Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
zoals ik al gemeld heb in de gesloten thread,ze kunnen die uploadsnelheid ergens steken waar de zon niet schijnt:D...Ik upload niets,enkel mails worden verstuurd,en nu en dan eens een online game...Ik heb liever verhoging van de limieten,zou nogal vals zijn van Telenet om Ex chello klanten zo veel extra's te geven,en jarenlange klanten van Telenet(ben al 7 jaar klant)die voordelen niet te gunnen?

demon326

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

Vreemd...,want ik krijg net een sms vanmijn halfbroer dat ze papieren krijgen om het stil te houden ivm die info..,en tegen jullie zeggen ze dat het nu wel mag blijven staan:unsure::wtf:

GhO$T

Legacy Member
Toch vreemd dat er zoveel mensen blijkbaar op het puntje van hun stoel zitten in afwachting van wat telenet gaat bekend maken...

Iedereen zou toch al langer dan vandaag moeten weten dat Telenet enkel maar gebakken lucht verkoopt en dat hun spectaculaire onthulling dus weer niet veel zal voorstellen zoals gewoonlijk :p.

Guard

Legacy Member
ik zit niet op mijn puntje van mijn stoel hoor.

neen, ik zwaai hier met blaadjes van dommel voor mijn ouders hun ogen, maar ze willen er niet van weten :sad:

J3rry

Legacy Member
yay down & upload verhogen zodat we nog sneller op smallband vliegen
nee dank u

Firestyler

Legacy Member
soulreaper zei:
zoals ik al gemeld heb in de gesloten thread,ze kunnen die uploadsnelheid ergens steken waar de zon niet schijnt:D...Ik upload niets,enkel mails worden verstuurd,en nu en dan eens een online game...Ik heb liever verhoging van de limieten,zou nogal vals zijn van Telenet om Ex chello klanten zo veel extra's te geven,en jarenlange klanten van Telenet(ben al 7 jaar klant)die voordelen niet te gunnen?

Je mag toch naar die clouseau concerten? :crazy:
Iets waarop we echt zaten te wachten

SMa

Legacy Member
Firestyler zei:
Je mag toch naar die clouseau concerten? :crazy:
Iets waarop we echt zaten te wachten
Met het geld dat ik al betaald heb aan volumeblokken zou ik waarschijnlijk 10 jaar lang naar ieder Clouseau concert kunnen.

cool_boy_ke

Legacy Member
J3rry zei:
yay down & upload verhogen zodat we nog sneller op smallband vliegen
nee dank u
Iedereen weet dat het niet waar is. Ik ga nu een typisch voorbeeld zeggen: Als je met de auto 500km/u of 100km/u een bepaalde afstand aflegt, de afstand blijft hetzelfde.

Selderijstok

Legacy Member
Hij denkt mss dat hij meer limliet ga verbruiken omdat hij sneller surft :p

Zoals une auto meer naft zal verbruiken :crazy:

Hiro1

Legacy Member
Selderijstok zei:
Hij denkt mss dat hij meer limliet ga verbruiken omdat hij sneller surft :p

Zoals une auto meer naft zal verbruiken :crazy:

Mja gaat toch moeten oppassen omdat je rapper dan verwacht op je bestemming/limiet aankomt? Dus ga je langer moeten wachten op reset :p
Een auto kun je tenminste nog bijtanken ... als je alle volumeblokken al gebruikt zit je vast :(

Cycloon

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

Was 9lives niet onafhankelijk van telenet?

Dirkxke

Legacy Member
geen limiet verhoging = dommel hier thuis

limiet verhoging = nog even afwachten hoeveel :p

Latinos

Legacy Member
De benzine van het tankstation en de olie in de wereld kan ook opgeraken =D
Stomme vergelijking achswat. We begrijpen wat hij bedoelt... :)

Dakantochnie

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Was 9lives niet onafhankelijk van telenet?
Nee, Telenet blijft de overkoepelende organisatie, ook al staan we sinds 9lives veel meer op onze eigen benen.

LeSec

Legacy Member
Tis grappig om zien hoe iedereen hier aanneemt dat het over een verhoging van de limieten of verhoging van snelheid zou gaan :)

Enfin ja ik weet uit zeer goede bron wat het nu allemaal precies is en ik vind hun "nieuwigheid" enorm interessant in elk geval. Meer ga en wil ik er niet over zeggen want kwil telenet hun campagne niet omzeep helpen door te spoilen, maar in elk geval tis zeer leuk :p

PapaGanz

Legacy Member
:D :D :D :D

Keigrappig hoe iedereen hier zo zit te gokken wat het is :).

Ik weet dus uit nen keigoeien bron wa het is en 't is echt kei cool graaf, ma ik ga et toch ni vertellen want et is zeer spannend enzo!

Ik heb namelijk instructies gekregen om mijn muil te houden van het hoofdstation :).

:D :D :D

J3rry

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Iedereen weet dat het niet waar is. Ik ga nu een typisch voorbeeld zeggen: Als je met de auto 500km/u of 100km/u een bepaalde afstand aflegt, de afstand blijft hetzelfde.

denk nie echt dat ge het punt ervan inziet
als ge da nu toch wilt vergelijken me nen auto:

stel ge vertrekt alle dagen naar u werk met den auto om 7 uur smorgens en om 8 uur komt ge toe
uwen auto rijd 100km/u max, nu krijgt ge nen nieuwen auto en die rijd 200km/u
in principe zoude nu iets langer kunnen uitslapen en later vertrekken maar aangezien ge met verkeersregels zit moogde geen 200km/u rijden met uwen auto

hetzelfde met telenet, behalve da ze u nie flitsen als ge sneller download
maar ge zit wel met regels, ge moogt maar 12gig down/uploaden
dus wat ge hiervoor deed ga nu veel sneller en gaat u aanzetten tot nog meer downloaden omda ge 2x zoveel tijd over hebt

en voorwie gebruik maakt van torrents is het nog erger, torrents verdelen je bandbreedte, dat wil zeggen hoe sneller je kan uploaden hoe sneller je kan downloaden door hun share ratio waar ge nie onderuit kunt
dus da wil zeggen als ge een patch download voor world of warcraft die 300mb was genereer je nu 120mb upload ipv 60mb voor de zelfde hoeveelheid download

sebbonny

Legacy Member
PapaGanz zei:
:D :D :D :D

Keigrappig hoe iedereen hier zo zit te gokken wat het is :).

Ik weet dus uit nen keigoeien bron wa het is en 't is echt kei cool graaf, ma ik ga et toch ni vertellen want et is zeer spannend enzo!

Ik heb namelijk instructies gekregen om mijn muil te houden van het hoofdstation :).

:D :D :D

Belachelijk! De mensen hier beke nieuwsgierig maken en dan uw bakkes houden! Zeg dan gwn nix he!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan