Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
:offtopic: vandaag mijn eerste laten zetten, wat een kick om daar in die stoel te zitten!, meteen ook een afspraak gemaakt voor de volgende

.TiTipower

Legacy Member
Tha_nOn zei:
twas niet agressief bedoelt ofzo ze:p toegegeven het is origineler dan de meesta tattoes:p maar goed:p

(trouwens een tattoe met een sentimentele waarde aan vind ik mooier, als dat een hartje is met de naam van uw moeder in om haar te eren omdat ze te vroeg gestorven is of iets dergelijks lijkt mij daar niets mis mee:p)

Bedoel ik ook net :p Tis de waarde die ge zelf eraan hecht die belangrijk is.
Deze tattoo heeft geen speciale betekenis voor mij, daarom dat die ook niet zo groot gaat worde.
Kga deze gewoon zette voor te zien als ik de pijn wel tegoei aankan :oink:
Tis nu wel men 2de, ma de pijn is echt een verslaving op zich.


kleine tip* Nooit zuipen voor ge uw tat laat zetten... Waarom? Omdat u bloed dan veel dunner wordt, en het heel moeilijk wordt voor de tatoe-man , om nog te kunne zien wa em bezig is :D

Andere verdovende middelen, kunne u dan in combinatie van de pijn en high zijn, een zeer naar effect geven ---> slecht gaan.

sir oinksalot

Legacy Member
.TiTipower zei:
Bedoel ik ook net :p Tis de waarde die ge zelf eraan hecht die belangrijk is.
Deze tattoo heeft geen speciale betekenis voor mij, daarom dat die ook niet zo groot gaat worde.
Kga deze gewoon zette voor te zien als ik de pijn wel tegoei aankan :oink:
die pijn stelt echt niets voor, sommige plaatsten pikt het wat, maar tis niet dat je ervan zult flauwvallen ofzo

.TiTipower

Legacy Member
sir oinksalot zei:
die pijn stelt echt niets voor, sommige plaatsten pikt het wat, maar tis niet dat je ervan zult flauwvallen ofzo

Iedereen zijn pijngrens verschilt. Men broer is wel "flauwgevallen"..
Ze waren 8u bezig geweest en dieje moest op zen buik ligge, die staat gewoon trug recht, en die valt neer :lol:
En dan moet ge denke da die 5keer zo groot en breed als mij is :bow:

aXl_

Legacy Member
.TiTipower zei:
Iedereen zijn pijngrens verschilt. Men broer is wel "flauwgevallen"..
Ze waren 8u bezig geweest en dieje moest op zen buik ligge, die staat gewoon trug recht, en die valt neer :lol:
En dan moet ge denke da die 5keer zo groot en breed als mij is :bow:

doen ze zo'n tattoo's dan doorgaans niet in een paar delen met pauzes ertussen?

.TiTipower

Legacy Member
Die heeft ook elk uur een kwartierke pauze gekrege, ma die is nooit rechtgaan staan. Hij is nog 3 keer moeten terug gaan ook nog.

sir oinksalot

Legacy Member
.TiTipower zei:
Iedereen zijn pijngrens verschilt. Men broer is wel "flauwgevallen"..
Ze waren 8u bezig geweest en dieje moest op zen buik ligge, die staat gewoon trug recht, en die valt neer :lol:
En dan moet ge denke da die 5keer zo groot en breed als mij is :bow:
8uur is nu ook wel heel lang, en ik kan me voorstellen dat het op de rug pijnlijker is, mijne was op men been(vlammen rondom heel men been) en heeft zo'n 2 uur geduurt, ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat ik pijn had

VinceFeet

Legacy Member
Ik vind het sowieso een betere keuze dan datgene dat je meestal terugvindt op de mensen hun lichaam. Iedereen maakt dat uit voorzichzelf maar ik vind het een klein beetje 'zever' om altijd emoties/ervaringen/... aan een tattoo te koppelen. Wat mij betreft is een tattoo puur lichaamsversiering, net zoals piercings. En aan piercings ga je toch ook geen emotionele waarde hechten? Natuurlijk gaat de vergelkijking tattoo <-> piercing niet volledig op.

Natuurlijk respecteer ik mensen die wél persoonlijke zaken aan hun tattoo koppelen. Maar véél komen dan af met standaard tribals of chinese tekens... mjah :) .

VinceFeet

Legacy Member
sir oinksalot zei:
8uur is nu ook wel heel lang, en ik kan me voorstellen dat het op de rug pijnlijker is, mijne was op men been(vlammen rondom heel men been) en heeft zo'n 2 uur geduurt, ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat ik pijn had

Post is foto! Vlammen op je been, sounds cool! :cool:

Als ik ooit een tattoo zou zetten zou het hoogstwaarschijnlijk op m'n kuit zijn.

.TiTipower

Legacy Member
VinceFeet zei:
Post is foto! Vlammen op je been, sounds cool! :cool:

Als ik ooit een tattoo zou zetten zou het hoogstwaarschijnlijk op m'n kuit zijn.


daarbij begint het :p mark my words...

Mr Horsepower is ook wel vet http://69.20.111.53/ProductImages/parts/Csd19l.jpg
manman, kga volstaan eer ik 30 ben lol


OT: iemand mischien die een goede plaats weet voor mijn tattoo? Want ik weet nogaltijd ni waar :(
Khad gedacht aan de achterkant op men arm, boven men elleboog, en mario aan de andere arm.

.TiTipower

Legacy Member
omdat goomba cooler is :D
Thx voor de pic's ma kheb al ene gekoze, en die is die nu zelf aant uittekene.

Zal zeker het resultaat posten

Quilombo

Legacy Member
sir oinksalot zei:
:offtopic: vandaag mijn eerste laten zetten, wat een kick om daar in die stoel te zitten!, meteen ook een afspraak gemaakt voor de volgende

fotoooooooooooooooooooooooooo

Santa

Legacy Member

-RaZoR-

Legacy Member
Santa| zei:
Kvin da echt lelijk, no offense :), zo'n gesofisticeerde logos of chinese tekens of whatever. Enige dak sjiek vind is zo iets lek threadstarter, of ne stoere draak over gans uw lichaam ^^

da logo is echt nie moeilijk hoor :p enige dat wat moeilijk kan worden is de tussenruimte tussen de verschillende delen, maar de figuur op zich is makkelijk :)

.TiTipower

Legacy Member
Chizm zei:
ben jij titi van kemzeke?
jochen?

:unsure:


neenee, ben titi van hasselt , yannick :p

En die site waar al die tat's op staan zal ik nog wel is posten hier, als mijn pcke bove trug gemaakt is ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan