Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guard

Legacy Member
«Vision» zei:
Ieder maand is hier van datte. En neen ik download geen illigale spullen of stream pron heel den tijd ofzo. We hebben gewoon een groot gezin en zitten meestal met 3 pc's gelijk online.
volledige 2nd that
alleen verdoen wij 12gig hier met 2 pubers :x

soulreaper

Legacy Member
giele zei:
Ik heb wel heus een limiet van 65GB aan mijn been, gierige mensen daar :naughty:


Gierige mensen?Wees verdorie blij dat je dat hebt...Ja,als je van unlimited komt,dan snap ik je wel,maar is toch nog steeds dubbel zoveel als wat de meesten hier hebben...

SMa

Legacy Member
Zijn er nog bij wie hun downloads vannacht voor de volle 100% meegeteld hebben?
Ik zal hiervoor toch eens bellen naar Telenet hoor! (bij welke dienst moet ik hiervoor zijn? met al hun keuzes :s)

vegitto

Legacy Member
Haha, nu krijg ik een e-mail

"JA ook voor U word er op de knop gedrukt............binnen een half jaar"

Ookami

Legacy Member
SMa zei:
Zijn er nog bij wie hun downloads vannacht voor de volle 100% meegeteld hebben?
Ik zal hiervoor toch eens bellen naar Telenet hoor! (bij welke dienst moet ik hiervoor zijn? met al hun keuzes :s)

gewoon bellen en random nummerkes indrukke, let them sort it out

Marcooo

Legacy Member
Ey wtf :S Ik download speciaal s'nachts maar nu is het nog volledig 100% meegeteld aan mn limiet -> gevolg heb nog ma 2gig over voor 6 dagen :s S'nacht word dat toch gehalveerd? :s

Chalk

Legacy Member
marinho zei:
Ey wtf :S Ik download speciaal s'nachts maar nu is het nog volledig 100% meegeteld aan mn limiet -> gevolg heb nog ma 2gig over voor 6 dagen :s S'nacht word dat toch gehalveerd? :s

mail ze :)

12 - 10 is het 50%

SMa

Legacy Member
marinho zei:
Ey wtf :S Ik download speciaal s'nachts maar nu is het nog volledig 100% meegeteld aan mn limiet -> gevolg heb nog ma 2gig over voor 6 dagen :s S'nacht word dat toch gehalveerd? :s
Ik ben dus niet de enige...
kzal straks nog eens bellen! hopelijk krijg ik nu wel iemand aan de lijn

Ik zit na de eerste week al op 40% van mijn limiet, terwijl ik normaalgezien maar op +-25 zou mogen zitten.

deathsythe

Legacy Member
ipv 'telenet drukt op de knop', beter 'alweer een reden voor op de lotto te spelen' gebruikt, :grmbl:
mjah kzit bij belgacom en nog een sjans dannek overgeschakeld ben van tn naar adsl :/

citrofenwick

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/06/08

Ben je Telenet-klant dan verwittigen we je per e-mail zodra de aanpassing is gebeurd.

omfg bitches
(Expressnet Turbo)
ze moeten nog altijd eens langskomen omdat ons internet de laatste tijd zo brak werkt. (alhoewel, na een paar keer te bellen is het precies al beter)

Anoniem04

Legacy Member
deathsythe zei:
ipv 'telenet drukt op de knop', beter 'alweer een reden voor op de lotto te spelen' gebruikt, :grmbl:
mjah kzit bij belgacom en nog een sjans dannek overgeschakeld ben van tn naar adsl :/

Precies alsof Belgacom zo veel beter is :wtf:

deathsythe

Legacy Member
tis alleszins beter, me een speciale actie emmek 17 gig, voort geld van 12 gig.

Lord Seth

Legacy Member
deathsythe zei:
tis alleszins beter, me een speciale actie emmek 17 gig, voort geld van 12 gig.
Wow, hoelang duurt die actie? Voort geld van 12 GB bij Belgacom, heb je bij DX-ADSL

40 GB + 9 = 49 GB
31,80 + 9,9 = 41,75 EUR

deathsythe

Legacy Member
ja en voor da geld eje in holland onbeperkte downloadcapaciteit :/
btw ik beslis da ier thuis ni hé, da was, of een gewoon standaard TN abonnement, of een adsl abonnement :x (en actie is definitief)

Lord Seth

Legacy Member
Waarom niet ADSL bij een ander? als je slim was had je iets anders dan Belgacom gekozen... uitleggen aan je ouders, als ik mocht kiezen, ik wist wel wat :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan