Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutality

Legacy Member
Kga binnen een week of 2 mijn 3e zetten.. (tgoh tis verslavend) op borst.. kheb er et figuur wel voor dus it's worth the risk.. Maar kvind geen fatsoenlijke sites.. Altijd met gekleurde (vindk enorm lelijk)

Iemand?

sir oinksalot

Legacy Member
Brutality zei:
Kga binnen een week of 2 mijn 3e zetten.. (tgoh tis verslavend) op borst.. kheb er et figuur wel voor dus it's worth the risk.. Maar kvind geen fatsoenlijke sites.. Altijd met gekleurde (vindk enorm lelijk)

Iemand?

ben zelf ook nog aant twijfelen of ik voor mijn volgende met of zonder kleur ga werken, het gaat een koi worden op mijn arm(begin van men halfsleeve), dus op zich is dat wel het beste met kleur verder ga ik ook nog wat sterren bij op men been zetten
tis inderdaad een verslavende wereld

-RaZoR-

Legacy Member
Dude87 zei:
MOTORHEAD!!!

mijne maat wilt da ook laten zetten op zijnen buik en wanneer em dan een ferm ton eeft van te zuipen ist nen extra groten tattoo waarvoor em nie veel eeft voor moeten dokken :cool:

ik wil et kanon van acdc op mijne schouder, mo kgon eerst zorgen dak et figuur der wa voor heb :sop:

wrm moet ge er een figuur voor hebben? een tattoo is voor uzelf, niet voor mee te pochen.

kheb ook geen figuur voor een tattoo, toch laat ik in de herfstvakantie 1 zetten.

sir oinksalot

Legacy Member
wat verstaan jullie trouwens onder een lichaam voor een tattoo, zo'n strak beachboy lichaam? :D

-RaZoR-

Legacy Member
sir oinksalot zei:
wat verstaan jullie trouwens onder een lichaam voor een tattoo, zo'n strak beachboy lichaam? :D


kdenk dat de meeste mensen onder getattoeërde mensen verstaan:
langharigen
metalheads
bikers
in uw woorden: beachboys


gewoon omdat het bijna nergens anders gezien wordt wil niet zeggen dat andere mensen ze nie hebben ;)

Gromme

Legacy Member
Als ik een tattoo zou laten zetten zal het ergens op de rug zijn of op de onderbuik aan de zuikant. En het zal een zelfontworpen tekening zijn met symbolische waarden voor mijn leven.

Volledig ingekleurde tekeningen zijn wel graaf vindik zeker wanneer bvb. iemand één arm volledig heeft laten inkleuren. Maar dan moet het wel goed gedaan zijn.

De mannen van Incubus hebben aardig wat mooie tattoo's en ontwerpen.

http://incubus-online-view.com/iframe/artwork3.php

Meeste ook met boedistische achtergrond.

Bolteh

Legacy Member
M'n broer heeft vorig jaar het chinees symbool voor hond (z'n chinees sterrenbeeld) op z'n kuit laten zetten... Nu (een dik jaar later dus) is da al half gefade en glijk beginnen uitlopen (allezja, "blurry" geworden)

Nu vind ik het vatsig tbh..

Savage

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ben zelf ook nog aant twijfelen of ik voor mijn volgende met of zonder kleur ga werken, het gaat een koi worden op mijn arm(begin van men halfsleeve), dus op zich is dat wel het beste met kleur verder ga ik ook nog wat sterren bij op men been zetten
tis inderdaad een verslavende wereld

is idd verslavend. Heb er momenteel een op mijn borst staan en ga er waarsch. deze winter nog een tweede laten zetten. En nee, ik kick niet op da gevoel van die naald :)

De SkeEvN

Legacy Member
14 november magk truggaan om men huidige op men pols volledig in te kleuren.. vin het nie zo schoon...

nuja tis mooi genezen nu en kank trug normale leven trug oppikke voor een maandje :d

Brutality

Legacy Member
lol ge doe precies of heel u lichaam is getattoëerd.. ge hebt ocharme een kleintje op u pols :o

-RaZoR-

Legacy Member
Bolteh zei:
M'n broer heeft vorig jaar het chinees symbool voor hond (z'n chinees sterrenbeeld) op z'n kuit laten zetten... Nu (een dik jaar later dus) is da al half gefade en glijk beginnen uitlopen (allezja, "blurry" geworden)

Nu vind ik het vatsig tbh..


uitzonderlijk geval van slechte kwaliteit inkt wrs...

Vlad Tepes

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een tribal-achtige "Phoenix" dus dat vogel, ik had een tijdje terug ene gevonden maar ben hem kwijt ik vind hem niet meer, het is ook een klein, ik heb op google gezocht maar vind hem niet, iemand die mij kan helpen?

De SkeEvN

Legacy Member
en als schrijnwerker magk vreet opletn watk doe want alsge zo allemaal dingen moogt opppakn voor naar boven te gaan zonder dat het over den pols sleert.....

nuja na 3 dagen voelt ge al niemer dat gezwolle is enzo maar tzijn wel 2 ambetante weken om er niets tegen te legge

-RaZoR-

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Ik ben op zoek naar een tribal-achtige "Phoenix" dus dat vogel, ik had een tijdje terug ene gevonden maar ben hem kwijt ik vind hem niet meer, het is ook een klein, ik heb op google gezocht maar vind hem niet, iemand die mij kan helpen?


http://www.tattoos-by-design.co.uk/rate_my_tattoo/tattoos/tattoo/act/657773484144.jpg

dit?

of mss dit?

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/784326/2/istockphoto_784326_pajaro_tribal.jpg

dno zenne, der staan der 1000den op google...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan