Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

virtualdude

Legacy Member
byterage zei:
bericht van tijd/standaard zou een hoax zijn

Blijkt inderdaad door Telenet zelf ontkent te zijn als een hoax van een grappige journalist
telenet meldt dat het niet gaat om "ongelimiteerd internet" en ook niet over "snelheidsverhogingen"

Zarih

Legacy Member
Ik kan het allesinds maar moeilijk geloven :p
Aan telenet om het tegendeel te bewijzen ofc.

Da nemesis

Legacy Member
Da zou wel zalig zijn moest da waar zijn :eek:
Dan ga telenet in mijn ogen wel van "the worst" naar "the best" zenne :D

Lon$daLe

Legacy Member
technisch en financieel zouden ze het makkelijk kunnen doen met een FUP

Selderijstok

Legacy Member
moehaa! zei:
Nope ik doe het ook zonder problemen.
Upload limiteren tot 5 kb/s.

Same, alleen doe ik maar 3kb/s :woohoo:. Doe dit al voor 3 jaar lang en nog nooit problemen gehad, met ban of dergelijke toestanden.

Anyway:

Da zou pas hemels zijn moesten er geen limieten meer zijn!

DéWé

Legacy Member
Selderijstok zei:
Same, alleen doe ik maar 3kb/s :woohoo:. Doe dit al voor 3 jaar lang en nog nooit problemen gehad, met ban of dergelijke toestanden.

Anyway:

Da zou pas hemels zijn moesten er geen limieten meer zijn!

Wat ik ook zei maar blijkbaar was het allemaal niet waar volgens J3rry :)

On topic: was ik net blij dat die limieten weggingen, stomme standaard.. :(

Loziete

Legacy Member
Ja juist efkes gebeld naar mijn contact persoon binnen telenet.
Limieten gaan dus zeker niet weg. De druk aan dees knop is dat de snelheid x4 gaat.
Maar hij kon me wel nog vertellen dat er midden januari nog een knop ingeduwd wordt maar hij wil niet vertellen wat het wordt
Misschien als ik hem dronken voer haha :evil:

PapaGanz

Legacy Member
Alez, Telenet was toch 5minuten lang de beste ISP van Vlaanderen :p

snake880

Legacy Member
Het artikel is weer verwijderd.
Maar is dat nu omdat niet waar was of omdat telenet niet wilde dat het geheim al verklapt werd?

tb-303

Legacy Member
SMa zei:
Dit is toch maar al te belachelijk... zo'n enorme campagne om een zwaar overpriced product te promoten.

ComfortNet na de druk op de knop:
€30.64 / maand
1GB limiet
down: 4Mbps
up: waarschijnlijk nog steeds 192kbps

denk niet dat dat wijzerke op 1mb staat ip max 512kb als de uplaod niet zou verzwaren...

GaMe®

Legacy Member
peelaard zei:
Ja juist efkes gebeld naar mijn contact persoon binnen telenet.
Limieten gaan dus zeker niet weg. De druk aan dees knop is dat de snelheid x4 gaat.
Maar hij kon me wel nog vertellen dat er midden januari nog een knop ingeduwd wordt maar hij wil niet vertellen wat het wordt
Misschien als ik hem dronken voer haha :evil:

Wat een gezever man.
Als ze daar zo'n promotie om maken dat de snelheid opnieuw omhoog gaat.
De mensen halen die snelheid amper.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan