sneax
Legacy Member
Ik heb geen last met mijn limiet, ik heb Turbo en ben er tevreden mee, maar ik ga wel akkoord dat die 12gig stilletjesaan zwaar achterhaalt begint te worden.
Ach ja, wilt ge het snelste, stabielste internet neem dan Telenet (uw snelheid is quasi gegarandeerd, 20mbit = 2megabyte/s downloaden), mét limieten.
Wilt ge héél veel downloaden maar met een minder stabiele lijn en trager downloaden neem dan ADSL. Als ze 20mbit aanbieden en ge woont wa te ver van de centrale is dat snel maar 10mbit of minder.
Er zijn van die vangen ADSL abbo's waar ge voor 30EUR uberservice krijgt maar zolang dat geografisch extreem beperkt is, zijn wij daar ni veel mee eh. En eenmaal da populairder wordt enzo zal hun netwerkske ook wel wa meer belast worden en zult ge die specs snel zien dalen en de prijzen stijgen.
Ach ja, wilt ge het snelste, stabielste internet neem dan Telenet (uw snelheid is quasi gegarandeerd, 20mbit = 2megabyte/s downloaden), mét limieten.
Wilt ge héél veel downloaden maar met een minder stabiele lijn en trager downloaden neem dan ADSL. Als ze 20mbit aanbieden en ge woont wa te ver van de centrale is dat snel maar 10mbit of minder.
Er zijn van die vangen ADSL abbo's waar ge voor 30EUR uberservice krijgt maar zolang dat geografisch extreem beperkt is, zijn wij daar ni veel mee eh. En eenmaal da populairder wordt enzo zal hun netwerkske ook wel wa meer belast worden en zult ge die specs snel zien dalen en de prijzen stijgen.



