Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieta

Legacy Member
wel, de actie heeft wel zn effect gehad bij oudere mensen:sop:zoals mn ma bv...

ik had vandaag gevraagd of we nie konden overstappen naar dommel, vooral door die laatste actie van telenet en omdat het free volumeblokken ding binnen een âar maanden niemeer gaat werken;

mn ma zegt: ja ik heb van die gehoord, en toen ik vandaag naar de banksite ging, da ging allemaal zo vlug...:ironic:
kleine uitleg gedaan dat da helemaal nie kan enz, mja, ze zei dat ik het mocht regelen voor naar dommel te gaan.
ma zo ziet ge, ne hoop reclam en al die mensen zijn weer blij met hunne provider.

nonkel wulle

Legacy Member
Uploaden verdubbelt in snelheid.
Wat nutteloos is behalve als je een gameserver ofzo draait.

Skyscraper

Legacy Member
En wanneer isda? : )
Bwah sni echt nutteloos ze .. 't is natuurlijk ni veel maar iets is iets

Pomme

Legacy Member
En voor mensen die van UPC Chello Extreme komen, en al 1 Mbit upload hadden, scheelt het al hélemaal nieks :)

tb-303

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Uploaden verdubbelt in snelheid.
Wat nutteloos is behalve als je een gameserver ofzo draait.

Teamspeak, ventrillo, file-sharing, remote desktop, xbox of ps3 waar je op host enenzenz.... al deze zaken verbruiken redelijk wat upload... ik gebruik ze zllemaal dus voor nij is elke vorm van upload limiet ok.

Skyscraper

Legacy Member
tb-303 zei:
Teamspeak, ventrillo, file-sharing, remote desktop, xbox of ps3 waar je op host enenzenz.... al deze zaken verbruiken redelijk wat upload... ik gebruik ze zllemaal dus voor nij is elke vorm van upload limiet ok.

't is het limiet ni éh..
gwn de snelheid

wnr wordt die doorgevoerd?

Den Deze

Legacy Member
Dommel lijkt me elke dag meer en meer te interesseren :D
Alles nekeer goe bekijken en als da allemaal wa meevalt dan druk ik ook op mijn (stop)knop ;).
Als zij voor minder geld veel meer kunnen bieden, waarom kan Telenet dat dan niet? Pure geldklopperij imo.

Skyscraper

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/06/08

Alé wijs..
Fuckers

Lord Seth

Legacy Member
Ze hebben nog al een problemen met hun adressen denk ik.

Ik heb mijn vorige adres eens ingeduwd. Ik ben van Gentbrugge (9050) afkomstig, ooit lang geleden. En om mijn datum te weten op mijn vorige adres, moet ik Ledeberg kiezen, terwijl dat adres wel degelijk Gentbrugge moet zijn.

vegitto

Legacy Member
what the fuck telenet

wat is het nut van zo een site als het hier pas in juni gebeurt -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan