Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrickY.

Legacy Member
feral zei:
kom als er tegen dan geen dl limieten worden geschrapt.. en alleen maar de snelheid wordt verhoogd. dan krijg ik van iedereen een koekje deal ? want hahaha die gaan nooit hun dl limieten afschaffen O_O

Nooit zou ik ook niet zeggen :)

Alleszins nu nog niet.

Grayfox

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dat was na een dubbele verwittiging (die hij zeker had gelezen want hij vroeg om bevestiging) en gisteren. Hij wist goed genoeg wat zou volgen, nu moet hij niet afkomen dat hij onheus behandeld is. Moest hij trouwens nog zo sportief zijn om toe te laten dat ik contact met hem opnam viel er wie weet nog wel iets te regelen, maar ja...
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.
kerel hoe oud zijde gij? das dus waarom ze kindjes van 10 beter geen moderator maken ééj, dan krijgde ni zon belachelijke situates als dees. grow up ofzo en get over yourself. amai, ge krijgt zelfs hoogstpersoonlijke instructies van telenet om die thread te laten staan... ge zijt dus duidelijk echt wel serieus verkeerd bezig hé :D
(grapje hé, just kidding, plz dont ban me mr moderator :p)


Anyway, telenet drukt op de knop? Nu kan je als je op comfortnet zit ipv in 10 minuten op smallband te raken, het doen in een recordtijd van 1minuut dankzij de verhoogde downloadsnelheid. Jaja, telenet is ook wel een beetje verkeerd bezig, het probleem is niet de downloadsnelheden maar de datalimieten. Mja duidelijk tegenoffensief van de nieuwe ADSL technologie die Skynet gaat lanceren, ze beginnen te beseffen dat ze eindelijk hun Panic Button gaan moeten inzetten, namelijk de limieten verhogen. Maar spijtig genoeg snapt telenet het niet helemaal en verhogen ze de verkeerde limieten, namelijk de limieten op de downloadsnelheden ipv de datalimieten.

Telenet drukt op de knop... net alsof om te zeggen dat ze dit al elk moment konden doen en dat ze gewoon besloten hebben om hun klanten zo lang mogelijk in de zak te zetten totdat ze geen andere keus meer hadden. Mja, hopelijk duwen ze op de verkeerde knop en worden perongeluk alle datalimieten afgeschaft. =)

Slayerbe

Legacy Member
feral zei:
kom als er tegen dan geen dl limieten worden geschrapt.. en alleen maar de snelheid wordt verhoogd. dan krijg ik van iedereen een koekje deal ? want hahaha die gaan nooit hun dl limieten afschaffen O_O

idd want "het netwerk kan het niet aan"

ja de meeste mensen gaan veel downloaden in het begin, maar na een paar weken heeft toch iedereen gedownload wat hij wou en gaat dat gebruik stabiliseren. maarja dan zijn er geen centjes meer voor extra blokken :sop:

Rurouni

Legacy Member
gaat wss uitdraaien tot the biggest dissapointment ever waardoor nog meer mensen de hoop gaan opgeven en overstappen naar betere providers .

soulreaper

Legacy Member
Rurouni zei:
gaat wss uitdraaien tot the biggest dissapointment ever waardoor nog meer mensen de hoop gaan opgeven en overstappen naar betere providers .

maar intussen is hun naam weer ontelbare malen in de media geweest,en dat brengt weer geld in het laatje,dat ze weer kunnen gebruiken om een andere onnozele reclame-campagne op te starten...

Iemand

Legacy Member
Rurouni zei:
gaat wss uitdraaien tot the biggest dissapointment ever waardoor nog meer mensen de hoop gaan opgeven en overstappen naar betere providers .

zit iets in

Pippoken

Legacy Member
Ik zal al blij zijn als het om limieten gaat, jammergenoeg vrees ik dat het iets met HD-tv zal te maken hebben.....

Bramboogie

Legacy Member
zag de headline op tweakers.net en raakt eventjes opgewonden... tot ik het artikel helemaal gelezen had

anyway... datalimieten moeten al langere tijd omhoog... zou wel es tijd worden
de snelheid is imo hoog genoeg, maar heb dan ook turbonet

feral

Legacy Member
Pippoken zei:
Ik zal al blij zijn als het om limieten gaat, jammergenoeg vrees ik dat het iets met HD-tv zal te maken hebben.....

het is al meerdere malen in de thread gezegt waar het over gaat...

leest eigenlijk iemand de thread helemaal door ?:crazy:

WooZ

Legacy Member
Telenet zal toch nooit zo'n grote campagne storten om aan te kondigen dat de limieten vervallen...95% van het internetgepeupel trekt zich daar simpelweg niets van aan.

Councy

Legacy Member
Grayfox zei:
...

Telenet drukt op de knop... net alsof om te zeggen dat ze dit al elk moment konden doen en dat ze gewoon besloten hebben om hun klanten zo lang mogelijk in de zak te zetten totdat ze geen andere keus meer hadden. Mja, hopelijk duwen ze op de verkeerde knop en worden perongeluk alle datalimieten afgeschaft. =)

Elk groot bedrijf doet dit he :) Maar een snelheidsverhoging zou enorm slecht overkomen. Imo is Telenet snel genoeg, maar die verdomde limiet van 12 gig is zwaar verouderd. Kijk eens een hele dag naar stage6, paar gratis liedjes dllen via itunes enzo en pats, gemakkelijk enkele gigs erdoor. :doh:

Lord Seth

Legacy Member
En dit ook net op de dag dat ze aankondigen dat GarageTV 1 miljoen bezoekers heeft mogen ontvangen. Oja, de Youtube van Telenet ;)

snake880

Legacy Member
WooZ zei:
Telenet zal toch nooit zo'n grote campagne storten om aan te kondigen dat de limieten vervallen...95% van het internetgepeupel trekt zich daar simpelweg niets van aan.
dat maakt niet uit. Als de mensen meer krijgen zijn ze blij. Of ze het echt gaan gebruiken is iets anders natuurlijk.

>P>Barney

Legacy Member
WooZ zei:
Telenet zal toch nooit zo'n grote campagne storten om aan te kondigen dat de limieten vervallen...95% van het internetgepeupel trekt zich daar simpelweg niets van aan.

Dat is idd waar, ik heb meer dan genoeg met m'n 12 Gb en zo zullen er nog veel zijn denk ik.

marre_man

Legacy Member
WooZ zei:
Telenet zal toch nooit zo'n grote campagne storten om aan te kondigen dat de limieten vervallen...95% van het internetgepeupel trekt zich daar simpelweg niets van aan.

??...

De meeste mensen trekken zich juist het meest aan van de limieten ipv upload of downloadsnelheidsverhoging gezien in hetzelfde perspectief dus jouw redenering gaat helemaal niet op.
+ Velociity van 256 + 512 doet mij idd denken aan uploadsnelheid en daar maken ze dan zoveel reclame rond?

Ik vrees dat het een hoax is.

zaffah

Legacy Member
marre_man zei:
??...

De meeste mensen trekken zich juist het meest aan van de limieten ipv upload of downloadsnelheidsverhoging gezien in hetzelfde perspectief dus jouw redenering gaat helemaal niet op.
+ Velociity van 256 + 512 doet mij idd denken aan uploadsnelheid en daar maken ze dan zoveel reclame rond?

Ik vrees dat het een hoax is.

idd, of je nu een mailtje van 30KB binnenhaalt tegen 1mbit of tegen 500mbit ... je zult het verschil niet merken vrees ik. Jan modaal ligt inderdaad niet wakker van de snelheid van z'n internet.

zoR

Legacy Member
>P>Barney zei:
Dat is idd waar, ik heb meer dan genoeg met m'n 12 Gb en zo zullen er nog veel zijn denk ik.

Gewoon wat surfen, youtube, mail en af en toe online games en je zit al makkelijk aan 10Gb

WooZ

Legacy Member
snake_880 zei:
dat maakt niet uit. Als de mensen meer krijgen zijn ze blij. Of ze het echt gaan gebruiken is iets anders natuurlijk.
Ik denk dat, puur qua promotionele inslag, een theoretische snelheidsverhoging (nog maar eens) een pak meer waarde heeft dan een limietverhoging. Jan met de pet, die 's avonds zijn e-mailtjes nakijkt en ter tijd en stond een YouTube-filmpje bekijkt, kan het denk ik niet veel schelen of hij nu 12 of 120 gigabyte erdoor mag jagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan