Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmgrwngd zei:Ik vind tattoo's iets voor stoute mensen !![]()

Leprechaun3 zei:ja zo voor gevangenen en criminelen enzo![]()
ze noemen het een sleavesneax zei:ik vind zo een klein tattooke stom, ik zou ook graag wel één hebben maar over mijn volledige onder-arm bv. echt zalig
allé da zal iets zijn voor als ik ben afgestudeerd
word iets voor volgend jaar 
maar kan mij inbeelden dat sommigen nogal impulsief kunnen zijn)nice!De SkeEvN zei:
sneax zei:ik vind zo een klein tattooke stom

dit staat erop xviiximmivBaBsie zei:Niks stoms mee.
Als ik een tattoo neem zullen het 2 kleintjes zijn, gewoon omdat ik daar nie wil mee lopen "pronken" dat ik tattoo's heb.
Skeevn: wa staat er juist op? en heeft het deugd gedaan?![]()
als het egt nie gaat gevek wel ne hint

(maar alsk trug zin krijg om iets te zetten zal het wss ergens in die streken terug zijn :')De SkeEvN zei:dit staat erop xviiximmiv
probeer er maar iets uit te krijgenals het egt nie gaat gevek wel ne hint
![]()

Dark^Wolverine zei:Dit is mijn nieuwe, de woensdag gezet geweest. Flamelight wolf
Wel niet zo een zeer goede foto, de staart staat er op de foto maar raar op.

De SkeEvN zei:en babsie heb je al geweest voor de uwe? of al plannen gemaakt?

De SkeEvN zei:

Forze zei:
