Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
nog eens vanonder het stof halen

heb eruist geweest voor menne linkerpols: zal morgen es foto's posten

de rest post maar jullie nieuwste tattoo's want er zullen er een paar ondertussen al geweest zijn :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Ik zal morgen als ik eens thuis geraak ook eens een foto'tje nemen.
Staat er sinds gisteren op.

sneax

Legacy Member
ik vind zo een klein tattooke stom, ik zou ook graag wel één hebben maar over mijn volledige onder-arm bv. echt zalig

allé da zal iets zijn voor als ik ben afgestudeerd

De SkeEvN

Legacy Member
sneax zei:
ik vind zo een klein tattooke stom, ik zou ook graag wel één hebben maar over mijn volledige onder-arm bv. echt zalig

allé da zal iets zijn voor als ik ben afgestudeerd
ze noemen het een sleave :unsure:

en ik vind een halve sleave stom ... beter heel uw lichaam en aleen uwen kleinen teen niet...

Forze

Legacy Member
mijn 2 tattoo's:

1 => 5+ jaar oud, moed dringend bijgewerkt & ingekleurd worden ;) word iets voor volgend jaar ;)

http://users.skynet.be/bk226237/t1.jpg

2 => 2-tal maanden geleden laten zetten (is foto van toen): het rood moet ook nog is bijgekleurd worden & de lijnen + schedel moeten nog ingekleurd worden.

http://users.skynet.be/bk226237/inquisitor.jpg

Je moet idd zeer zeker zijn dat je ze wil laten zetten, anders doe je het beter niet (ik heb geen spijt ;) maar kan mij inbeelden dat sommigen nogal impulsief kunnen zijn)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Dit is mijn nieuwe, de woensdag gezet geweest. Flamelight wolf

Wel niet zo een zeer goede foto, de staart staat er op de foto maar raar op.

Babs

Legacy Member
sneax zei:
ik vind zo een klein tattooke stom

Niks stoms mee.
Als ik een tattoo neem zullen het 2 kleintjes zijn, gewoon omdat ik daar nie wil mee lopen "pronken" dat ik tattoo's heb.

Skeevn: wa staat er juist op? en heeft het deugd gedaan? :p

De SkeEvN

Legacy Member
BaBsie zei:
Niks stoms mee.
Als ik een tattoo neem zullen het 2 kleintjes zijn, gewoon omdat ik daar nie wil mee lopen "pronken" dat ik tattoo's heb.

Skeevn: wa staat er juist op? en heeft het deugd gedaan? :p
dit staat erop xviiximmiv
probeer er maar iets uit te krijgen ;) als het egt nie gaat gevek wel ne hint :cool:

op de zijkant voelde ik het bijna nie eens maar aan de binnekant / midden .. amaaai heb tog wel wa harder op men tanden mogen bijten dan men andere pols.. nu ist recht op al men pezen / aders enzo tegelijk... op de foto's zie je wel waar het is ^^

kzou zegge zet daar ook iets en ge zult het wete :D
sjans da men 2 polsen nu gedaan zijn dat er daar althans niets meer moe kome :p (maar alsk trug zin krijg om iets te zetten zal het wss ergens in die streken terug zijn :')

Babs

Legacy Member
De SkeEvN zei:
dit staat erop xviiximmiv
probeer er maar iets uit te krijgen ;) als het egt nie gaat gevek wel ne hint :cool:

Romeinse cijfers, zover ben ik nu al.
Ff googlen waarvoor ze staan want da zit ff ver
17 11 2004
Als ik mij niet vergis, want het is al laat :p
Datum da ge samen zijt me uw vriendin?

De SkeEvN

Legacy Member
inderdeed :)

maar dan wel me een streepie tussen xvii - xi - mmiv
en bij deze tattoo doe ik enkel savonds en smorgens een klein beetje zalf ervaan en verschil is merkbaar ze, de kleuren zijn veel donkerder dan men andere omdat hij gewoon tijd heeft om te drogen^^ tis te hopen als de korsten weg zijn dattik nog steeds aangenaam verrasd ben

en babsie heb je al geweest voor de uwe? of al plannen gemaakt?

Boukreev

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
Dit is mijn nieuwe, de woensdag gezet geweest. Flamelight wolf

Wel niet zo een zeer goede foto, de staart staat er op de foto maar raar op.

nice, ziet er cool uit imo


kweet ni, mss zet ik ok een tattoo, ma dan toch eerst nog wa bovenarm kweke dak veel plaats em :p :D

Babs

Legacy Member
De SkeEvN zei:
en babsie heb je al geweest voor de uwe? of al plannen gemaakt?

Oh, dat blijft voorlopig nog een idee in mijn achterhoofd. Een piercing nemen is niks, een tattoo daarentegen eist wat meer bedenktijd. Kga trouwens zelf een ontwerp maken maar dat hebbek ook nog nie gedaan.

En zolang ik thuis zit zal het ook niet gebeuren, anders ga ik nogal een pak slaag krijgen van mijn ma denk ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan