Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J3rry

Legacy Member
DesertWolf zei:
Das onzin wat ge nu zegt.. Ik download regelmatig torrents, allemaal aan 2/3 kb/s en met downloadsnelheden tot 500kb/s.

onmogelijk aangezien je je niet aan de ratio houd tenzei er zoveel seeders zijn en geen kat die geintreseerd is in uw files dat jij niets moet uploaden

aan de ratio van up/download kan je niet onstnappen, doe je het toch met een gehackte client duurt het niet lang voor ze je bannen van de torrent servers

DéWé

Legacy Member
J3rry zei:
onmogelijk aangezien je je niet aan de ratio houd tenzei er zoveel seeders zijn en geen kat die geintreseerd is in uw files dat jij niets moet uploaden

aan de ratio van up/download kan je niet onstnappen, doe je het toch met een gehackte client duurt het niet lang voor ze je bannen van de torrent servers

Dan zal ik wel liegen zeker.. Mss was het gezichtsbedrog? :)

J3rry

Legacy Member
DesertWolf zei:
Dan zal ik wel liegen zeker.. Mss was het gezichtsbedrog? :)

hier een paar screenshots:

ik ben een bestand aan het downloaden van 714mb +/- 900 seeders & 2800 leechers

settings: upload 5kb
download zit vast rond de 30kb/sec

http://users.pandora.be/j3rry/test/5kbupload.JPG

settings: upload 10kb
download zit vast rond de 90kb/sec

http://users.pandora.be/j3rry/test/10kbupload.JPG

settings: upload 15kb
download zit vast rond de 170kb/sec

http://users.pandora.be/j3rry/test/15kbupload.JPG

de enige manier om 500kb/sec te halen met een upload van 5kb
is dat jij veel seeders hebt en geen leechers

nickman

Legacy Member
@J3rry : Ik download hier torrents tegen 2.1 MB/sec (nee het is geen typfout) met een minimum aan upload. Je moet gewoon deftige torrentsites hebben met genoeg seeders...
Ook kan je een client gebruiken die je wat helpt bij het niet zoveel uploaden natuurlijk ;). Zolang je niet overdrijft, wordt je niet gekickt...

Lord Seth

Legacy Member
Ik zet mijn upload altijd vast op 10 kB/s. Hiermee haal ik 300 kB/s, 's nachts dan.

tb-303

Legacy Member
Het is op bepaalde momenten van de dag dat de snelheid door telenet word teruggeschroefd op torrents, niet gans de dag door, heb nu geen tijd om zelf te zoeken maar op www.tik.be vind ge wel de uitleg....

switchblade

Legacy Member
Wilde fantasie:

Misschien hangt aan de andere kant van die knop waarop ze gaan drukken een lading springstof, die op zijn beurt gemonteerd is aan de telemeter :lol:

w00tw00t

Legacy Member
switchblade zei:
Wilde fantasie:

Misschien hangt aan de andere kant van die knop waarop ze gaan drukken een lading springstof, die op zijn beurt gemonteerd is aan de telemeter :lol:

telemeter vervangen door u portemonnee zou dichter bij de werkelijkheid komen :p

Guard

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Tis grappig om zien hoe iedereen hier aanneemt dat het over een verhoging van de limieten of verhoging van snelheid zou gaan :)

Enfin ja ik weet uit zeer goede bron wat het nu allemaal precies is en ik vind hun "nieuwigheid" enorm interessant in elk geval. Meer ga en wil ik er niet over zeggen want kwil telenet hun campagne niet omzeep helpen door te spoilen, maar in elk geval tis zeer leuk :p

je kan die nieuwigheid nog altijd PM'en naar diegene die het willen weten he :p
telenet ziet, weet het dan niet.

Emu

Legacy Member
w00tw00t zei:
telemeter vervangen door u portemonnee zou dichter bij de werkelijkheid komen :p

Goeie :D bij mij binnekort niemeer, heb nu ondertussen genoeg mensen in mijn vriendenkring met dommel, geen 1 ervan heeft klachten. Dus word ook is tijd om over te stappen. Who cares dat ik dan geen 20mbit of 100mbit (of wa ze nog allemaal wille uitvinden) heb.

no_way2go

Legacy Member
J3rry zei:
onmogelijk aangezien je je niet aan de ratio houd tenzei er zoveel seeders zijn en geen kat die geintreseerd is in uw files dat jij niets moet uploaden

aan de ratio van up/download kan je niet onstnappen, doe je het toch met een gehackte client duurt het niet lang voor ze je bannen van de torrent servers

Dit is enkel zo op sommige private trackers...

Als je uTorrent gebruikt en een public tracker (bijvoorbeeld ThePirateBay) dan download je aan volle snelheid vanaf dat je 6 kB/s upload (max.).
Aangezien nieuwe south park afleveringen over de 20.000 seeders hebben is het niet moeilijk om aan je maximum connections en snelheid te komen hoor =)

chosen1

Legacy Member
nickman zei:
@J3rry : Ik download hier torrents tegen 2.1 MB/sec (nee het is geen typfout) met een minimum aan upload. Je moet gewoon deftige torrentsites hebben met genoeg seeders...
Ook kan je een client gebruiken die je wat helpt bij het niet zoveel uploaden natuurlijk ;). Zolang je niet overdrijft, wordt je niet gekickt...

² that!

gewoon actieve torrents gebruiken (de release-scene wat volgen dus) en ik haal gemakkelijk 600kb/s

Natalie Portman

Legacy Member
Er is blijkbaar een persbericht verschenen van Telenet over de druk op de knop.

Eén woord : EINDELIJK !

virtualdude

Legacy Member
de geruchten zijn blijkbaar ook nu te lezen op destandaard.be

virtualdude

Legacy Member
Telenet schaft datalimieten af

Telenet zal donderdagnacht de datalimieten van de meeste breedbandabonnementen afschaffen. Klanten met een ExpressNet- of TurboNet-abonnement zullen in het vervolg dus onbeperkt kunnen internetten zonder dat na een bepaald dataverbruik moet worden bijbetaald.
De gebruikers van de goedkoopste abonnementen zullen overdag aan een datalimiet vastzitten, maar kunnen 's nachts (van 24u tot 10u) ongelimiteerd downloaden.

Tegelijkertijd met het afschaffen van de datalimieten zal Telenet de uploadsnelheden van de duurste breedbandabonnementen verhogen. De uploadsnelheid van het TurboNet-abonnement gaat van 512 kbps naar 4 Mbps en de uploadsnelheid van het ExpressNet-abonnement gaat van 256 kbps naar 1 Mbps.
bron destandaard.be

stond al te lezen op aboneesectie van detijd.be

Yan

Legacy Member
Lon$daLe zei:
OMG echt ofwa

datalimieten weg ??!!?

Ik kan het amper geloven.

Telenet zal donderdagnacht de datalimieten van de meeste breedbandabonnementen afschaffen. Klanten met een ExpressNet- of TurboNet-abonnement zullen in het vervolg dus onbeperkt kunnen internetten zonder dat na een bepaald dataverbruik moet worden bijbetaald.
De gebruikers van de goedkoopste abonnementen zullen overdag aan een datalimiet vastzitten, maar kunnen 's nachts (van 24u tot 10u) ongelimiteerd downloaden.

Tegelijkertijd met het afschaffen van de datalimieten zal Telenet de uploadsnelheden van de duurste breedbandabonnementen verhogen. De uploadsnelheid van het TurboNet-abonnement gaat van 512 kbps naar 4 Mbps en de uploadsnelheid van het ExpressNet-abonnement gaat van 256 kbps naar 1 Mbps.

Omagad ???!!! :eek::eek::eek::eek:
Als het zo is ben ik blij dat ik niet ben overgestapt naar Dommel, ik kan mijn 1.1 mb /sec ni missen.

Loziete

Legacy Member
Is dit al bevestigd vanuit telenet zelf?
Anders is dit super!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan