Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
byterage zei:bericht van tijd/standaard zou een hoax zijn
moehaa! zei:Nope ik doe het ook zonder problemen.
Upload limiteren tot 5 kb/s.
. Doe dit al voor 3 jaar lang en nog nooit problemen gehad, met ban of dergelijke toestanden.Selderijstok zei:Same, alleen doe ik maar 3kb/s. Doe dit al voor 3 jaar lang en nog nooit problemen gehad, met ban of dergelijke toestanden.
Anyway:
Da zou pas hemels zijn moesten er geen limieten meer zijn!



Namzu zei:http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF12122007_029
artikel niet gevonden... Is het al weg ofwa?

SMa zei:Dit is toch maar al te belachelijk... zo'n enorme campagne om een zwaar overpriced product te promoten.
ComfortNet na de druk op de knop:
€30.64 / maand
1GB limiet
down: 4Mbps
up: waarschijnlijk nog steeds 192kbps
peelaard zei:Ja juist efkes gebeld naar mijn contact persoon binnen telenet.
Limieten gaan dus zeker niet weg. De druk aan dees knop is dat de snelheid x4 gaat.
Maar hij kon me wel nog vertellen dat er midden januari nog een knop ingeduwd wordt maar hij wil niet vertellen wat het wordt
Misschien als ik hem dronken voer haha![]()