Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord Seth

Legacy Member
Awel feral, moest ik Telenet zijn, ik had u ontslaan. Een beetje van een werknemer leert zijn mond houden over een reclamecampagne met op het einde een climax he. Maar nee, de ene na de andere "medewerker" moet iets verklappen om interessant te kunnen doen.

Assassin666

Legacy Member
telenet limieten afschaffe :/ yeah right ...
doen ze echt niet verliezen ze veel teveel geld mee
En de snelheid verhogen is enkel goed als je een goeie connectie wil met andere landen (online gamen dan)
Wat ik echter niet snap is dat telenet die atm dezelfde snelheid heeft als dommel
een veel lager datalimiet heeft terwijl ze veeel meer klanten hebben.
Atm heeft dommel vorig weekend de limieten WEER verhoogt ...en telenet zou dit niet kunnen? ook al hebben ze veeeel meer klanten?LOGISCH!

Achja ik hoop da et iets goe word die knop en anders...

PapaGanz

Legacy Member
Ja natuurlijk is da logisch, als er meer klanten meer downloaden heeft da minder effect dan als er minder klanten meer downloaden hé deb.

Vantham

Legacy Member
HD TV heb ik hier gelezen en die kans zit er wel dik in imho.

een verhoging van de limieten mag anders ook wel eens

Grayfox

Legacy Member
Telenet drukt op de knop: Alle telemeters worden eenmalig gereset :applause: <3 of misschien krijgt hun gamesportaal een volledig nieuwe redesign, 10lives.

Xevven

Legacy Member
mail gestuurd naar de standaad, antwoord gehad :

Beste,

Het bericht is inderdaad van de site gehaald, aangezien de informatie niet klopt. Het persbericht bleek bij nader inzien niet afkomstig van Telenet.

Onze excuses hiervoor.


vriendelijke groeten,

Sofie Vandenhouwe

jammer dus

v1sioNz

Legacy Member
Ik vrees dat het datalimietloos internet nog niet voor nu zal zijn.

http://www.telenetdruktopdeknop.be/
Rechts beneden, op paneeltje waarop staat "Velocity".
256 > 512 > 1 > 2 > 3 > 4

Het zal inderdaad de snelheid zijn die gaat opgetrokken worden met factor 4 of iets dergelijks. :(

Lamsednav

Legacy Member
Achja, snelheid zou ook al goed genoeg zijn. Tja, datalimieten zullen we nog eens een paar keer over dromen.

EnnY

Legacy Member
Ja , goe gezien visionz. Das zo ne zever eh , zo onwetende klanten lokken met dingen waar ze niks aan hebben , zoals 4keer zo snel internet. Mensen di edat nodig hebbe downloaden veel, die hebben data limiet nodig , nu gata het nog sneller downloade, meer datalimiet&sneller opdoen (ze zulle da gemerkt hebben toen ze zo nr 2Mb verhoogt hadde) en dus gaan mense meer blokken bijkopen/ duurder abonnement

Mushu

Legacy Member
Commercieële logica, ze verhogen de snelheid, ge zit sneller op u limiet en dus verkopen ze meer "extra datablokken".
Mss deze blokken momenteel aan verlaagde prijs.
Vergiftigde geschenken is het enige dat je mag verwachten...
Bij verhoging van data limiet winnen ze echt niets!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan