Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Ik heb geen last met mijn limiet, ik heb Turbo en ben er tevreden mee, maar ik ga wel akkoord dat die 12gig stilletjesaan zwaar achterhaalt begint te worden.

Ach ja, wilt ge het snelste, stabielste internet neem dan Telenet (uw snelheid is quasi gegarandeerd, 20mbit = 2megabyte/s downloaden), mét limieten.

Wilt ge héél veel downloaden maar met een minder stabiele lijn en trager downloaden neem dan ADSL. Als ze 20mbit aanbieden en ge woont wa te ver van de centrale is dat snel maar 10mbit of minder.

Er zijn van die vangen ADSL abbo's waar ge voor 30EUR uberservice krijgt maar zolang dat geografisch extreem beperkt is, zijn wij daar ni veel mee eh. En eenmaal da populairder wordt enzo zal hun netwerkske ook wel wa meer belast worden en zult ge die specs snel zien dalen en de prijzen stijgen.

SMa

Legacy Member
Nu allemaal bellen naar de helpdesk en informeren naar het limietloos internet :p
Als ze zeggen: "het is enkel de snelheid die opgeschroeft wordt", reageren alsof je het niet wist en zeggen: "daar zit toch niemand op te wachten?"

tuner111

Legacy Member
Teleslet doe het weer, Ik wil Meer volume niet meer snelheid ! Ik ga mijn facuten niet meer betalen !











(nie waar ze :p)

cool_boy_ke

Legacy Member
SMa zei:
Nu allemaal bellen naar de helpdesk en informeren naar het limietloos internet :p
Als ze zeggen: "het is enkel de snelheid die opgeschroeft wordt", reageren alsof je het niet wist en zeggen: "daar zit toch niemand op te wachten?"
Ooh, dat zou gewoonweg geweldig zijn. Kdenk dat ik het ga doen seffes, na het leren van m'n examens.










(nie waar ze :p)[/quote]

Zir0h

Legacy Member
SMa zei:
Nu allemaal bellen naar de helpdesk en informeren naar het limietloos internet :p
Als ze zeggen: "het is enkel de snelheid die opgeschroeft wordt", reageren alsof je het niet wist en zeggen: "daar zit toch niemand op te wachten?"

Naar dat 0800 nummer?
Waarom niet. :D

Zarih

Legacy Member
ze kunnen die teller niet stoppen en als hij afloopt gaat de wereld vergaan!!
Dus vlug gebruik de rest van je datalimiet voor dat het te laat is.

xback

Legacy Member
Die teller zal ook blijven lopen :)
Iedereen die het nu al weet maakt misschien 2 à 3% uit van hun totale cliënteel. (schatting)

Er zijn er dus nog VEEL die het niet weten wat er komt, of die zelfs totaal niet weten dat er iets komt. :)

nonkel wulle

Legacy Member
Ik durf wedden da da spul morgennacht om 12 uur gaat zeggen:

"WHIIIIIEEEE, U BENT GEFOPT. DE ABONNEMENTSKOSTEN GAAN MET 10% DE LUCHT IN."

morfer

Legacy Member
oeveel klanten zijn er bij telenet ? als we nu een sitje opzetten :p en 25% van de klanten tekent de petitie zou er dan een verrandering komen ? :p

nonkel wulle

Legacy Member
morfer zei:
oeveel klanten zijn er bij telenet ? als we nu een sitje opzetten :p en 25% van de klanten tekent de petitie zou er dan een verrandering komen ? :p

Good luck.






:')

Iemand

Legacy Member
morfer zei:
oeveel klanten zijn er bij telenet ? als we nu een sitje opzetten :p en 25% van de klanten tekent de petitie zou er dan een verrandering komen ? :p

neen, daar jij nooit 25% van het clienteel kan bereiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan