Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:aha het persbericht is vetrokken sie ^^
just in men inbox, is ff lezen se
Hoe kunt ge nu comfortable gebruik maken van nieuwe mediadiensten als ge na een paar filmpkes al over uwen limiet zit? :ironic:Tah_b00nz0r zei:Om BasicNet en ComfortNet – de “light” internet producten van Telenet - mee te laten evolueren met de toenemende eisen om comfortabel gebruik te kunnen maken van de nieuwe mediadiensten op het net


Maar 't zijn deze die juist het probleem zijn dat Telenet z'n beleid zo is,want ze zijn de eerste die hier komen janken over hun volume,terwijl ze anderzijds hun zakken vullen met de illegale data zoals: films,muziek,spelletjes,software enz.... door deze te verkopen....bijverdienen zoveel ze kunnen,maar te gierig om een duurder abbo te nemen....hmm,gierig is mss een groot woord,want met een groter abbo hebben ze weer meer volume,maar hun hebzucht zegt dan,we kunnen nog meer downen en ze komen weeral niet toe,en dan hebben ze weer reden om te zagen en klagen.
kom hier nu niet af over radio-of tv streams want dan kan je beter een radio en tv kopen,spaar je ineens een hoop data uit

tb-303 zei:Denk dat er hier veel zijn die beetje te overhaast reageren, spreek niet voor iedereen maar heb het gevoel dat er veel zijn die zich gewoon laten meeslepen door gans de hype van de laaste dagen.... vergeet niet dat verandering altijd verbetering betekend
Om maar een voorbeeld te geven.
Op dees forum zal je , in verhouding met het aantal gebruikers natuurlijk, evenveel mensen vinden die "problemen" hebben met andere internet aanbieders zoals dommel, edpnet en dergelijke....
http://www.userbase.be/forum/index.php
Dillyracer zei:Die moderators op het telenet forum, omfg
*edit*
Ik moet stoppen met daar te lezen, want ik wordt daar echt irritant van.![]()
w00tw00t zei:Volgens mij denke ze daar bij telenet dat internet nog steeds dient om alleen e-mails en fotokes door te sturen en wa krantjes online te lezen...

w00tw00t zei:OMG...volgens mij worden ze gewoon verteld door telenet wat ze moeten zeggen in zo situaties want wat zij daar vermelden is reinste onzin. Ik download al niks meer illegaal...

Tah_b00nz0r zei:Vooral het delen van foto’s en videofragmenten wordt steeds populairder. Om tegemoet de komen aan de vraag voor nog performantere producten zal de uploadsnelheid van ExpressNet en TurboNet tussen december 2007 en medio 2008 worden verdubbeld. Gebruikers van ExpressNet en TurboNet kunnen twee keer zo snel hun favoriete vakantiefoto’s en filmpjes opladen en delen met vrienden, familie en kennissen.
ahnee ook voor foto's en filmkes voor uw vrienden en familie eh! ma fuck dan zit ik weer zo snel op smallband eh dus moe'k weer blokke kope![]()

haalt al dit geklaag weinig uit, trek je conclusies en verander of blijf bij telenet maar 30+ pagina's over hoe int zak gezet jullie zijn pfff
het zal er toch niets aan veranderen.Nessaja zei:mja iedereen klaagt wel maar hoeveel mensen gaan effectief overschakelen? een kleine minderheid die zowiezo toch op alles klagen en in hun plaats komen 3 keer zoveel nieuwe klanten bij die gelokt zijn door de -hoogste snelheid- reclame. Heb het zelf even getest bij een kennis die een leek is en niets over dit alles (limieten, snelheden) weet en toen ik hem vertelde dat telenet vandaag de snelheid van hun internet zou verhogen was zijn reactie "dan gaat het nu nog sneller, da's toch goed!?" en dat is de reactie van het merendeel van de mensen.
En hoewel deze thread zeer amusant om volgen is vanuit een dommel klant standpunthaalt al dit geklaag weinig uit, trek je conclusies en verander of blijf bij telenet maar 30+ pagina's over hoe int zak gezet jullie zijn pfff
het zal er toch niets aan veranderen.
Idd das te erg daar..ben wel "positief" verrast dat men topic nog leeftDillyracer zei:Die moderators op het telenet forum, omfg
*edit*
Ik moet stoppen met daar te lezen, want ik wordt daar echt irritant van.![]()
