Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Er gebeurd dus niets? En voor degene met TurboNet hebben die unlimited download?

snake880

Legacy Member
morfer zei:
wie kan de snelheid wat schelen.. als je 10 uur download aan de telenet speeds mag je u limiet al vergeten...
10 uur? reken het eens na, je komt aan geen 10 uur.
Je komt met turbo aan net geen 4 uur en met express aan 2.7 uur.

Jonathan

Legacy Member
wardkennes zei:
Er gebeurd dus niets? En voor degene met TurboNet hebben die unlimited download?

Nope , die blijven met 35Gb zitten voor dezelfde prijs , mensen met expressnet betalen nog altijd amper 43Euro om het internet zonder grenzen ( behalve die van 12Gb ) te verkennen.

Assassin666

Legacy Member
mensen .. als telenet al op de knop gedrukt heeft zouden ze de site van die knop op zen minst verandere :) en de timer niet laten lopen....
Tis allemaal weer gezever ja!
w8 gewoon tot morgenavond dan weet ge et allemaal :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Best lief van Telenet, ons zo voor de gek houden....

Hoe lang willen wij nu al meer limieten? Hoe lang zeggen ze dat 'hun netwerkt het niet aankan'? Maar snelheidsverhogingen, dat wel ja, dat kan het netwerk plotseling wel weer aan.

De normale klant heeft kinderen. Die kinderen doen niks anders dan YouTube, Trailers, Demo's & Gamen. Mij kunt ge niet meer vertellen dat de 'normale' gebruiker nooit aan zijn limiet komt.

Maarja, als dank voor de snellere upload ga ik op vrijdag heel de avond lang Ubuntu steunen met de torrent aan de maximum snelheid te seeden. Als iemand samen met mij Ubuntu wilt steunen door de torrent zo goed mogelijk te seeden, feel free to join! (Als iemand nog goeie projecten kent om te helpen, let me know)

e.House

Legacy Member
tsss "Uiterlijk juni 2008 zou iedereen de nieuwe snelheden moeten hebben, gezien tegen dan alle regio's over het opgewaardeerde netwerk van Telenet zou moeten beschikken."

dus mits enkele vetragingen mogen we eind 2008 hogere downloadsnlheden verwachten....

hogere limieten ja

morfer

Legacy Member
akkoord dat ze denken aan de normale gebruiker.. maar dat ze dan ook eens denken aan de extreme gebruiker aka gamers.. ik heb 18 en we zitten met 2 hier thuis. ik moet al goed denken wat ik doe of heb het aan mijn rekker.. 0.o

Jonathan

Legacy Member
e.House zei:
tsss "Uiterlijk juni 2008 zou iedereen de nieuwe snelheden moeten hebben, gezien tegen dan alle regio's over het opgewaardeerde netwerk van Telenet zou moeten beschikken."

dus mits enkele vetragingen mogen we eind 2008 hogere downloadsnlheden verwachten....

hogere limieten ja

neenee , enkel uploadsnelheden* ( die ano 2008 nog altijd niet te vet zullen zijn .. )

morfer

Legacy Member
moest telenet OOIT de limieten afschaffen hebben ze bij mij het einde nog niet gezien ^^

dan download ik mijn lijn plat elke dag :D servertje draaien en paar terra steken !

cool_boy_ke

Legacy Member
morfer zei:
moest telenet OOIT de limieten afschaffen hebben ze bij mij het einde nog niet gezien ^^

dan download ik mijn lijn plat elke dag :D servertje draaien en paar terra steken !
Door mensen als jou, kunnen ze zogezegd geen limietloos internet toestaan.

Pieter-Geert

Legacy Member
tis alsof da ze dermee lachen bij telenet, swat, kga me nu allegszins wel eens informeren voor zo'n dommeltoestand, allé als je voor den helft van dn prijs dubbel krijgt...

Mr_Larsman

Legacy Member
'Kunnen wij verzekeren dat dit 100% juist is' zegt tik.be
Nuja, eerst zien dan geloven. Zou telenet echt zo stom zijn om slechts zo'n schrale verandering in te voeren?

morfer

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Door mensen als jou, kunnen ze zogezegd geen limietloos internet toestaan.

hun eigen fout..

btw of je het nu zegt of niet.. altijd dat downloaden hou je niet vol na een tijd vermindert dit ook weer naar een stabiel verbruik :) 150 - 200 gb per maand en das al veel dan :) je kan natuurlijk ook overdrijven en 500+ beginnen door trekken :) je kan zo schijven blijven bijsteken

nTFs

Legacy Member
" We hebben geluisterd naar onze klanten. " Bij het lezen van deze woorden schoot ik spontaan in de lach.
Ja want alle klanten willen nu eenmaal een hogere upload..wat zijn ze nu met méér volume..toch niks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan