Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
aha het persbericht is vetrokken sie ^^

just in men inbox, is ff lezen se

L0k1-

Legacy Member
wellicht krijgen we een verhoging van limieten na een verhoging van de prijs, want ze moeten toch hun verlies van volumeblokken compenseren hé! :ironic:

Jonathan

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
aha het persbericht is vetrokken sie ^^

just in men inbox, is ff lezen se

Nog nix binnen , topen dak em rap eb , kben ook ns benieuwd wa ze nu weer gaan zeggen.

edit : Wilt ge em ier anders posten aub ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik moet toch ff walgen van bepaalde zinnen :p

BasicNet en ComfortNet : download omhoog

Gebruikers van zogenaamde “light” internet producten doen vandaag de dag meer en meer een beroep op diensten als YouTube, Garage Tv, Itunes etc waarbij foto’s, muziek en videofragmenten worden gedownload. Om BasicNet en ComfortNet – de “light” internet producten van Telenet - mee te laten evolueren met de toenemende eisen om comfortabel gebruik te kunnen maken van de nieuwe mediadiensten op het net, draait het bedrijf uit Mechelen op 14 december de knop resoluut om naar hogere downloadsnelheden. De downloadsnelheid van BasicNet gaat van 512 Kbps naar 1 Mbps en van ComfortNet van 1 Mbps naar 4 Mbps.


JOY, dan is uw 400mb (dacht ik?) voor basicnet en 1gig voor comfortnet nog sneller op! just of ge met ne downlstream van 100kb/s ook ni naar youtube filmkes kunt kijken :ironic:

TeknomanFan

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Om BasicNet en ComfortNet – de “light” internet producten van Telenet - mee te laten evolueren met de toenemende eisen om comfortabel gebruik te kunnen maken van de nieuwe mediadiensten op het net
Hoe kunt ge nu comfortable gebruik maken van nieuwe mediadiensten als ge na een paar filmpkes al over uwen limiet zit? :ironic:

Anoniem04

Legacy Member
Die moderators op het telenet forum, omfg :wallbash:

Maar 't zijn deze die juist het probleem zijn dat Telenet z'n beleid zo is,want ze zijn de eerste die hier komen janken over hun volume,terwijl ze anderzijds hun zakken vullen met de illegale data zoals: films,muziek,spelletjes,software enz.... door deze te verkopen....bijverdienen zoveel ze kunnen,maar te gierig om een duurder abbo te nemen....hmm,gierig is mss een groot woord,want met een groter abbo hebben ze weer meer volume,maar hun hebzucht zegt dan,we kunnen nog meer downen en ze komen weeral niet toe,en dan hebben ze weer reden om te zagen en klagen.

kom hier nu niet af over radio-of tv streams want dan kan je beter een radio en tv kopen,spaar je ineens een hoop data uit

*edit*

Ik moet stoppen met daar te lezen, want ik wordt daar echt irritant van. :unsure:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Quote:
kom hier nu niet af over radio-of tv streams want dan kan je beter een radio en tv kopen,spaar je ineens een hoop data uit


onzin :D

Morre1977

Legacy Member
tb-303 zei:
Denk dat er hier veel zijn die beetje te overhaast reageren, spreek niet voor iedereen maar heb het gevoel dat er veel zijn die zich gewoon laten meeslepen door gans de hype van de laaste dagen.... vergeet niet dat verandering altijd verbetering betekend :)

Om maar een voorbeeld te geven.
Op dees forum zal je , in verhouding met het aantal gebruikers natuurlijk, evenveel mensen vinden die "problemen" hebben met andere internet aanbieders zoals dommel, edpnet en dergelijke....

http://www.userbase.be/forum/index.php

idd dat denk ik er ook van

w00tw00t

Legacy Member
Dillyracer zei:
Die moderators op het telenet forum, omfg :wallbash:





*edit*

Ik moet stoppen met daar te lezen, want ik wordt daar echt irritant van. :unsure:

OMG...volgens mij worden ze gewoon verteld door telenet wat ze moeten zeggen in zo situaties want wat zij daar vermelden is reinste onzin. Ik download al niks meer illegaal, mss een liveset of 2 (al weet ik nie of de illegal is). Alleen al door demos, youtube en streams op inet benk men limiet met gemak kwijt... 1 stream pakt met gemak 200 mb per 24 min in (Ik kijk bv graag naar docu's en de meeste duren nen uur dusja reken ma uit).

Volgens mij denke ze daar bij telenet dat internet nog steeds dient om alleen e-mails en fotokes door te sturen en wa krantjes online te lezen...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
w00tw00t zei:
Volgens mij denke ze daar bij telenet dat internet nog steeds dient om alleen e-mails en fotokes door te sturen en wa krantjes online te lezen...

Vooral het delen van foto’s en videofragmenten wordt steeds populairder. Om tegemoet de komen aan de vraag voor nog performantere producten zal de uploadsnelheid van ExpressNet en TurboNet tussen december 2007 en medio 2008 worden verdubbeld. Gebruikers van ExpressNet en TurboNet kunnen twee keer zo snel hun favoriete vakantiefoto’s en filmpjes opladen en delen met vrienden, familie en kennissen.

ahnee ook voor foto's en filmkes voor uw vrienden en familie eh! ma fuck dan zit ik weer zo snel op smallband eh dus moe'k weer blokke kope :woohoo:

Seek&Destroy

Legacy Member
gvd zeg, ben het beu wi gvd ...


B E L A C H E L I J K I S T J A !!!!

bntjah

Legacy Member
w00tw00t zei:
OMG...volgens mij worden ze gewoon verteld door telenet wat ze moeten zeggen in zo situaties want wat zij daar vermelden is reinste onzin. Ik download al niks meer illegaal...



Same here ik download demos, youtube enz ma ik zit ook binnen de korste keren aan mijn limiet dus als telenet die limieten wou afschaffen of verhogen en geen prijs verhoging doorvoeren zou da ook al de max zijn. :-)

Download soms ook eens distros van linux (hier zit ook nen groten kwaad doener I know ;-) )

w00tw00t

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Vooral het delen van foto’s en videofragmenten wordt steeds populairder. Om tegemoet de komen aan de vraag voor nog performantere producten zal de uploadsnelheid van ExpressNet en TurboNet tussen december 2007 en medio 2008 worden verdubbeld. Gebruikers van ExpressNet en TurboNet kunnen twee keer zo snel hun favoriete vakantiefoto’s en filmpjes opladen en delen met vrienden, familie en kennissen.

ahnee ook voor foto's en filmkes voor uw vrienden en familie eh! ma fuck dan zit ik weer zo snel op smallband eh dus moe'k weer blokke kope :woohoo:

Niet te vergeten dat sommige hun foto's in full size doorsturen om kwaliteit te behouden.. Stuur een hele fotoshoot maar door en kijk dan naar u limiet :/

Roodkapje

Legacy Member
Niet gedacht dat telenet zo in staat zou zijn om zo openlijk in het gezicht te schijten van hun klanten. Laag, erg laag... Is dit écht zulke reclamecampagne waard?

God, kon ik maar overstappen naar iets beters... maar ja, als je alleen kabel hebt :(

Hallo, europa? Euuuroooppaaaaa??? Waaaar beeen jjeeee??? Testaankoop?

Nessaja

Legacy Member
mja iedereen klaagt wel maar hoeveel mensen gaan effectief overschakelen? een kleine minderheid die zowiezo toch op alles klagen en in hun plaats komen 3 keer zoveel nieuwe klanten bij die gelokt zijn door de -hoogste snelheid- reclame. Heb het zelf even getest bij een kennis die een leek is en niets over dit alles (limieten, snelheden) weet en toen ik hem vertelde dat telenet vandaag de snelheid van hun internet zou verhogen was zijn reactie "dan gaat het nu nog sneller, da's toch goed!?" en dat is de reactie van het merendeel van de mensen.
En hoewel deze thread zeer amusant om volgen is vanuit een dommel klant standpunt :rofl: haalt al dit geklaag weinig uit, trek je conclusies en verander of blijf bij telenet maar 30+ pagina's over hoe int zak gezet jullie zijn pfff :p het zal er toch niets aan veranderen.

w00tw00t

Legacy Member
Nessaja zei:
mja iedereen klaagt wel maar hoeveel mensen gaan effectief overschakelen? een kleine minderheid die zowiezo toch op alles klagen en in hun plaats komen 3 keer zoveel nieuwe klanten bij die gelokt zijn door de -hoogste snelheid- reclame. Heb het zelf even getest bij een kennis die een leek is en niets over dit alles (limieten, snelheden) weet en toen ik hem vertelde dat telenet vandaag de snelheid van hun internet zou verhogen was zijn reactie "dan gaat het nu nog sneller, da's toch goed!?" en dat is de reactie van het merendeel van de mensen.
En hoewel deze thread zeer amusant om volgen is vanuit een dommel klant standpunt :rofl: haalt al dit geklaag weinig uit, trek je conclusies en verander of blijf bij telenet maar 30+ pagina's over hoe int zak gezet jullie zijn pfff :p het zal er toch niets aan veranderen.

Het probleem is de onwetendheid van de klant en daar moet iets aan gedaan worden. Sommige bedrijven proberen gewoon zo min mogelijk informatie te leveren zodat hun klanten gewoon 'stom' blijven. Het is altijd al een perfecte manier geweest om een groep mensen onder controle te houden, ze gewoon 'stom' houden om opstanden en rellen te vermijden. Dit is gewoon een typisch voorbeeld van Marx zijn bouwenbouw-onderbouw theorie.

fraCk

Legacy Member
Dillyracer zei:
Die moderators op het telenet forum, omfg :wallbash:





*edit*

Ik moet stoppen met daar te lezen, want ik wordt daar echt irritant van. :unsure:
Idd das te erg daar..ben wel "positief" verrast dat men topic nog leeft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan