Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-RaZoR-

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
you should be, they own :cool:

mss hebde mij misverstaan in die zin, maar ik ben fan van in flames, maar das nie de reden wrm ik da ga laten tattoeëren :p

nTFs

Legacy Member
As ge zo hard moet zoeken naar iets om als als tattoo te gebruiken dan kan je er best niet aan beginnen.

.TiTipower

Legacy Member
nTFs zei:
As ge zo hard moet zoeken naar iets om als als tattoo te gebruiken dan kan je er best niet aan beginnen.

Zo fel zoeken is toch ook normaal, da staat voor de rest van u leve op u lichaam, dus moet ge ook wel zeker zijn da gem wilt.

Als ge twijfelt pakt ge idd beter geen

Xoliul

Legacy Member
Vind het een raar idee om een tatoo te zetten van iets waar je eerst de naam zelfs niet van wist ?
En moest ik ooit een tattoo nemen zou ik zo iets speciaal doen als een barcode achter op mijn nek.

Flatcat

Legacy Member
Xoliul zei:
En moest ik ooit een tattoo nemen zou ik zo iets speciaal doen als een barcode achter op mijn nek.

Lol,heeeeel speciaal,ik ken persoonlijk al 4 mensen die dit hebben,dus ge moet ni vragen... .Die 4 kennen elkaar wel niet,anders zou het nogal belachelijk zijn.

Xoliul

Legacy Member
Flatcat zei:
Lol,heeeeel speciaal,ik ken persoonlijk al 4 mensen die dit hebben,dus ge moet ni vragen... .Die 4 kennen elkaar wel niet,anders zou het nogal belachelijk zijn.

Vind gewoon dat alle meer uitgewerkte tattoo's met kleur er simpelweg lelijk uitzien. Het is sowieso iets waar ik lang over zou nadenken, maar als ik die barcode tattoo nu net even in google intyp zie ik dat er al idioot veel Dark Angel fans zijn die zoiets hebben (ik ken die serie niet eens :unsure:). Dan zou ik eerder opteren voor een speciaal getal in binair of hex, zonder barcode.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Kheb er al 2 staan en tis verslavend, als ge 1 laat zetten zijt ge al direct voor een tweede aan het kijken:)

Ik heb wel gewoon tribals! Ben niet zo voor kleurtjes en gezichten enzo...

De volgende is wss een salamander op men binnenarm, niet heel fel uitgewerkt, gewoon dat ge weet dat da een salamander is!

Binnenkort eens zoeken achter een ontwerpje...

Flatcat

Legacy Member
Ja,het is inderdaad verslavend. Ik heb er drie,allemaal op mijn rug.
Beide schouderbladen en eentje in het midden ervan. Ik liet de eerste zetten en twee weken later al de tweede,hahaha. Een jaar later volgde dan de derde.
En momenteel begint het al terug te kriebelen maar ik ga mij wat inhouden.

Linkerschouderblad (1ste) : Draak uit het Sick Of It All logo. Mijlenver van origineel maar erg vetjes.

Rechterschouderblad (3de): Een skelet met kilt dat doedelzak speelt op een kerkhof

Tussenin (2de): een doodskop (wel wat arty-achtig,dus niet "gemeen")

Persoonlijk zou ik nooit een tattoo laten zetten op een "zichtbare" plaats.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Nuja bij mij kan een zoektocht echt weken tot maanden duren, ben nogal kritisch op da vlak. Is niet meer als normaal, ding staat er op voor de rest van je leven!

1 keer meegemaakt ne gast wat ene wou late zetten, 4min in de boek gebladerd: ja die is het! Snap ik totaaal niet!:s

.TiTipower

Legacy Member
Xoliul zei:
Vind gewoon dat alle meer uitgewerkte tattoo's met kleur er simpelweg lelijk uitzien. Het is sowieso iets waar ik lang over zou nadenken, maar als ik die barcode tattoo nu net even in google intyp zie ik dat er al idioot veel Dark Angel fans zijn die zoiets hebben (ik ken die serie niet eens :unsure:). Dan zou ik eerder opteren voor een speciaal getal in binair of hex, zonder barcode.

Zo een barcode vind ge dan wel iets? Dat heeft toch helemaal nix... vind ik toch.. Tenzij ge zo ne slipknotter zijt :p
Maja ieder heeft natuurlijk zen eige ding, das net zoals met klere. Wilt ni zegge da ik de naam vergete was, da ik het ni kende eh :) Kwas gewoon aant zien en ik herkende da van de nitendo vroeger ma wist ni zeker wa, en kheb der ook ooit een bedovertrek van gehad :p .

Kleure tattoo's is gewoon heel iets anders dan abstracte tat's...
Abstract is koud en meestal zwart of grijs. Een kleurtattoo zit gewoon meer leve in, vind ik persoonlijk.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Nu woensdag komt men eerste erop. Ik kijk er naar uit! :love:

De SkeEvN

Legacy Member
heb vorige week woensdag men eerste late zette.. sterrebeeld van me vriendin.. kreeft op men pols
kan zegge da da fucking veel zeer kan doen op de pols.. vooral over uw aders..

pic: http://www.skeevn.be/gsmfotos/tattoo/SP_A0039.jpg
3 dagen na gezet geweest te zijn

en nog keer trug gaan voor volledig in te kleuren want nu vinneket nie zo schoon me lichter kleur naar midden toe van de tekens....

de pijn is fijn :ironic:
zoals em zei.. verw8 veel pijn.. dan doet het minder pijn assem begint :d

X1RON

Legacy Member
De SkeEvN zei:
heb vorige week woensdag men eerste late zette.. sterrebeeld van me vriendin.. kreeft op men pols
kan zegge da da fucking veel zeer kan doen op de pols.. vooral over uw aders..

pic: http://www.skeevn.be/gsmfotos/tattoo/SP_A0039.jpg
3 dagen na gezet geweest te zijn

en nog keer trug gaan voor volledig in te kleuren want nu vinneket nie zo schoon me lichter kleur naar midden toe van de tekens....

de pijn is fijn :ironic:
zoals em zei.. verw8 veel pijn.. dan doet het minder pijn assem begint :d
hoeveel kost zo een kleintje als ik mag vragen :)

De SkeEvN

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
hoeveel kost zo een kleintje als ik mag vragen :)
60 euri voor een half uurke me een naald in men pols te zitte :d

bij tatto paco in waregem
en is een van goedkoopste zelf :)

Babs

Legacy Member
Keb een vraagske.

Misschien da ik ooit van plan ben een tattoo te nemen maar het zou iets klein en discreet zijn.
Ik had graag 2 kleintjes gehad op mijn beide voeten maar ik vroeg me iets af.

Bij mijn piercer/tattooërder (sp? :eek: ) voor een tattoo is de beginprijs 50 euro, en vanaf een zekere grootte (kweet nie precies) wordt et duurder.
Maar als ik nu 2 kleintjes neem, die niet groter zijn dan die afmetingen waarvoor je zoiezo 50 euro moet betalen, kan het dan zijn dat ik enkel 50 euro moet betalen, of al meteen 100 euro omdat ik er wel degelijk 2 wil hebben?

Ik denk zoiezo het laatste maarja, kvraag het maar eens :crazy:

S.conceiçao7

Legacy Member
ik wil een streepjescode in mijn nek, maar m'n mama zegt dat ik daardoor later geen deftig werk meer ga vinden :)

De SkeEvN

Legacy Member
BaBsie zei:
Keb een vraagske.

Misschien da ik ooit van plan ben een tattoo te nemen maar het zou iets klein en discreet zijn.
Ik had graag 2 kleintjes gehad op mijn beide voeten maar ik vroeg me iets af.

Bij mijn piercer/tattooërder (sp? :eek: ) voor een tattoo is de beginprijs 50 euro, en vanaf een zekere grootte (kweet nie precies) wordt et duurder.
Maar als ik nu 2 kleintjes neem, die niet groter zijn dan die afmetingen waarvoor je zoiezo 50 euro moet betalen, kan het dan zijn dat ik enkel 50 euro moet betalen, of al meteen 100 euro omdat ik er wel degelijk 2 wil hebben?

Ik denk zoiezo het laatste maarja, kvraag het maar eens :crazy:
best naar een tattoozaak gaan en vragen ;) + uw tekeningen of ontwerpen meenemen en daar bespreke

casualties

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik wil een streepjescode in mijn nek, maar m'n mama zegt dat ik daardoor later geen deftig werk meer ga vinden :)

Is bijna niet te verbergen, dus ja, als gij ergens anders dan in een fabriek werkt, kan zulke tattoo zeker een belemmering zijn bij een sollicitatie..

Ikzelf ga binnekort ook eentje laten zetten..Op de linkerkant van men onderbuik. Niemand die het hoeft te zien..Ik doe het voor mij en niet voor het zicht voor een ander..

sir oinksalot

Legacy Member
De SkeEvN zei:
60 euri voor een half uurke me een naald in men pols te zitte :d

bij tatto paco in waregem
en is een van goedkoopste zelf :)
vind ik persoonlijk wel redelijk duur, de mijne heeft 150 gekost en is dan rond heel men been en zo'n 20cm hoog, heb er helaas nog geen foto van maar er wordt aan gewerkt, nuja heb er bij veel shops voor rondgehoord, en bij sommige zou het bijna 400 gekost hebben
anyway, zoals iemand zei, tis echt verslavend, ik ben ook al aant aftellen voor de volgende

GroovyBeatsss

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik wil een streepjescode in mijn nek, maar m'n mama zegt dat ik daardoor later geen deftig werk meer ga vinden :)
Moet wel onnozel zijn als de kassierster in de supermarkt opeens rechtstaat en u nek begint te scannen:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan