dakantochnie zei:
Dat was na een dubbele verwittiging (die hij zeker had gelezen want hij vroeg om bevestiging) en gisteren. Hij wist goed genoeg wat zou volgen, nu moet hij niet afkomen dat hij onheus behandeld is. Moest hij trouwens nog zo sportief zijn om toe te laten dat ik contact met hem opnam viel er wie weet nog wel iets te regelen, maar ja...
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.
kerel hoe oud zijde gij? das dus waarom ze kindjes van 10 beter geen moderator maken ééj, dan krijgde ni zon belachelijke situates als dees. grow up ofzo en get over yourself. amai, ge krijgt zelfs hoogstpersoonlijke instructies van telenet om die thread te laten staan... ge zijt dus duidelijk echt wel serieus verkeerd bezig hé

(grapje hé, just kidding, plz dont ban me mr moderator

)
Anyway, telenet drukt op de knop? Nu kan je als je op comfortnet zit ipv in 10 minuten op smallband te raken, het doen in een recordtijd van 1minuut dankzij de verhoogde downloadsnelheid. Jaja, telenet is ook wel een beetje verkeerd bezig, het probleem is niet de downloadsnelheden maar de datalimieten. Mja duidelijk tegenoffensief van de nieuwe ADSL technologie die Skynet gaat lanceren, ze beginnen te beseffen dat ze eindelijk hun Panic Button gaan moeten inzetten, namelijk de limieten verhogen. Maar spijtig genoeg snapt telenet het niet helemaal en verhogen ze de verkeerde limieten, namelijk de limieten op de downloadsnelheden ipv de datalimieten.
Telenet drukt op de knop... net alsof om te zeggen dat ze dit al elk moment konden doen en dat ze gewoon besloten hebben om hun klanten zo lang mogelijk in de zak te zetten totdat ze geen andere keus meer hadden. Mja, hopelijk duwen ze op de verkeerde knop en worden perongeluk alle datalimieten afgeschaft. =)