Ali_
Legacy Member
Ja dat de prijzen te hoog liggen kan niemand weerleggen denk ik, maar zonder enige echte sterke concurrentie kunnen ze de prijzen houden waar ze willen.
Om de concurrentie sterker te laten worden moet die monoplie van vandaag dringend verdwijnen. Voor vele mensen is het OF belgacom OF telenet (en als je dan nog bij belgacom blijft ben wel heel verkeerd bezig imo), jaja ik weet dat er meer is, maar veel mensen hebben daar geen besef van, vraag maar is rond als je me niet gelooft.
Om de concurrentie sterker te laten worden moet die monoplie van vandaag dringend verdwijnen. Voor vele mensen is het OF belgacom OF telenet (en als je dan nog bij belgacom blijft ben wel heel verkeerd bezig imo), jaja ik weet dat er meer is, maar veel mensen hebben daar geen besef van, vraag maar is rond als je me niet gelooft.




waarom duurt dat zolang? dat is toch gewoon aanpasse?