Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coop zei:tis allemaal goed, als het maar geen telenet is, edpnet is idd goed, maar dommel is ook het bekijken waard.
dat is om een bash vragen ffsIemand zei:laat het aub niet weer uitdraaien op een bash![]()
fraCk zei:dat is om een bash vragen ffs
-etienne- zei:nog even en het artikel haalt het meest aantal stemmen van heel dit jaar op bligg.be
http://www.bligg.be/index.php?part=year
Momenteel 4des, maar we zijn al half weg!
edit: tijdens 't typen al 3des
EnnY zei:Even klikken hier op de site, doet alleen goed denk k


MiniJeffrey zei:da er eens iemand een deftige website opstart over telenet en hun wanpraktijken met bijhorende uitleg over datalimieten, providers, voor en nadelen, een forum, perscontacten, hoe en waarom overstappen, enzovoort...
ik wil gerust helpen eraan of financieren, just shout me![]()

buite wat html basic dus het informatieve gedeelte kan ik niet verzorgen voor een site.Ja goed idee, btw zit jij toevallig in TIN1A1?MiniJeffrey zei:ik wil gerust een domein aanvragen, een forum regelen maar van websites bouwe heb ik weinig kaas gegetebuite wat html basic dus het informatieve gedeelte kan ik niet verzorgen voor een site.
Zou eig wel handig zijn want consumenten hun probleem is maar al te vaak dat ze er niet geneog verstand van hebben. Een grote informatiebron zou al een mooie stap zijn en ook goed om veel meer mensen te bereiken voor eventuele petities.
Via een offiiele website kan je ook makkelijker druk zetten op telenet in naam van al je leden dan dat elk individu apart even gaat klage bij telenet.

Grayfox zei:Ja goed idee, btw zit jij toevallig in TIN1A1?![]()
Elke keer er een discussie ontstaat rond het gelimiteerde internet van Telenet staat hun marketing alvast klaar te zwaaien met hun "cijfers".
Na de heisa rond de nieuw aangekondigde versnelling van het telenet netwerk kwam telenet alweer naar voor met volgende uitspraak.
"Maar wij hebben echt zicht op wat mensen verbruiken. 94 procent van onze klanten komt probleemloos toe met die limiet. De overige 6 procent zijn ofwel ComfortNet-klanten, die zich een instapproduct hebben aangeschaft, maar al snel zijn doorgegroeid naar een 'normaal' verbruik. Ofwel zijn het de Turbonet-klanten, die echt voor hoge volumes gaan en met 35 Gb datalimiet niet toekomen. Wij kunnen hen momenteel niet meer geven, want dat kleine aandeel klanten zal de kwaliteit van het aanbod voor de grootste groep doen verminderen."
bron: http://www.datanews.be/nl/news/90-14-15630/Telenet-verdubbelt-snelheid,-maar-datalimiet-blijft.html
Nu vroeg ik me af hoe betrouwbaar deze cijfers daadwerkelijk zijn. Indien deze cijfers al juist zouden zijn, zijn dit vermoedelijk cijfers van mensen die daadwerkelijk hun limiet overschrijden en niet de mensen die het limiet als een probleem zien maar toch net eronder weten te blijven.
In een officieel persbericht vermelde Telenet alvast ook dat zij geluisterd zouden hebben naar de wensen van de klanten en daarom de snelheid van het netwerk verhoogd hebben. Waarom blijft het dan klachten regenen over het veel te lage limiet van telenet?
Om concreet enkele vragen te stellen naar jullie toe.
- Zijn de cijfers van telenet wel correct?
- Indien deze cijfers niet geloofwaardig zijn, zal Testaankoop hier verder op ingaan?
In een officieel persbericht vermelde Telenet alvast ook dat zij geluisterd zouden hebben naar de wensen van de klanten en daarom de snelheid van het netwerk verhoogd hebben. Waarom blijft het dan klachten regenen over het veel te lage limiet van telenet?
