Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DM_

Legacy Member
nTFs zei:
Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.:)

Omdat er geen optie is...
Je moet sowieso bij betalen als je aan je limiet zit, het is dat of op smalband vliegen.

Nu ja, dubbele snelheid, tis iets he.

morfer

Legacy Member
aan de mensen met tele2 :) hoe zit het met de snelheden ? :) ik kan een lijn van 4mbs krijgen dat is zo een 450 kbps denk ik ? is met te leven denk ik :) aangezien ik nu telenet heb met 10 mb en aan 1200 kbps zit soms.. en de limiet natuurlijk

m4nTiS

Legacy Member
|2AiD zei:
*offtopic* hoeveel kost zoon triumph? echt nice motoke da ge hebt.

Mercikes ;)
9000 en eurokes


Ma vertel me nu eens hoe ge aan 160 euro komt voor Dommel?

Qua aansluiting zulde idd geen 30 euro betalen, ma zoals k al zei zie k qua maandelijkse kost (abbo + telefoonlijn) toch maar +/-43 eurokes aan kosten

morfer

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
Mercikes ;)
9000 en eurokes


Ma vertel me nu eens hoe ge aan 160 euro komt voor Dommel?

Qua aansluiting zulde idd geen 30 euro betalen, ma zoals k al zei zie k qua maandelijkse kost (abbo + telefoonlijn) toch maar +/-43 eurokes aan kosten


160 euro is de prijs voor geen limiet te hebben bij dommel :) aan 4 mb netconnect pro dacht ik :)

edit: http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnectpro.php?cust=comp

btw tis enkel bij mensen die de 12mb lijn kunnen nemen bij tele2 dat deze 10 euro extra en geen limiet is.. weer zo iets dom maarja.

m4nTiS

Legacy Member
ha, ok..was nog ont vergelijken tussen Expressnet en de gewone netconnect

F.A.

Legacy Member
13/12 Internet in Vlaanderen is kwart te duur

Breedband in Vlaanderen is te duur. Tot die conclusie komen het vakblad PC Magazine en de internetnieuwssite ZDNet.be na een vergelijking van de prijzen van Vlaamse breedbandabonnementen met die van de Nederlandse aanbieders.

Het prijsverschil tussen een vergelijkbaar Vlaams en Nederlands breedbandabonnement loopt op tot 25 procent. "In Nederland betaalt de consument bij providers als @Home en KPN-dochter Xs4All net geen dertig euro voor een 4 megabit ADSL-lijn. Het vergelijkbare Belgacom-abonnement kost 41,75 euro en is daarmee ruim 25 procent duurder", stelt het onderzoek.

PC Magazine bekritiseert vooral de downloadlimiet voor Vlaamse surfers. In Vlaanderen kan men, in tegenstelling tot in andere Europese landen, met een standaardabonnement niet onbeperkt surfen. Wie veel websites bezoekt, online films bekijkt of gewoon gegevens voor beveiligingsupdates downloadt, heeft niet voldoende aan een standaard abonnement.

http://zdnet.be/dossiers.cfm?id=77477&mxp=150

crunx

Legacy Member
hier heb je voor €31, 65 adsl aan 6mb, 40GB limiet en bellen aan 15 cent/minuut. er zijn ook andere bedrijven dan belgacom;)

breez

Legacy Member
holycrus zei:
taLa. ja ik kan da bevestigen dat is inderdaad zo. same met belgacom alsk het goed heb, het punt is die mannen hebben nog superveel capaciteit van hun lijnen over, die ze niet gebruiken, en nu worden ze idd verplicht om dat open te stellen, bv Dommel wordt gerund op telenet lijnen... omdat ze moesten én sneller, grappig ofniet ...

lol kerel, je zou je beter eerst eens correct informeren in plaats van de grootste onzin te vertellen

dommel via de kabel, da wil ik wel eens zien

Zarih

Legacy Member
F.A. zei:
13/12 Internet in Vlaanderen is kwart te duur

Breedband in Vlaanderen is te duur. Tot die conclusie komen het vakblad PC Magazine en de internetnieuwssite ZDNet.be na een vergelijking van de prijzen van Vlaamse breedbandabonnementen met die van de Nederlandse aanbieders.

Het prijsverschil tussen een vergelijkbaar Vlaams en Nederlands breedbandabonnement loopt op tot 25 procent. "In Nederland betaalt de consument bij providers als @Home en KPN-dochter Xs4All net geen dertig euro voor een 4 megabit ADSL-lijn. Het vergelijkbare Belgacom-abonnement kost 41,75 euro en is daarmee ruim 25 procent duurder", stelt het onderzoek.

PC Magazine bekritiseert vooral de downloadlimiet voor Vlaamse surfers. In Vlaanderen kan men, in tegenstelling tot in andere Europese landen, met een standaardabonnement niet onbeperkt surfen. Wie veel websites bezoekt, online films bekijkt of gewoon gegevens voor beveiligingsupdates downloadt, heeft niet voldoende aan een standaard abonnement.

http://zdnet.be/dossiers.cfm?id=77477&mxp=150

Hopelijk komen er nog mee zulke negatieve artikels mss dat er dan wat meer mensen gaan reclameren.

Coppens

Legacy Member
Als je je abbo bij telenet opzegt, zie je dan die 10.000bef nog terug?

Gattuso8

Legacy Member
Ik wil de spelbreker niet zijn maar hoeveel van die berichten zijn er al geweest?
Denk je nu echt dat Telenet en Belgacom zich daar iets van aantrekken?

Zolang zij het monopolie in handen hebben zal er al iets gigantisch moeten gebeuren voor ze (een gedeelte van) de limieten open gooien.

A3g0nis

Legacy Member
wel, die monopoly is er vanaf januari niet meer (is paar paginas eerder vermeld)

Valkyrium

Legacy Member
http://www.gva.be/nieuws/Media_Cultuur/default.asp?art={0A1A14BC-F233-49CA-829E-1C78C448372B}
Hehe, daarjuist gevonden.
Kweet niet of het al gepost is maar 't staat al op de site van GVA en da's al een goed teken^^

Conqie

Legacy Member
Ik verwacht een immense lag stoot, en een disconnectie rond twaalf uur. Het kan dus alleen maar beter

Jonathan

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ik verwacht een immense lag stoot, en een disconnectie rond twaalf uur. Het kan dus alleen maar beter

Tenzij ge op basic of comfort net zit gebeurt er helemaal nix znne :p

|2AiD

Legacy Member
ma we gaan da wss nog nie direct merken zeker die 1Mbit upload kheb gelezen da het gelijdelijk aan per gemeente is of zo iets?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan