Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prutseke

Legacy Member
Tha_nOn zei:
iemand zonder tattoe (ook met toestemming van de ouders:p) mag toch evengoed zijn mening verkondigen? tis niet omdat ge er gene hebt dat ge ertegen zijt

anyway als ik er ooit ene laat zetten is het iets kleins en geks op een gekke plaats, maar ik denk niet dat tattoes mijn ding zijn:p al vind ik zo uppersleeves die zeer kleurrijk zijn (of meteen pin-up in verwerkt) soms evengoed fantastisch, maar dat staat niet op eender welk lichaam:p

ja inderdaad geen probleem. maar mijn reactie was bedoeld op diegene die hun zogezegde mening geven, maar omdat ze het gewoon zeggen omdat het om een bepaalde persoon gaat. alja als je me begrijpt! :p

Babs

Legacy Member
Aarsgewei is leuker dan trampstamp :cool:

Kvon die naam wel goed gevonden, tenslotte is het meestal een tribal met zo slierten gelijk een gewei van een hert :p

jeppe

Legacy Member
XoN`- zei:
nog 1 andere heeft i love techno symbool op z'n onderrug. Das eigl nog vree schoon, maar toch 80 jaar & i love techno op u rug ...

Ik zoek "I Love Techno" in het klein op mijn onderarm te laten zetten, wel in de winter ofzo want ik heb gehoord dat het niet gemakkelijk is om in de zomer je tattoo te onderhouden met dat warm weer...

Is de onderarm eigenlijk een pijnlijke zone om er 1ntje te laten zetten?

vloet

Legacy Member
Ik heb de laatste tijd ook het (voor mij mssn gekke) idee om een tattoo te laten zette. Alleen waar en wat zou ik totaal niet weten. Ik ben ook bang om er later spijt van te krijgen. Niemand zou het van mij verwachten in feite ^^

Terror Factor

Legacy Member
Zoiets gelijk die schorpioen van Joey Starr is wel cool, maar dan moet ge uw lichaam ook blijven onderhouden, anders trekt da op niks. Ik had gedacht aan een draak ofzo op mn rug, maar tribal/skeletachtig, met een staart die over de ruggegraat loopt(in stukjes, zoals die schorpioen), en dan gespreide vleugels over de schouderbladen. Alleen is da al direct een grote tattoe, en dan mag 'k 't huis ni meer binnen :p

Iets op uw borst is ook wel sjiek, maar dan moet ge die ook blijve onderhouden(aka trainen), als ge ouder wordt gaat da op zo'n plaats lelijk zijn.

Een streepjescode in de nek vond 'k ook wel sjiek, maar veel te veel mensen hebben dat.
Maya-achtige en tribaldingen zijn ook sjiek,zo zou ik m'n draak dan ook proberen te vormgeven.

Die UV inkt is ook wel cool, als ge op google zoekt vinde ne foto van iemand die z'n skelet in uv heeft laten tattoeëren. kzou die draak dan eventueel in uv laten overdoen, of omlijnen ofzo. Normaal is da toch ni echt zichtbaar, en op een fuif geeft da coole effecten :p

Nuja, t gaat er waarschijnlijk nooit van komen, uw lichaam blijft spijtiggenoeg niet in topvorm, en voor een grote tattoe is da imo toch wel nodig. 'k heb ook een beetje schrik da die tattoo gaat uitleuren, moest ik stoppen met fitnesse,of juist fanatieker beginnen en meer massa aanzetten :/

_DKsissor_

Legacy Member
Als ik drie mensen met een scampi met joint en zonnebril op hun borst zie rondlopen denk ik toch ook eerder dat ik eens lach. Zeker als het dan ook nog vader en zoon is.

Rivers

Legacy Member
Overlaats had ik een man gezien met een geisha/geiko over zijn hele rug. Het was echt wel mooi gedaan, precies een schilderij..

Crashtestdummy

Legacy Member
kben aant zoeken achter nen tattoo van een drumstel ma kvin gene :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan