_DM_
Legacy Member
nTFs zei:Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.![]()
Omdat er geen optie is...
Je moet sowieso bij betalen als je aan je limiet zit, het is dat of op smalband vliegen.
Nu ja, dubbele snelheid, tis iets he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nTFs zei:Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.![]()
|2AiD zei:*offtopic* hoeveel kost zoon triumph? echt nice motoke da ge hebt.

PR4YING M4NTIS zei:Mercikes
9000 en eurokes
Ma vertel me nu eens hoe ge aan 160 euro komt voor Dommel?
Qua aansluiting zulde idd geen 30 euro betalen, ma zoals k al zei zie k qua maandelijkse kost (abbo + telefoonlijn) toch maar +/-43 eurokes aan kosten
aan 4 mb netconnect pro dacht ik 
holycrus zei:taLa. ja ik kan da bevestigen dat is inderdaad zo. same met belgacom alsk het goed heb, het punt is die mannen hebben nog superveel capaciteit van hun lijnen over, die ze niet gebruiken, en nu worden ze idd verplicht om dat open te stellen, bv Dommel wordt gerund op telenet lijnen... omdat ze moesten én sneller, grappig ofniet ...
F.A. zei:13/12 Internet in Vlaanderen is kwart te duur
Breedband in Vlaanderen is te duur. Tot die conclusie komen het vakblad PC Magazine en de internetnieuwssite ZDNet.be na een vergelijking van de prijzen van Vlaamse breedbandabonnementen met die van de Nederlandse aanbieders.
Het prijsverschil tussen een vergelijkbaar Vlaams en Nederlands breedbandabonnement loopt op tot 25 procent. "In Nederland betaalt de consument bij providers als @Home en KPN-dochter Xs4All net geen dertig euro voor een 4 megabit ADSL-lijn. Het vergelijkbare Belgacom-abonnement kost 41,75 euro en is daarmee ruim 25 procent duurder", stelt het onderzoek.
PC Magazine bekritiseert vooral de downloadlimiet voor Vlaamse surfers. In Vlaanderen kan men, in tegenstelling tot in andere Europese landen, met een standaardabonnement niet onbeperkt surfen. Wie veel websites bezoekt, online films bekijkt of gewoon gegevens voor beveiligingsupdates downloadt, heeft niet voldoende aan een standaard abonnement.
http://zdnet.be/dossiers.cfm?id=77477&mxp=150
PR4YING M4NTIS zei:Mercikes
9000 en eurokes
Ma vertel me nu eens hoe ge aan 160 euro komt voor Dommel?
Qua aansluiting zulde idd geen 30 euro betalen, ma zoals k al zei zie k qua maandelijkse kost (abbo + telefoonlijn) toch maar +/-43 eurokes aan kosten
conquerpoy_123 zei:Ik verwacht een immense lag stoot, en een disconnectie rond twaalf uur. Het kan dus alleen maar beter
