soulreaper
Legacy Member
Stancke zei:Ja, dát gaat Telenet van gedacht doen veranderen!
Omg, zijt es niet zo naïf. Het gaat geen fucking reet uitmaken.
Djeezes,lighten up gast...Beter een ludieke actie die geen reet uitmaakt dan helemaal GEEN actie...Telenet heeft fucking weer bereikt wat ze wil hebben
raten over telenet en onbetaalbare reclame intussen.


ad:
er zijn toch geen problemen? 12 gb is ruim voldoende !