-RaZoR-
Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:you should be, they own![]()
mss hebde mij misverstaan in die zin, maar ik ben fan van in flames, maar das nie de reden wrm ik da ga laten tattoeëren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PinkyNTheBrain zei:you should be, they own![]()

nTFs zei:As ge zo hard moet zoeken naar iets om als als tattoo te gebruiken dan kan je er best niet aan beginnen.
Xoliul zei:En moest ik ooit een tattoo nemen zou ik zo iets speciaal doen als een barcode achter op mijn nek.
Flatcat zei:Lol,heeeeel speciaal,ik ken persoonlijk al 4 mensen die dit hebben,dus ge moet ni vragen... .Die 4 kennen elkaar wel niet,anders zou het nogal belachelijk zijn.
). Dan zou ik eerder opteren voor een speciaal getal in binair of hex, zonder barcode.

Xoliul zei:Vind gewoon dat alle meer uitgewerkte tattoo's met kleur er simpelweg lelijk uitzien. Het is sowieso iets waar ik lang over zou nadenken, maar als ik die barcode tattoo nu net even in google intyp zie ik dat er al idioot veel Dark Angel fans zijn die zoiets hebben (ik ken die serie niet eens). Dan zou ik eerder opteren voor een speciaal getal in binair of hex, zonder barcode.
Kwas gewoon aant zien en ik herkende da van de nitendo vroeger ma wist ni zeker wa, en kheb der ook ooit een bedovertrek van gehad
.hoeveel kost zo een kleintje als ik mag vragenDe SkeEvN zei:heb vorige week woensdag men eerste late zette.. sterrebeeld van me vriendin.. kreeft op men pols
kan zegge da da fucking veel zeer kan doen op de pols.. vooral over uw aders..
pic: http://www.skeevn.be/gsmfotos/tattoo/SP_A0039.jpg
3 dagen na gezet geweest te zijn
en nog keer trug gaan voor volledig in te kleuren want nu vinneket nie zo schoon me lichter kleur naar midden toe van de tekens....
de pijn is fijn :ironic:
zoals em zei.. verw8 veel pijn.. dan doet het minder pijn assem begint :d

60 euri voor een half uurke me een naald in men pols te zitte :d_-X!rOn-_ zei:hoeveel kost zo een kleintje als ik mag vragen![]()

) voor een tattoo is de beginprijs 50 euro, en vanaf een zekere grootte (kweet nie precies) wordt et duurder.
best naar een tattoozaak gaan en vragenBaBsie zei:Keb een vraagske.
Misschien da ik ooit van plan ben een tattoo te nemen maar het zou iets klein en discreet zijn.
Ik had graag 2 kleintjes gehad op mijn beide voeten maar ik vroeg me iets af.
Bij mijn piercer/tattooërder (sp?) voor een tattoo is de beginprijs 50 euro, en vanaf een zekere grootte (kweet nie precies) wordt et duurder.
Maar als ik nu 2 kleintjes neem, die niet groter zijn dan die afmetingen waarvoor je zoiezo 50 euro moet betalen, kan het dan zijn dat ik enkel 50 euro moet betalen, of al meteen 100 euro omdat ik er wel degelijk 2 wil hebben?
Ik denk zoiezo het laatste maarja, kvraag het maar eens![]()
+ uw tekeningen of ontwerpen meenemen en daar besprekeLeprechaun3 zei:ik wil een streepjescode in mijn nek, maar m'n mama zegt dat ik daardoor later geen deftig werk meer ga vinden![]()
vind ik persoonlijk wel redelijk duur, de mijne heeft 150 gekost en is dan rond heel men been en zo'n 20cm hoog, heb er helaas nog geen foto van maar er wordt aan gewerkt, nuja heb er bij veel shops voor rondgehoord, en bij sommige zou het bijna 400 gekost hebbenDe SkeEvN zei:60 euri voor een half uurke me een naald in men pols te zitte :d
bij tatto paco in waregem
en is een van goedkoopste zelf![]()
Moet wel onnozel zijn als de kassierster in de supermarkt opeens rechtstaat en u nek begint te scannenLeprechaun3 zei:ik wil een streepjescode in mijn nek, maar m'n mama zegt dat ik daardoor later geen deftig werk meer ga vinden![]()
