Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
casualties zei:
Is bijna niet te verbergen, dus ja, als gij ergens anders dan in een fabriek werkt, kan zulke tattoo zeker een belemmering zijn bij een sollicitatie..

Ikzelf ga binnekort ook eentje laten zetten..Op de linkerkant van men onderbuik. Niemand die het hoeft te zien..Ik doe het voor mij en niet voor het zicht voor een ander..
volgens mij is het echt nog maar een kwestie van jaren (een jaar of tien) voor het in de bedrijfswereld ook wel aanvaard wordt, tegenwoordig heeft toch een héél groot deel van de bevolking wel een tattoo

nTFs

Legacy Member
sir oinksalot zei:
volgens mij is het echt nog maar een kwestie van jaren (een jaar of tien) voor het in de bedrijfswereld ook wel aanvaard wordt, tegenwoordig heeft toch een héél groot deel van de bevolking wel een tattoo

En ook an een groot deel die al spijt al hebben dat ze er een hebben.
Als ze 18 zijn dan is alles de max maar als ze 28 zijn dan vragen ze zich af wat er allemaal op hun lijf staat.

-RaZoR-

Legacy Member
sir oinksalot zei:
vind ik persoonlijk wel redelijk duur, de mijne heeft 150 gekost en is dan rond heel men been en zo'n 20cm hoog, heb er helaas nog geen foto van maar er wordt aan gewerkt, nuja heb er bij veel shops voor rondgehoord, en bij sommige zou het bijna 400 gekost hebben
anyway, zoals iemand zei, tis echt verslavend, ik ben ook al aant aftellen voor de volgende

waar heb je hem laten zetten? (zoek wat schappelijke prijzen voor goede kwaliteit :p )

ik ging hem hier in Pittem laten zetten bij FilipsTattooshop, hij rekent rond de 75 euro aan voor dit: http://www.deviantart.com/deviation...go&qh=boost:popular+age_sigma:24h+age_scale:5

maar zou deze ook willen zetten: http://tattoo.about.com/library/graphics/011503r.jpg dno welke duurder zou uitkomen :p

sir oinksalot

Legacy Member
Nfsuplayer zei:
waar heb je hem laten zetten? (zoek wat schappelijke prijzen voor goede kwaliteit :p )

ik ging hem hier in Pittem laten zetten bij FilipsTattooshop, hij rekent rond de 75 euro aan voor dit: http://www.deviantart.com/deviation...go&qh=boost:popular+age_sigma:24h+age_scale:5

maar zou deze ook willen zetten: http://tattoo.about.com/library/graphics/011503r.jpg dno welke duurder zou uitkomen :p
in Rijkevorsel, bij Peter tattoo, een vrij onbekende shop, maar die gast kan er echt wel wat van, is ook gespecialiseert in japanse stijl, en echt aan heel goedkope prijzen

.TiTipower

Legacy Member
sir oinksalot zei:
? is dat een reactie op mij ofzo?

Nee das op die streepkescode :p

Maja bijna niemand weet waar de betekenis zit achter het streepjescode, zowel de code als de betekenis : De gemeenschap, iedereen plakt direc een etiket op iedereen, dus je voelt je niet beter behandeld dan een product door alles en iedereen m.a.w het is meer een tegendraadse tat.

Heb da ook pas wille zette ma heb mij toch nog bedacht opt einde...

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Flatcat zei:
Linkerschouderblad (1ste) : Draak uit het Sick Of It All logo. Mijlenver van origineel maar erg vetjes.
Had ik nog niet gelezen, maar dat laat ik dus op mijn arm zetten.
Maar dan wel de originele draak.

sir oinksalot

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Had ik nog niet gelezen, maar dat laat ik dus op mijn arm zetten.
Maar dan wel de originele draak.
ik denk dat hij bedoelt dat die draak niet meer origineel is omdat "iedereen" hem al heeft, maar dat het toch een vet logo blijft

casualties

Legacy Member
Ik vraag me iets af.. Weten jullie ouders hiervan of laten jullie ze eerst zetten en vertellen het later pas? Ik vraag dit aan de meerderjarigen onder jullie.. En ja, ik weet dat ouders kan niks meer kunnen zeggen enzovoort..

Dus weten jullie ouders het dat jullie een tattoo hebben?

.TiTipower

Legacy Member
casualties zei:
Ik vraag me iets af.. Weten jullie ouders hiervan of laten jullie ze eerst zetten en vertellen het later pas? Ik vraag dit aan de meerderjarigen onder jullie.. En ja, ik weet dat ouders kan niks meer kunnen zeggen enzovoort..

Dus weten jullie ouders het dat jullie een tattoo hebben?

die hebbe daar toch nix mee te make... Alé als ge ouder als 16 zijt toch

casualties

Legacy Member
Is toch maar een gewone vraag gast :) Ik vraag me gewoon af hoe klassiek de ouders van jullie zijn..De mijne zouden er imo niet mee kunnen lachen..

Niet dat het iets uitmaakt, idd, maar ik wil het gewoon eens weten

xcruchesx

Legacy Member
alsk 18 ben zouk echt wel 1 willen zetten, waarom zo laat? piercings & tattoos zijn ni toegelaten op zichtbare plaatsen op mijn school anders hadk al een piercing maja...

sir oinksalot

Legacy Member
casualties zei:
Ik vraag me iets af.. Weten jullie ouders hiervan of laten jullie ze eerst zetten en vertellen het later pas? Ik vraag dit aan de meerderjarigen onder jullie.. En ja, ik weet dat ouders kan niks meer kunnen zeggen enzovoort..

Dus weten jullie ouders het dat jullie een tattoo hebben?
die van mij weet het niet ;), als ze het te weten komt dan is dat zo, ik ben onderand 20 dus ik kan mijn eigen beslissingen wel maken

-RaZoR-

Legacy Member
en dan, tattoos bij ons ook niet. Toch laat ik 1 zetten, ge gaat hem alleen maar kunnen zien in de LO les bij zwemmen, maar denk niet dat die er een probleem van gaat maken ;)

xcruchesx

Legacy Member
als je een t-shirt draagt, dan zie je wel de binnenkant van je arm heh

Son Gokou

Legacy Member
heb onlangs het red hot chili peppers logo op men pols laten tattoëren. De pijn viel best nog mee meer een fel brandend gevoel.

.TiTipower

Legacy Member
casualties zei:
Ik vraag me iets af.. Weten jullie ouders hiervan of laten jullie ze eerst zetten en vertellen het later pas? Ik vraag dit aan de meerderjarigen onder jullie.. En ja, ik weet dat ouders kan niks meer kunnen zeggen enzovoort..

Dus weten jullie ouders het dat jullie een tattoo hebben?

ik mocht toen ik 16 was geen piercing, maar wel een tattoo.. :D Gek maarja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan