Timmos
Legacy Member
Van wie is die eigenlijk, iemand van dit forum?SMa zei:Deze vind ik dan toch net iets beter uitgewerkt:
http://a.imagehost.org/0070/telenut.jpg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van wie is die eigenlijk, iemand van dit forum?SMa zei:Deze vind ik dan toch net iets beter uitgewerkt:
http://a.imagehost.org/0070/telenut.jpg
fraCk zei:affiches is mooi ideeook al zal het wss nix veranderen => care
guess babyTimmos zei:Van wie is die eigenlijk, iemand van dit forum?

Math'ke zei:Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.
tis nie bààànd en smàl eh , tis SMAL en BAND, lekker kortMath'ke zei:Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.
Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
You're wrong! ^^dakantochnie zei:Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

w00tw00t zei:paar van die affiches afprinten en doorsturen naar de kranten![]()

De factuur draait altijd tussen de 70-100 Euro. Hangt er meestal vanaf wat ik allemaal heb liggen bekijken op Belgacom TV. Voor de rest zit alles inbegrepen.chosen1 zei:mss eens zeggen hoeveel ge betaalt?
Mistabeen, trouwe hondMistabeen zei:guess baby
*slaps timmos' ass*

GaMe® zei:
Denkt ge nu echt dat die kranten daar aandacht gaan aan besteden?

GenesisX zei:http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png
Die pics zouden overal moeten verschijnenOnwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.
), alleen wat jammer van de grijze tekst die niet helemaal perfect is.Als er wat mensen dit nu eens doen, echte email ingeven en echte klantennummer(staat op factuur).Als we dit eens allemaal invullen :
http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/thuis/contact/forms/algemeen_info.page
vergeet niet te selecteren 'hoe doe ik mijn opzeg'.
Vul ook werkelijk al uw gegevens in, dus ook uw echte email en klantennummer.
Je kan ook een bestand meesturen.
Doe maar deze :
(plaatje staat hieronder bij Amedee z'n post)
Kies verkleinde versie van dit plaatje :
http://img441.imageshack.us/img441/20/telenutap9.jpg
Blood_Raven zei:Ingevuld:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8466&postdays=0&postorder=asc&start=951
Als er wat mensen dit nu eens doen, echte email ingeven en echte klantennummer(staat op factuur).
Het blijft toch bij informatie vragen. Ik heb gevraagd welke addertjes er onder het gras liggen bij het opzeggen.
Ik ben aan het overwegen om over te stappen dus deze informatie is in mijn geval nog eens handig ook.