Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iemand

Legacy Member
Wat er te doen valt is weinig omdat het toch niets gaat uithalen , maar :

1. Petitie maken en deze overhandigen aan de regering, deze kunnen toch wel iets opleggen aan de providers ?
2. Petitie op het internet
3. Wat het meeste effect zal hebben, een onfhankelijke krant aanspreken
4. op tv laten komen, maar ik zie niet goed hoe we dat zouden kunnen doen

morfer

Legacy Member
Iemand zei:
Wat er te doen valt is weinig omdat het toch niets gaat uithalen , maar :

1. Petitie maken en deze overhandigen aan de regering, deze kunnen toch wel iets opleggen aan de providers ?
2. Petitie op het internet
3. Wat het meeste effect zal hebben, een onfhankelijke krant aanspreken
4. op tv laten komen, maar ik zie niet goed hoe we dat zouden kunnen doen

@4

telenet betaalt bakken geld voor de reclame op tv :p ik denk niet dat je zo een spotje op het net kan krijgen.. of telenet betaalt gewoon meer om het er van te houden :p

taLa.

Legacy Member
Timmos zei:
Ze zeggen het nu toch zelf he? "Meer en meer data"; dus: verhoog de datalimiet. Er staat niet: "Meer en meer data tegelijk", wat zou betekenen: verhoog de snelheid.

Inderdaad, ze zeggen het eerst zelf en draaien u dan nen goeien dikken drol recht op uw voorhoofd :woohoo:

sele

Legacy Member
Iemand zei:
we zitten weer met nen duts dat geen ouders heeft of de beperkingen van adsl niet kent :')

wa heeft dat er nu mee te maken?ik betaal mijn internet zelf,heb wel ouders!woon nog thuis,heb adsl,betaal 40euro per maand!verdien prolly meer dan u :lol:,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!

Jonathan

Legacy Member
sele zei:
wa heeft dat er nu mee te maken?ik betaal mijn internet zelf,heb wel ouders!woon nog thuis,heb adsl,betaal 40euro per maand!verdien prolly meer dan u :lol:,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!

Gebruik aub de zoekfunctie en zoek "overstappen" . Geen zin in die discussie tbh.

Beramode

Legacy Member
Mistabeen zei:
Bah, snelheid verhogen -_- dat is idd wat we willen telenet, dank u om naar ons te luisteren... :ironic:

Zo kunnen we nog sneller over ons limiet gaan -_-

Bij deze maar eens hun oude campagne verkracht :x

http://a.imagehost.org/view/0070/telenut.jpg


jammer enkel da ze een luipaard gebruikt hebben terwijl eigenlijk een cheetah(dat ander beest met vlekken) de snelste is :p

en nja, wat valt er nog toe te voegen aan deze thread ² aan alles

tb-303

Legacy Member
Ik heb niet te klagen over mijn snelheid en limiet, heb turbo lijn, download vanop newsservers aan constante 2.40 Mb/s, en vanop sites aan 1-1.5 Mb/s, heb 35 gig limiet, maar als ge verstandig zijt download je enkel tussen 00:00 en 10:00 en dan heb je dus eigenlijk 70gig!
Als je hier even een internet test doet en ziet naar de results zie je ook direct dat er GEEN ENKEL internet aanbieder kan tippen aan telenet turbo abbo!
http://www.userbase.be/speedtest/index_test.php?userid=&idhash=
(die met tb 303 als tag zijn de mijne)

Enigste dat beter kan is de prijs, voor iemand zoals mij die klant is van het eerste uur en nog bijna 12.000 ballen heeft betaald in de tijd voor zijn aansluiting zouden ze wel eens een extraatje mogen doen...

Als ik dan nog lees dat overstappende chello klanten sowieso extras krijgen vind ik het het echt wel erg dat ik als klant die meer dan een decenium bij telenet zit niets extra krijgt....

tb-303

Legacy Member
taLa. zei:
Sommige mensen leven overdag ...

Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:

Nog iets interressants op te merken??

snake880

Legacy Member
tb-303 zei:
Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:

Nog iets interressants op te merken??
dat sommige mensen overdag leven:cool:
of moet ik ook snachts naar streaming tv kijken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan