Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
=[BwU]=Jackass;9472658 zei:Degoutante actie, als iedereen nu eens gewoon nee zou zeggen tegen belgacom en telenet en allemaal is nekeer zouden overstappen op een kleine speler met meer limieten dan zou er iets kunnen veranderen, maar telenet heeft het monopolie en het belgische volkje is te schaapachtig om er en masse tegen in te gaan.
lolEn omdat ons internet door ibm betaald wordt is overschakelen ni echt easy
=[BwU]=Jackass;9472658 zei:Degoutante actie, als iedereen nu eens gewoon nee zou zeggen tegen belgacom en telenet en allemaal is nekeer zouden overstappen op een kleine speler met meer limieten dan zou er iets kunnen veranderen, maar telenet heeft het monopolie en het belgische volkje is te schaapachtig om er en masse tegen in te gaan.

Zelete zei:Telefonie weg --> Inkomende gesprekken via Belgacom Discovery lijn, uitgaande gesprekken met Skype (speciaal een bakje gekocht zodat je je "gewone" vaste telefoon via Skype kan gebruiken). Misschien binnenkort ook eens andere VOIP providers proberen. Maar het is zowieso véél goedkoper dan al die zever van Telenet.
hier gebruiken we al een jaar voipcheap, zelfde bedrijf denk ik.. is 100% te vertrouwen-etienne- zei:check zeker voipbuster eens, cheaper kan niet en toch prima service/kwaliteit!
giele zei:nu dat ik bij telenet zit (voorheen Chello extreme) zit ik met een vraag. Hoe snel update de telemeter ?
GenesisX zei:Om de 15 minuten.

giele zei:nu dat ik bij telenet zit (voorheen Chello extreme) zit ik met een vraag. Hoe snel update de telemeter ?
soulreaper zei:Klopt het dat van die beloofde limieten voor Ex-chello klanten niets van in huis komt?Heb dat ergens gelezen op TIK.Als dat zo is,dan heeft Telenet weer eens de zoveelste leugen verkondigd...Eerst iets beloven,en dan zeggen dat het niet doorgaat...
-etienne- zei:Ik meen me te herinneren dat ik toch al op smallband ben gevlogen, alvorens mij telemeter werd geupdate ze![]()
«Vision» zei:Ieder maand is hier van datte. En neen ik download geen illigale spullen of stream pron heel den tijd ofzo. We hebben gewoon een groot gezin en zitten meestal met 3 pc's gelijk online.