Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zou dat gedaan hebbenPoenanie zei:Staat reeds 10 minuten op TIK forum.![]()

Mistabeen zei:Bah, snelheid verhogen -_- dat is idd wat we willen telenet, dank u om naar ons te luisteren... :ironic:
Zo kunnen we nog sneller over ons limiet gaan -_-
Bij deze maar eens hun oude campagne verkracht
http://a.imagehost.org/view/0070/telenut.jpg
nu dit in telenet zijn neus smeren 
sele zei:wrm gaan jullie gewoon niet weg bij telenet?
Iemand zei:Wat er te doen valt is weinig omdat het toch niets gaat uithalen , maar :
1. Petitie maken en deze overhandigen aan de regering, deze kunnen toch wel iets opleggen aan de providers ?
2. Petitie op het internet
3. Wat het meeste effect zal hebben, een onfhankelijke krant aanspreken
4. op tv laten komen, maar ik zie niet goed hoe we dat zouden kunnen doen
ik denk niet dat je zo een spotje op het net kan krijgen.. of telenet betaalt gewoon meer om het er van te houden 
Timmos zei:Ze zeggen het nu toch zelf he? "Meer en meer data"; dus: verhoog de datalimiet. Er staat niet: "Meer en meer data tegelijk", wat zou betekenen: verhoog de snelheid.

Iemand zei:we zitten weer met nen duts dat geen ouders heeft of de beperkingen van adsl niet kent :')
,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!sele zei:wa heeft dat er nu mee te maken?ik betaal mijn internet zelf,heb wel ouders!woon nog thuis,heb adsl,betaal 40euro per maand!verdien prolly meer dan u,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!
Mistabeen zei:Bah, snelheid verhogen -_- dat is idd wat we willen telenet, dank u om naar ons te luisteren... :ironic:
Zo kunnen we nog sneller over ons limiet gaan -_-
Bij deze maar eens hun oude campagne verkracht
http://a.imagehost.org/view/0070/telenut.jpg

tb-303 zei:maar als ge verstandig zijt download je enkel tussen 00:00 en 10:00 en dan heb je dus eigenlijk 70gig!
taLa. zei:Sommige mensen leven overdag ...
En bij mij telt die 's nachts ook voor 100% + mijn torrents halen dan maar 50KBps.taLa. zei:Sommige mensen leven overdag ...
(overdag makkelijk >1.5MBps)super!janlaureys9 zei:Geniaal gewoon
![]()
dat sommige mensen overdag leventb-303 zei:Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:
Nog iets interressants op te merken??
