sir oinksalot
Legacy Member
volgens mij is het echt nog maar een kwestie van jaren (een jaar of tien) voor het in de bedrijfswereld ook wel aanvaard wordt, tegenwoordig heeft toch een héél groot deel van de bevolking wel een tattoocasualties zei:Is bijna niet te verbergen, dus ja, als gij ergens anders dan in een fabriek werkt, kan zulke tattoo zeker een belemmering zijn bij een sollicitatie..
Ikzelf ga binnekort ook eentje laten zetten..Op de linkerkant van men onderbuik. Niemand die het hoeft te zien..Ik doe het voor mij en niet voor het zicht voor een ander..
)
Ik vraag me gewoon af hoe klassiek de ouders van jullie zijn..De mijne zouden er imo niet mee kunnen lachen..
, als ze het te weten komt dan is dat zo, ik ben onderand 20 dus ik kan mijn eigen beslissingen wel maken