Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutality zei:Kga binnen een week of 2 mijn 3e zetten.. (tgoh tis verslavend) op borst.. kheb er et figuur wel voor dus it's worth the risk.. Maar kvind geen fatsoenlijke sites.. Altijd met gekleurde (vindk enorm lelijk)
Iemand?
Dude87 zei:MOTORHEAD!!!
mijne maat wilt da ook laten zetten op zijnen buik en wanneer em dan een ferm ton eeft van te zuipen ist nen extra groten tattoo waarvoor em nie veel eeft voor moeten dokken
ik wil et kanon van acdc op mijne schouder, mo kgon eerst zorgen dak et figuur der wa voor heb![]()
sir oinksalot zei:wat verstaan jullie trouwens onder een lichaam voor een tattoo, zo'n strak beachboy lichaam?![]()


. Een dik jaar geleden laten zetten en is redelijk origineel lijkt me.sir oinksalot zei:ben zelf ook nog aant twijfelen of ik voor mijn volgende met of zonder kleur ga werken, het gaat een koi worden op mijn arm(begin van men halfsleeve), dus op zich is dat wel het beste met kleur verder ga ik ook nog wat sterren bij op men been zetten
tis inderdaad een verslavende wereld

Brutality zei:lol ge doe precies of heel u lichaam is getattoëerd.. ge hebt ocharme een kleintje op u pols![]()

Bolteh zei:M'n broer heeft vorig jaar het chinees symbool voor hond (z'n chinees sterrenbeeld) op z'n kuit laten zetten... Nu (een dik jaar later dus) is da al half gefade en glijk beginnen uitlopen (allezja, "blurry" geworden)
Nu vind ik het vatsig tbh..
Vlad Tepes zei:Ik ben op zoek naar een tribal-achtige "Phoenix" dus dat vogel, ik had een tijdje terug ene gevonden maar ben hem kwijt ik vind hem niet meer, het is ook een klein, ik heb op google gezocht maar vind hem niet, iemand die mij kan helpen?