ainT , ‎coap , ‎Impulse , ‎cool_boy_ke , ‎chosen1 , ‎Duke_Puke , ‎matb , ‎v1sioNz , ‎omfg , ‎FCBBOY , ‎hellblazer1015 , ‎aXl_ , ‎ariane , ‎AeroFury , ‎LSDsmurf , ‎Aegonis , ‎Timmos , ‎freeza , ‎Lamsednav , ‎wouter_dc , ‎straatloper , ‎jippen , ‎woutoman , ‎xback , ‎PR4YING M4NTIS , ‎Mushu , ‎=(X)=RaVen= , ‎JordiGorissen , ‎Neith , ‎zoR , ‎jeppe , ‎no_way2go , ‎EnnY , ‎General Lee , ‎mandarijn , ‎m4TT3rs , ‎TurtleR6 , ‎Frontpage , ‎taLa. , ‎Dillyracer , ‎ugh , ‎Plut0r , ‎Iemand

cool_boy_ke

Legacy Member
Wat zou er gebeurden als we allemaal op een dag als protest heel onze internetverbinding openzetten: kweeni hoeveel (legale) torrents met upload weid open, en allemaal linux distros/mega grote bestanden downloaden aan onze topsnelheid :evil:
Zou wel funny zijn, maar jammer genoeg niet haalbaar :(

El_L4mor

Legacy Member
Aegonis zei:
ma tfeit dat ze nu al hun pointe bekend maken, bewijst dat ze het signaal van de gewenste datalimietverhoging ontvangen emmen e :)

dat signaal weten ze al lang hoor ;)

EagleEye

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Wat zou er gebeurden als we allemaal op een dag als protest heel onze internetverbinding openzetten: kweeni hoeveel (legale) torrents met upload weid open, en allemaal linux distros/mega grote bestanden downloaden aan onze topsnelheid :evil:
Zou wel funny zijn, maar jammer genoeg niet haalbaar :(
Helemaal niks, want hun netwerk kan dat perfect aan :p Alleen willen ze dat niet toegeven!!

GAMERdude

Legacy Member
En dan zeggen dat de infrastructuur hogere limieten niet aankan =')

Mr_Larsman

Legacy Member
Waaw! Als dit het is heeft telenet er toch flink naast gedrukt -.-
Hebben ze daar nu nog niet door dat ze ongelofelijk veel klanten gaan kwijtspelen met deze shit?
Kbedoel, grote aankondiging en dan!... Verhogen ze de uploadsnelheid O.o
Hmpf.

NeoCracer

Legacy Member
jippen zei:
Willen jullie eens van jullie stoel vallen ?
Het is de moment.
lees http://telenet.be/548/28779/1/nl/
Kan mijn eigen ogen niet geloven wat daar staat. :eek:

Telenet drukt op de knop heeft denk ik niets met dit te maken, aangezien ze het blijkbaar op hun site zetten voor dat de actie gedaan is...

Waarom een paar duizend euro's investeren voor reclame en dan al vroeger info vrijgeven dan gepland ??
Neen, neen, TN drukt op de knop is volgens mij iets totaal anders !


*edit* alhoewel denk ik dat ik fout ben :p

xback

Legacy Member
LOL !!!

“Met deze verhoging van snelheid zet Telenet zijn verdubbelaar in en blijven we toch wel speedleader voor internet” zegt Jo van Gorp, Executive Vice President Residential Marketing bij Telenet. “Wij hebben geluisterd naar onze klanten en gehoord dat zowel onze instap-internetproducten als onze top-internetproducten nog sneller moesten zijn.

Mor ja :)
content zijn met wat je krijgt zeker ?
We zwemmen nu al allemaal in luxe :)

Alola

Legacy Member
Keep on dreaming. Dat valse persbericht ivm datalimieten heeft ertoe geleid dat ze het vroeger moesten publiceren.

nonkel wulle

Legacy Member
Haha, joepie de UPloadsnelheid omhoog.

Daar zaten we op te wachten!:niceone:

edit: 2 dingen waar ik nogal heel hard om moest lachen

“Met deze verhoging van snelheid zet Telenet zijn verdubbelaar in en blijven we toch wel speedleader voor internet” zegt Jo van Gorp, Executive Vice President Residential Marketing bij Telenet.
Dure naam voor geldwegsmijterijjobke.

“Wij hebben geluisterd naar onze klanten en gehoord dat zowel onze instap-internetproducten als onze top-internetproducten nog sneller moesten zijn.
Dit slaat toch werkelijk alles, niet?

migelle

Legacy Member
de mense die het allemaal beetje volge van datalimiete enzo zijn hier niks mee en de 95% van de mense die volgens telenet geen hoger limiet wille ma hogere snelheid gaan hier nix van merken, gaat volgende week ma is rond by de mense die volges telenet geen hoger limiet wille of ze er iets van merke dat het sneller is

AeroFury

Legacy Member
Gebruikers van zogenaamde “light” internet producten doen vandaag de dag meer en meer een beroep op diensten als YouTube, Garage Tv, Itunes etc waarbij foto’s, muziek en videofragmenten worden gedownload. Om BasicNet en ComfortNet – de “light” internet producten van Telenet - mee te laten evolueren met de toenemende eisen om comfortabel gebruik te kunnen maken van de nieuwe mediadiensten op het net, draait het bedrijf uit Mechelen op 14 december de knop resoluut om naar...
JA! JA! JA!
....

...hogere downloadsnelheden

NEE LOSERS!!!

Maja #care, mijn dommel doet da goe :p

General Lee

Legacy Member
Waw, bovenop de concerten van Clouseau ook nog eens hogere uploadsnelheden! Telenet geeft echt wel om zijn klanten, wat een verwennerij!

Deed dommel dat ook maar :ironic:

LSDsmurf

Legacy Member
Om tegemoet de komen aan de vraag voor nog performantere producten zal de uploadsnelheid van ExpressNet en TurboNet tussen december 2007 en medio 2008 worden verdubbeld.
Het kan dus zijn dat je er nog een halfjaar op moet wachten :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan