Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
@ De SkeEvN: nice!

alsk 18 ben, ga ik mij ook een tattoo laten zetten, ben al bezig met het design

De SkeEvN

Legacy Member
LessThanJake zei:
daar sta precies "XVID" :D
sssht :D
die usb poort in men arm zitter voor iets eh :lol:

@ babsie en crushes alsge een design hebt of denkt af te zijn of bepaalde tekeningen hebt.. kunde da altijd binnenbrengen bij uwe tattoeur (aleja paco doe da tog) en die kunnen er altijd eens wa bijwerken enzo.. :) zoals men nieuwste hebbik gewoon rechte streepkes gegeven en heeft er iets schoons van gemaakt.. want mijnen design ^^

en kheb ook al werken gezien dat zij hebben gedesigned en tis :kwijl: enen op men werk is bezig me zen onderbeen.. duurt 21 uur ofzo en de tekeningen zijn gemaakt door paco en jason. is wel nie in 1 2 3 klaar eh :p

LessThanJake zei:
ik ken da logo precies van erges, help me out :)

is da nie van half life ofzo? kheb het allesinds ook al ergens gezien

Project Zero

Legacy Member
LessThanJake zei:
ik ken da logo precies van erges, help me out :)

Doet mij om een of andere reden denken aan het spel command & conquer: tiberian sun :x
Of kan het starcraft zijn?

-RaZoR-

Legacy Member
eerste is logo van N.O.D. van het spel Tiberian Sun idd :p


ik heb besloten om te wachten met mijn tattoo tot ik het huis uitben, men ouders lieten mij duidelijk verstaan dat ik het niet moet proberen zolang ik thuis woon :p

Robust²

Legacy Member
Nope, is het logo van NOD van C&C alsek mij niet vergis :p

Edit: Te laat...

Forze

Legacy Member
Idd tattoo van brotherhood of nod ;)

dat spel heeft mij door een moeilijke periode in men leven geholpen om mezelf te kunnen afreageren, dus voor mij persoonlijk iets belangrijk genoeg om een tattoo van te hebben

De SkeEvN

Legacy Member
kben net terug met mijn vriendin
en dit is haar resultaat
http://www.skeevn.be/art/SP_A0575.jpg
deze heeft jason gezet
is zeer goed gedaan vind ik zelf

er zat daar ook een vrouw voor een symbool op de midden van haar onderarm en de tranen kwamen eruit terwijl paco bezig was ^_^ wa moet da nie zijn alshet direct op hare pols zou zijn :twisted:

Gromme

Legacy Member
Er is binnekort een conventie op zaterdag 7 & zondag 8 april. Site diamondcitycrew.be

In deurne.

Gromme

Legacy Member
Nog mensen die ondertussen tattoos hebben laten zetten?

Ik zoek eigenlijk foto's van meisjes/vrouwen met kleurrijk getatoeerde armen enz... longsleeves en dergelijke.

Wu-chAn

Legacy Member
Later, een grote serafijn op mijn rug en mijn liefje wilt een trampstamp

Godzilla*Akira

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Later, een grote serafijn op mijn rug en mijn liefje wilt een trampstamp

?
enlighten me pls

Nog niets verder hier, wel al designs gevonden, maar heb het geld nog niet.
Wel Flamelight Runner (tekst) laten bijzetten bij mijn wolfje.

@gromme, tattoo magazines, daar staan wel altijd dames in met sleeves en bodysuits enzo. In tattoolife staat een mooi japanse dame in, prachtig bodysuit.
Moest ik een scanner hebben, zou ik het inscannen, maar heb geen.

Chickenlal

Legacy Member
Amai, ge moet wel serieus goe kunnen tekenen en een vaste hand hebben hé als tatoeerder. En zelfvertrouwen is wel een must denk ik... Aangezien ge maar 1 kans hebt :x

Gromme

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Amai, ge moet wel serieus goe kunnen tekenen en een vaste hand hebben hé als tatoeerder. En zelfvertrouwen is wel een must denk ik... Aangezien ge maar 1 kans hebt :x

Mja, maar ik denk dat zo een goede tatoeerder, die ook wel een kleine foutje kan maken, wel weet hoe hij die fouten moet rechzetten of verbeteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan