Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

switchblade

Legacy Member
fraCk zei:
affiches is mooi idee :p ook al zal het wss nix veranderen => care

inderdaad.. het heeft iets mysterieus, mensen die totaal niet op de hoogte zijn van wat er bedoeld wordt, zien een telenet logo, een parodie op het reclaampje van op tv, maar weten nog altijd niet wat er juist bedoeld, wordt
men gaat er over praten bij de lokale slager/bakker/whatever, en zo gaat het vuurtje rond..

zie maar naar wat die hele actie van die idiote knop teweeg gebracht heeft op een paar dagen tijd.. elke klant heeft er van gehoord en zo heeft telenet bereikt wat het wou: gratis (mond aan mond) reclame

Goldrusher

Legacy Member
Chapeau trouwens, goed gemaakt.

Math'ke zei:
Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.

smalband <> breedband
narrowband <> broadband

GenesisX

Legacy Member
Math'ke zei:
Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.

Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
tis nie bààànd en smàl eh , tis SMAL en BAND, lekker kort :p You're wrong! ^^

switchblade

Legacy Member
of je het uitspreekt als SMAL-BAND, of smaaaalbaaand, hangt volgens mij af van de provincie waar je opgegroeid bent :unsure:

(j/k enzo he)

holycrus

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

gewoon ff terzijde, ik vind het wel grappig dat zelfs vrijheid van meningsuiting tegenwoordig ook al toestemming nodig heeft. Ipv hun threads te verwijderen mss eens de oorzaak van het probleem aanpakken :p

SHIGSY

Legacy Member
chosen1 zei:
mss eens zeggen hoeveel ge betaalt?
De factuur draait altijd tussen de 70-100 Euro. Hangt er meestal vanaf wat ik allemaal heb liggen bekijken op Belgacom TV. Voor de rest zit alles inbegrepen.

taLa.

Legacy Member
GenesisX zei:
http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png :lol:

Die pics zouden overal moeten verschijnen :p Onwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.

Vind em zonder meer knap gemaakt! Goeie tagline en bijpassende foto (zie em sadface opzetten :D), alleen wat jammer van de grijze tekst die niet helemaal perfect is.

squan

Legacy Member
geniaal die cheeta :)

melden aan zattevrienden.be e.d. ook, die zijn altijd wel te vinden voor zo'n "stunts"

Blood_Raven

Legacy Member
Ingevuld:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8466&postdays=0&postorder=asc&start=951

Als we dit eens allemaal invullen :


http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/thuis/contact/forms/algemeen_info.page

vergeet niet te selecteren 'hoe doe ik mijn opzeg'.
Vul ook werkelijk al uw gegevens in, dus ook uw echte email en klantennummer.

Je kan ook een bestand meesturen.
Doe maar deze :
(plaatje staat hieronder bij Amedee z'n post)
Kies verkleinde versie van dit plaatje :
http://img441.imageshack.us/img441/20/telenutap9.jpg
Als er wat mensen dit nu eens doen, echte email ingeven en echte klantennummer(staat op factuur).
Het blijft toch bij informatie vragen. Ik heb gevraagd welke addertjes er onder het gras liggen bij het opzeggen.

Ik ben aan het overwegen om over te stappen dus deze informatie is in mijn geval nog eens handig ook.

fraCk

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan