Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wu-chAn

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
?
enlighten me pls

alsook whoretag, A tattoo typically located on the lower back of a female. The correlation of these types of females being whores and the tattoo on the lower back has therefore established this term.

^^

prutseke

Legacy Member
De SkeEvN zei:
@ babsie en crushes alsge een design hebt of denkt af te zijn of bepaalde tekeningen hebt.. kunde da altijd binnenbrengen bij uwe tattoeur (aleja paco doe da tog) en die kunnen er altijd eens wa bijwerken enzo.. :) zoals men nieuwste hebbik gewoon rechte streepkes gegeven en heeft er iets schoons van gemaakt.. want mijnen design ^^

en kheb ook al werken gezien dat zij hebben gedesigned en tis :kwijl: enen op men werk is bezig me zen onderbeen.. duurt 21 uur ofzo en de tekeningen zijn gemaakt door paco en jason. is wel nie in 1 2 3 klaar eh :p

Paco en/of Jason is bezig me een ontwerp te maken voor men vriend, zijn vader en zijn nonkel. hun achternaam is Descamps en hun bijnaam Scampie. ze hebben dus gevraagd om een ontwerp te maken van ne scampie die het peaceteken doet, me ne joint in zen mond zit en me ne grote zonnebril. ze zouden deze tattoo dan allen op hun linkerborst laten zetten. ben benieuwd hoe het eruit zal zien. maar ik denk FANTASTISCH :D

Raukaris

Legacy Member
prutseke zei:
Paco en/of Jason is bezig me een ontwerp te maken voor men vriend, zijn vader en zijn nonkel. hun achternaam is Descamps en hun bijnaam Scampie. ze hebben dus gevraagd om een ontwerp te maken van ne scampie die het peaceteken doet, me ne joint in zen mond zit en me ne grote zonnebril. ze zouden deze tattoo dan allen op hun linkerborst laten zetten. ben benieuwd hoe het eruit zal zien. maar ik denk FANTASTISCH :D

Ik denk marginaal tbh =/

alexii

Legacy Member
Een scampie met een zonnenbril en een joint in zijn mond die peace doet?

En dat op je linkerborst?

GOED IDEE!!! :applause: :applause: :applause:

prutseke

Legacy Member
zoals hier al gezegd is! ieder doet zijn eigen zin met zijn eigen lichaam. of gunder er nu mee lacht of niet! dat gaat me zeker niet van gedacht doen veranderen! ik blijf het leuk vinden en kan niet wachten tot het resultaat er is.

Xevven

Legacy Member
Raukaris zei:
Ik denk marginaal tbh =/

gij niet alleen :p
bij men vorig lief gedacht om haar naam op men arm te zetten, mrja da zou ook margi zijn
blij dak et nie gedaan eb :)

prutseke

Legacy Member
wij hebben tenminste een tattoo, wat van niet iedereen, die hun 'mening' hier komt verkondigen, kan gezegd worden!
(met toestemming van ouders!)

Killer Queen

Legacy Member
jma_ zei:
ik heb zo eens iemand gezien die z'n geboortejaar in binaire code had laten branden of zo, in z'n pols..
dat zag er nog wel chique uit :D

zot da's een code van 32 chars fzo ? :p
Ma kvind het wel een leuk idee, had daar ook al aan zitten denken.
Ik heb drie zessen staan tussen m'n schouderbladen, kleintje.
@Prutseke: wind je niet zo op meid, nergens voor nodig :)

Babs

Legacy Member
Kvin het eigenlijk ook maar niks hebben maar bon, das persoonlijke smaak. Tis natuurlijk wel leuk de woordspeling met hun familienaam, ma ik zou er toch gene tattoo van maken :x maarja bon, eigen mening ...

Mijn idee van een tattoo ligt momenteel al een tijdje stil, kmoet nogal een beetje veel met school in mijn hoofd zitten :p Tis zoiezo nog wachten tot ik weg ben thuis dus zeker nog 3 jaar bedenktijd :) en dan nog weet ik het niet zeker.

Tis kwestie van een goed design te hebben, en als ik mij bij dat design 100% goed voel dan ga ik er pas voor.
Kzou rapper nieuwe piercings proberen dan een tattoo te zetten. Bij een foute keuze is het dan nog niet zo een ramp :x

Ooit es een originele geweten. Iemand die een ster wou op haar pols maar niet zo gelijk iedereen. Uiteindelijk heeft ze de binaire code voor een "*" laten zetten in witte inkt :) leuk resultaat

Gromme

Legacy Member
Er zijn hele mooie dingen te vinden.

En vrouwen die met longsleeves rondwandelen of met uppersleeves (short) maar dan zo heel kleurrijk. Wauw.

Ik zou iets symbolisch willen, waar ik natuurlijk ook achter sta.

Raukaris

Legacy Member
prutseke zei:
als ge iets afbreekt moete ook zegge wrm hé
:naughty:
Een scampi met een zonnebril en een joint is nu niet echt het toppunt van goede smaak.
TheCrow7 zei:
Tegenwoordig is dan ook wel ALLES marginaal. Hét modewoordje van 2007.
:wtf: Right, ik gebruik het als een modewoordje omdat een paar pubers in uw buurt het constant gebruiken om cool te zijn. Als ik marginaal gebruik bedoel ik ook marginaal.

TheCrow7

Legacy Member
Raukaris zei:
Een scampi met een zonnebril en een joint is nu niet echt het toppunt van goede smaak.

Over smaken kan je niet discussiëren. Dus je opmerking was irrelevant.


Raukaris zei:
:wtf: Right, ik gebruik het als een modewoordje omdat een paar pubers in uw buurt het constant gebruiken om cool te zijn. Als ik marginaal gebruik bedoel ik ook marginaal.

Kom eens wat meer buiten dan zal je merken dat niet enkel pubers uit mijn buurt tegenwoordig dat woordje te pas en te onpas gebruiken. En dan nog, iets marginaal vinden omdat het jouw smaak toevallig niet is is maar zwakzinnig.

Killer Queen

Legacy Member
jma_ zei:
neenee, hoogstens 8 :p
in mijn geval -> 85 -> 1010101 is maar 7 chars.
zo zou ik het nog wel goe vinden; 7C1-06-20

ehm
binair?
da's per char toch een string van 8
dus voor 2 ASCII chars 14 binair
dan krijgt ge voor 85 0011100000110101
zelfs als ge de prefixen weglaat hebtge nog 1000 0101
http://nickciske.com/tools/binary.php
nee?

-RaZoR-

Legacy Member
de mijne komt er van de zomervakantie op ^^


heb al ontwerp, maar wacht nog tot ik gedaan heb met school ^^

prutseke

Legacy Member
Nfsuplayer zei:
de mijne komt er van de zomervakantie op ^^


heb al ontwerp, maar wacht nog tot ik gedaan heb met school ^^

vergeet niet dat je tattoo de eerste weken niet in de zon mag komen!!

Tha_nOn

Legacy Member
prutseke zei:
wij hebben tenminste een tattoo, wat van niet iedereen, die hun 'mening' hier komt verkondigen, kan gezegd worden!
(met toestemming van ouders!)


iemand zonder tattoe (ook met toestemming van de ouders:p) mag toch evengoed zijn mening verkondigen? tis niet omdat ge er gene hebt dat ge ertegen zijt

anyway als ik er ooit ene laat zetten is het iets kleins en geks op een gekke plaats, maar ik denk niet dat tattoes mijn ding zijn:p al vind ik zo uppersleeves die zeer kleurrijk zijn (of meteen pin-up in verwerkt) soms evengoed fantastisch, maar dat staat niet op eender welk lichaam:p

-RaZoR-

Legacy Member
prutseke zei:
vergeet niet dat je tattoo de eerste weken niet in de zon mag komen!!

i know, en niet in rechtstreeks contact met water, 3 weken zalf opsmeren die je van de tattoo-artiest meekrijgt enzovoorts, i did my homework allready :p

Godzilla*Akira

Legacy Member
Wu-chAn zei:
alsook whoretag, A tattoo typically located on the lower back of a female. The correlation of these types of females being whores and the tattoo on the lower back has therefore established this term.

^^

:rofl: mijn nicht heeft dan een trampstamp, dan nog nen tribal..:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan