Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutality

Legacy Member
sir oinksalot zei:
gewoon zien dat je het goed vochtig houdt met van die zalf, en dan is dat na een paar dagen perfect genezen, de mijn is nu na 4dagen zo goed als genezen, en ik heb geen last gehad van korstjes of vervelling


4 dagen, tzal er schoon uitzien! Ge moet daar minstens 2 weken mee uit de zon blijven en elke dag een paar keer insmeren, met ofwel vaseline ofwel zalf die is voorgeschreven geweest. Kheb er zelf 2 vrij grote, 1 op mijn rug en 1 op mijn borst.. Kan geen fotos uploaden jammer genoeg..

sir oinksalot

Legacy Member
Brutality zei:
4 dagen, tzal er schoon uitzien! Ge moet daar minstens 2 weken mee uit de zon blijven en elke dag een paar keer insmeren, met ofwel vaseline ofwel zalf die is voorgeschreven geweest. Kheb er zelf 2 vrij grote, 1 op mijn rug en 1 op mijn borst.. Kan geen fotos uploaden jammer genoeg..
inderdaad, het ziet er schoon uit danku
ik bedoel dat het irritatie gevoel nu toch al helemaal weg is, ik zit nu in het stadium dat men huid wat begint te vervellen, heb ze ook goed verzorgt, elke dag meerdere malen ingesmeert, en zoals ik zei, de mijn is nu ook een "simpele" tattoo om het zo te zeggen, die vlammen zijn eigenlijk gewoon lijnen rond men been met een schaduw, dat zal ook wel sneller genezen dan een grote complexe tekening

De SkeEvN

Legacy Member
jah de pijn is na 2 a 3 dagen al weg ze bij ik maar genezen is nie aleen de pijn die weg gaat eh.. :p

men wit schilferdingskes zijn un al langzamerhand ook aant weggaan en hoop eerlijk gezegd ook da het nog verdonkerd anders gaa kvolgende maand keer trug alst mij nie aanstaat en laat ik hem volledig inkleuren waneer het volledig is genezen

Brutality

Legacy Member
Ge gaat u nog een dikke week en een half moge inhoude om te krabben :) Kheb er enorme last van gehad.. amai. Ook onthouden, mag geen zeep op komen, zeker nie teveel water enzo.. Dan komt et zeker in orde.

Brutality

Legacy Member
Ja das dus ook de bedoeling nie e :P Gewoon zien da ge er ni teveel water op laat lope.. desnoods in ne plastiek plakke..

Son Gokou

Legacy Member
hmmm raar de Tattoo shop waar ik van kwam zeiden ze thans 3 keer per dag met zeep wassen, afdeppen niet afdrogen daarna insmeren met die zalf die hij u mee geeft.

Dit staat er op het blad dat ik meekreeg.

1 Verband erop laten tot 's morgens.
2 Met verband erop onder de douche, dan pas verwijderen.
3 De tattoo goed wassen met zeep, altijd met de hand wassen, nooit met washandje.
4 De tattoo afdeppen met een handdoek, nooit ruw afwrijven.
5 Daarna laten opdrogen en heel dun insmseren met de meegekregen zalf.
6 3x per dag de tattoo op deze manier wassen en insmeren.

xcruchesx

Legacy Member
mensen in gent kennen wrs wel Body Design: op de site staan nuttige tips ivm nazorg, voorzorg van tattoos, piercings, ...

Brutality

Legacy Member
Amai, nene tattoo NOOIT me zeep wassen.. da mag echt ni.. :S Ze zullen da misschien doen om u binnen de maand nog is wa geld af te troggelen.. Om te bijwerken. :D

De SkeEvN

Legacy Member
xcruchesx zei:
mensen in gent kennen wrs wel Body Design: op de site staan nuttige tips ivm nazorg, voorzorg van tattoos, piercings, ...
op home klikke en dan naar onder scrolle en de text highlighten... dan zie je vieze woorden !!!!!

+ de nazorg vind ik nergens :sad: ofwel zoek ik gewoon te weinig

Quilombo

Legacy Member
ik zou het trouwens enorm cool vinden moest iemand zijn hele skelet op zijn huid laten tatoeëren :cool: of gewoon al alleen al je ribben xD

GroovyBeatsss

Legacy Member
Brutality zei:
Amai, nene tattoo NOOIT me zeep wassen.. da mag echt ni.. :S Ze zullen da misschien doen om u binnen de maand nog is wa geld af te troggelen.. Om te bijwerken. :D
Ik heb ook die uitleg gekregen hoor;)
En neen niet voor extra geld af te troggelen, want bijkleuren zit in de prijs inbegrepen dus:) Moest wel altijd in de zelfde richting wrijven tijdens het wassen!

XoN`-

Legacy Member
Man man ik snap ni wa mensen allemaal met tattoos hebben ... vroeger was het enkel vr de 'marginalere' & nu heeft psies iedreen da.
En dan meestal nog ni origineel ...

IIG g'n spek voor mijn bek ... uw persoonlijkheid/instelling verandert in u pubertijd al zo snel .... stel u uw persoonlijkheid/instelling voor wneer ge 50 jaar zijt & u bengel vraagt: papa wa is die inktvlek op u rug?

No thx ... moestker dan ooit 1 zetten zalt een tijdelijke tattoo ofzo z'n maar NOOIT een permanente...

Kheb ok redl wa maten met tattoos.

1 met een kruipende panther op z'n rug ... what can I say hij heeft ni echt het figuur vr een tattoo & staat er dus bijgevolg ok niet mee

1 met een barcode op z'n onderrug ... da's nu al een onduidelijke vlek inkt geworden ... age da elke keer moet bijwerken kunde om de 2 weken nog es terug ...

nog 1 andere heeft i love techno symbool op z'n onderrug. Das eigl nog vree schoon, maar toch 80 jaar & i love techno op u rug ...
Hij heeft ok nog een chinees teken van tweeling op z'n borst/aan z'n schouder, omdat hij normaal een tweelingzus had gehad maar dies gestorven bij de geboorte ...

Mja my 2 cents, mr ik vinnet redl vulgair overkomen. call me old/odd or something :p

En bijwerken ...? das normaal toch gratis (alé wa ik toch hoor van vrienden, oft zal afhangen van waar ge ga wrsl)

Anvilke

Legacy Member
Mensen de UV tattoo's al gezien?

kvin da d'r schone toepassingen van bijzitten ( bv nen bestaande tattoo highlighten met UV ink ) mr dan d'r dan ook weer andere toepassingen van inzitten die minder zijn ( nen volledig UV tattoo, kan schoon zijn, mr kan ook ferm minder zijn )

Crashtestdummy

Legacy Member
[TFL]Boozy;7704090 zei:
dees komt op mn rechterschouder volgende maand.
Sure,cliché en al wa ge wilt, mr kloop der al mee in mnne kop sinds dak 15 ben,ben nu 19,genoeg over nagedacht imo
MOTORHEAD!!!

mijne maat wilt da ook laten zetten op zijnen buik en wanneer em dan een ferm ton eeft van te zuipen ist nen extra groten tattoo waarvoor em nie veel eeft voor moeten dokken :cool:

ik wil et kanon van acdc op mijne schouder, mo kgon eerst zorgen dak et figuur der wa voor heb :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan