Shotterke
Legacy Member
WooZ zei:Ik denk dat, puur qua promotionele inslag, een theoretische snelheidsverhoging (nog maar eens) een pak meer waarde heeft dan een limietverhoging. Jan met de pet, die 's avonds zijn e-mailtjes nakijkt en ter tijd en stond een YouTube-filmpje bekijkt, kan het denk ik niet veel schelen of hij nu 12 of 120 gigabyte erdoor mag jagen.
Ik denk dat Jan met de pet wel weet hoeveel hij max kan downloaden en dat hij niet weet wat de snelheid is van zijn internet







