Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, dát gaat Telenet van gedacht doen veranderen!



Omg, zijt es niet zo naïf. Het gaat geen fucking reet uitmaken.

Djeezes,lighten up gast...Beter een ludieke actie die geen reet uitmaakt dan helemaal GEEN actie...Telenet heeft fucking weer bereikt wat ze wil hebben:praten over telenet en onbetaalbare reclame intussen.

Lord Seth

Legacy Member
Precies, beter actie dat geen actie. Spijtig genoeg zien mensen zoals Stancke dat niet in :)

A3g0nis

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, dát gaat Telenet van gedacht doen veranderen!



Omg, zijt es niet zo naïf. Het gaat geen fucking reet uitmaken.

weer typisch e,
altijd maar klagen onderling, maar dan niet je gedacht niet willen uiten bij het onderwerp zelf...
Typische middelbare school-mentaliteit: zagen over een leerkracht, maar tegen de leerkracht niets in het gezicht durven zeggen :/

BTW: We hebben nog geluk dat we het erover mogen hebben :ironic:

Pred

Legacy Member
Ik hoop echt dat die pic met dat luipaard in de kranten gaat verschijnen...

Iemand

Legacy Member
Pred zei:
Ik hoop echt dat die pic met dat luipaard in de kranten gaat verschijnen...

reken er maar niet op ^^, tenzij iemand een afspraak met een journalist kan regelen.

Normaal zou dat iets zijn voor de mannen van TIK, maar die lopen ook al meer mee met telenet dan voor de klant op te komen :)

nTFs

Legacy Member
Pred zei:
Ik hoop echt dat die pic met dat luipaard in de kranten gaat verschijnen...

Héél wrs niet.
Hoeveel % van alle Telenet klanten zit te klagen op forums...Telenet gaat echt niet de moeite doen om die kleine groep tevreden te stellen. Véél klanten juichen deze actie imo alleen maar toe omdat ze méér krijgen voor hetzelfde geld want de minderheid van het Telenet clieënteel zit altijd over de limiet.

switchblade

Legacy Member
Lord Seth zei:
Poster drukken, en er een paar in uw gemeente ophangen?

dat zei ik ook, maar kreeg er een volwassen reactie op :sad:

nTFs zei:
Ik zal er eerder staan om er eens goed mee te lachen maar back ontopic i guess.

u doet mij denken aan een gefrustreerde voetbalsupporter die niets anders doet dan roepen en schelden, maar zelf te leeg is om iets te doen.
sorry dat ik het zo moet naar voor brengen, maar ik kon het niet meer verbloemen dan dit.

Stancke

Legacy Member
Zolang er niemand sterft zie ik het probleem niet in... Waarom geen protestmars organiseren eigenlijk? Op naar Mechelen!

fraCk

Legacy Member
kheb de luipaardjes gepost in de Dierenthread van zita :rofl:

Stancke zei:
Zolang er niemand sterft zie ik het probleem niet in... Waarom geen protestmars organiseren eigenlijk? Op naar Mechelen!
probleem? :oink: er zijn toch geen problemen? 12 gb is ruim voldoende !

nTFs

Legacy Member
Stancke zei:
Zolang er niemand sterft zie ik het probleem niet in... Waarom geen protestmars organiseren eigenlijk? Op naar Mechelen!

Wat zijn we toch weer allemaal strijdvaardig vandaag.
Als alle acties die hier uit de doeken zijn gedaan werkelijkheid zijn geworden dan stond het Telenet gebouw niet meer recht. Ik keur het totaal niet goed wat Telenet de klanten nu weer lapt maar je kunt er gewoonweg niets tegen doen. Of je stapt over, in de mate van het mogelijke, of je blijft bij Telenet en je aanvaard alles wat er gebeurt.

nTFs

Legacy Member
switchblade zei:
dat zei ik ook, maar kreeg er een volwassen reactie op :sad:



u doet mij denken aan een gefrustreerde voetbalsupporter die niets anders doet dan roepen en schelden, maar zelf te leeg is om iets te doen.
sorry dat ik het zo moet naar voor brengen, maar ik kon het niet meer verbloemen dan dit.

Tja, U doet me denken aan een naïef persoon die denkt iets te kunnen veranderen waar er helemaal niets te veranderen valt. Maar go ahead en zet je beste beentje voor.

Lord Seth

Legacy Member
nTFs zei:
Tja, U doet me denken aan een naïef persoon die denkt iets te kunnen veranderen waar er helemaal niets te veranderen valt. Maar go ahead en zet je beste beentje voor.
En jij bent een stuurman die aan wal staat. Beetje een grote mond, maar veel zinnigs komt er niet uit. Alleen maar mensen afbreken, afwijzen en wat nog.

Met mensen zoals jij komen we inderdaad nergens. NERGENS.

^MystiQ

Legacy Member
GenesisX zei:
http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png :lol:

Die pics zouden overal moeten verschijnen :p Onwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.

De persoon die die 'affiches' maakt, maakt toch wel een domme fout zoals smalband ..

No offense maar ik geef stancke gelijk, wa the fuck gaat tnet geven about some eeks die meer datalimiet eisen. Hell, ze smijten jullie waarschijnlijk allemaal in de vergeetput en geen haan die erom kraait ^^

switchblade

Legacy Member
moest iedereen zo denken gelijk gij, en zeggen van "of ik nu iets doe of niet, het maakt toch niets uit", leefden we nog in grotten
pas op, ik heb niks tegen je he, maar ik ga gewoon niet akkoord met je mening, net zoals jij niet akkoord gaat met de mijne ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan