Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...Ik upload niets,enkel mails worden verstuurd,en nu en dan eens een online game...Ik heb liever verhoging van de limieten,zou nogal vals zijn van Telenet om Ex chello klanten zo veel extra's te geven,en jarenlange klanten van Telenet(ben al 7 jaar klant)die voordelen niet te gunnen?dakantochnie zei:Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.


.soulreaper zei:zoals ik al gemeld heb in de gesloten thread,ze kunnen die uploadsnelheid ergens steken waar de zon niet schijnt...Ik upload niets,enkel mails worden verstuurd,en nu en dan eens een online game...Ik heb liever verhoging van de limieten,zou nogal vals zijn van Telenet om Ex chello klanten zo veel extra's te geven,en jarenlange klanten van Telenet(ben al 7 jaar klant)die voordelen niet te gunnen?

Met het geld dat ik al betaald heb aan volumeblokken zou ik waarschijnlijk 10 jaar lang naar ieder Clouseau concert kunnen.Firestyler zei:Je mag toch naar die clouseau concerten?
Iets waarop we echt zaten te wachten
Iedereen weet dat het niet waar is. Ik ga nu een typisch voorbeeld zeggen: Als je met de auto 500km/u of 100km/u een bepaalde afstand aflegt, de afstand blijft hetzelfde.J3rry zei:yay down & upload verhogen zodat we nog sneller op smallband vliegen
nee dank u
Selderijstok zei:Hij denkt mss dat hij meer limliet ga verbruiken omdat hij sneller surft
Zoals une auto meer naft zal verbruiken![]()


dakantochnie zei:Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.
Nee, Telenet blijft de overkoepelende organisatie, ook al staan we sinds 9lives veel meer op onze eigen benen.Cyc1oon zei:Was 9lives niet onafhankelijk van telenet?



.
.

cool_boy_ke zei:Iedereen weet dat het niet waar is. Ik ga nu een typisch voorbeeld zeggen: Als je met de auto 500km/u of 100km/u een bepaalde afstand aflegt, de afstand blijft hetzelfde.
PapaGanz zei:![]()
![]()
![]()
Keigrappig hoe iedereen hier zo zit te gokken wat het is.
Ik weet dus uit nen keigoeien bron wa het is en 't is echt kei cool graaf, ma ik ga et toch ni vertellen want et is zeer spannend enzo!
Ik heb namelijk instructies gekregen om mijn muil te houden van het hoofdstation.
![]()
![]()
![]()