Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:twas niet agressief bedoelt ofzo zetoegegeven het is origineler dan de meesta tattoes
maar goed
(trouwens een tattoe met een sentimentele waarde aan vind ik mooier, als dat een hartje is met de naam van uw moeder in om haar te eren omdat ze te vroeg gestorven is of iets dergelijks lijkt mij daar niets mis mee)
Tis de waarde die ge zelf eraan hecht die belangrijk is.

die pijn stelt echt niets voor, sommige plaatsten pikt het wat, maar tis niet dat je ervan zult flauwvallen ofzo.TiTipower zei:Bedoel ik ook netTis de waarde die ge zelf eraan hecht die belangrijk is.
Deze tattoo heeft geen speciale betekenis voor mij, daarom dat die ook niet zo groot gaat worde.
Kga deze gewoon zette voor te zien als ik de pijn wel tegoei aankan![]()
sir oinksalot zei:die pijn stelt echt niets voor, sommige plaatsten pikt het wat, maar tis niet dat je ervan zult flauwvallen ofzo

.TiTipower zei:Iedereen zijn pijngrens verschilt. Men broer is wel "flauwgevallen"..
Ze waren 8u bezig geweest en dieje moest op zen buik ligge, die staat gewoon trug recht, en die valt neer![]()
En dan moet ge denke da die 5keer zo groot en breed als mij is![]()
8uur is nu ook wel heel lang, en ik kan me voorstellen dat het op de rug pijnlijker is, mijne was op men been(vlammen rondom heel men been) en heeft zo'n 2 uur geduurt, ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat ik pijn had.TiTipower zei:Iedereen zijn pijngrens verschilt. Men broer is wel "flauwgevallen"..
Ze waren 8u bezig geweest en dieje moest op zen buik ligge, die staat gewoon trug recht, en die valt neer![]()
En dan moet ge denke da die 5keer zo groot en breed als mij is![]()
.sir oinksalot zei:8uur is nu ook wel heel lang, en ik kan me voorstellen dat het op de rug pijnlijker is, mijne was op men been(vlammen rondom heel men been) en heeft zo'n 2 uur geduurt, ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat ik pijn had
VinceFeet zei:Post is foto! Vlammen op je been, sounds cool!![]()
Als ik ooit een tattoo zou zetten zou het hoogstwaarschijnlijk op m'n kuit zijn.
mark my words...



sir oinksalot zei:vandaag mijn eerste laten zetten, wat een kick om daar in die stoel te zitten!, meteen ook een afspraak gemaakt voor de volgende
.TiTipower zei:Heb deze van een site gehaald waar 900.000 tat's staan.

Kvin da echt lelijk, no offenseNfsuplayer zei:klaat wrs in de herfstvakantie ook 1 zetten: wrs dit logo:
http://www.deviantart.com/deviation...go&qh=boost:popular+age_sigma:24h+age_scale:5
niet per sé omdat ik fan ben van in flames, maar ook omdat ik het gewoon een cool logo vind ^^
, zo'n gesofisticeerde logos of chinese tekens of whatever. Enige dak sjiek vind is zo iets lek threadstarter, of ne stoere draak over gans uw lichaam ^^Santa| zei:Kvin da echt lelijk, no offense, zo'n gesofisticeerde logos of chinese tekens of whatever. Enige dak sjiek vind is zo iets lek threadstarter, of ne stoere draak over gans uw lichaam ^^
enige dat wat moeilijk kan worden is de tussenruimte tussen de verschillende delen, maar de figuur op zich is makkelijk 
Chizm zei:ben jij titi van kemzeke?
jochen?
![]()

Nfsuplayer zei:niet per sé omdat ik fan ben van in flames, maar ook omdat ik het gewoon een cool logo vind ^^
