Archief - tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ik denk dat hij bedoelt dat die draak niet meer origineel is omdat "iedereen" hem al heeft, maar dat het toch een vet logo blijft
Ha, ik had tussen 'mijlenver van' en 'origineel' nog een 'het' tussen gefantaseerd blijkbaar.

boozeke

Legacy Member
dees komt op mn rechterschouder volgende maand.
Sure,cliché en al wa ge wilt, mr kloop der al mee in mnne kop sinds dak 15 ben,ben nu 19,genoeg over nagedacht imo

sir oinksalot

Legacy Member
De SkeEvN zei:
duurt wel lang om te genezen :'(
gewoon zien dat je het goed vochtig houdt met van die zalf, en dan is dat na een paar dagen perfect genezen, de mijn is nu na 4dagen zo goed als genezen, en ik heb geen last gehad van korstjes of vervelling

casualties

Legacy Member
Zoals gij nu uw been vochtig moet houden met die zalf, hoe kan jij dan nog een broek aantrekken..

Ikzelf wil graag een tattoo ter hoogte van mn onderbuik/schaamstreek maar ik vraag me af hoe ik die goed kan laten genezen als het juist op de plaats is waar ge uw broek vastspant met een riem :confused:

En waarom daar? Omdat ik ze dan elke dag zie, maar anderen niet. DAs ook de bedoeling niet bij mij.. En gay vind ik het ook niet daar..Tattoo's kunnen op elk plaatsje vh lichaam vind ik, ongeacht geslacht of sexuele voorkeur..

Wat denken jullie daarvan? Vinden jullie bepaalde plaatsen "not done" bij mannen/vrouwen ?? Zo lees ik voortdurend dat onderrug bij mannen 'not done' is.. Argumenteer :)

De SkeEvN

Legacy Member
zal ook vna persoon tot persoon zijn hoor... ik ben iemand die nie snel dichtgroeid :d en heb da al veel mogen mmaken...

nu is het enige nog zo een blinkende schijn erop .. en da men vel trug moet groeie nuja 4 dage en volledig geneze ... tzal wel zijn piet konijn

sir oinksalot

Legacy Member
casualties zei:
Zoals gij nu uw been vochtig moet houden met die zalf, hoe kan jij dan nog een broek aantrekken..

Ikzelf wil graag een tattoo ter hoogte van mn onderbuik/schaamstreek maar ik vraag me af hoe ik die goed kan laten genezen als het juist op de plaats is waar ge uw broek vastspant met een riem :confused:

En waarom daar? Omdat ik ze dan elke dag zie, maar anderen niet. DAs ook de bedoeling niet bij mij.. En gay vind ik het ook niet daar..Tattoo's kunnen op elk plaatsje vh lichaam vind ik, ongeacht geslacht of sexuele voorkeur..

Wat denken jullie daarvan? Vinden jullie bepaalde plaatsen "not done" bij mannen/vrouwen ?? Zo lees ik voortdurend dat onderrug bij mannen 'not done' is.. Argumenteer :)

korte broeken ftw ;)
en degene hier boven, ik zeg dan ook dat ze zo goed als genezen is he, het voelt nog wat dik aan, maar ik heb er niets meer van last van, en bij mij zij het nu ook enkel gewoon simpele lijnen met een schaduw, dat geneest misschien sneller ook? geen idee

Babs

Legacy Member
@ casualties: Ik vraag mij da ook af, moest ik er ooit op mijn voeten laten zetten, die zitten elke dag opgesloten in mijn schoenen.
Mss tijdens de zomer da ik dan flipflops kan dragen :)

Maja, bij mij is het hetzelfde. Mijn ouders zijn op het vlak van tattoos en piercings kritisch omdat het je kansen voor werk vermindert tot mijn grote spijt.
Ik wou altijd al een neuspiercing hebben, maar ik mocht niet omdat het te zichtbaar is. Nu heb ik dan een navelpiercing gepakt (niet om het feit om toch maar een piercing te hebben, die vond ik ook mooi)

Dan dit jaar heb ik de dag na mijn verjaardag uit koppigheid toch ne neuspiercing gaan plaatsen, ik dacht zo, dat mijn ouders dan niet teveel konnen zeggen omdat het mijn bday was geweest :)
Ik durfde het niet tonen aan mijn ma, maarja, zoiets kunde nie verbergen.
Achteraf is daar geen kat vies voor geweest en ik ben ENORM trots dat ik hem heb :) tis nu een deel van mijn persoonlijkheid.

Maarja, doordat ik dat achter hun rug gedaan heb, moet ik het mij niet riskeren om met een tattoo thuis te komen want dan worrek buitengesmeten :s Dusja, daar wacht ik braafjes achter tot ik ouder ben en alleen woon en als ik het nog steeds wil. kheb dus nog zon 3-4 jaar bedenktijd :p

casualties

Legacy Member
Ja, ik moet echt eens langsgaan langs den wildcat in Antwerpen want wil dit echt wel weten hoe zij dit zouden oplossen..Kan slecht een hele week naakt rondlopen..Dacht van insmeren en dan compres erover maar dat mag ook niet, dusja, wel moeilijk dan..

Ga er wss maandag eens langsgaan om te horen hoeveel mn tattoo zou kosten, incl extra info.

Shyheim

Legacy Member
BaBsie zei:
Maarja, doordat ik dat achter hun rug gedaan heb, moet ik het mij niet riskeren om met een tattoo thuis te komen want dan worrek buitengesmeten :s Dusja, daar wacht ik braafjes achter tot ik ouder ben en alleen woon en als ik het nog steeds wil. kheb dus nog zon 3-4 jaar bedenktijd :p


Doe maar goe en op uw gemak. :)
Ik ben al een paar keer blij geweest dat ik een paar impulsieve tattoo-ideeën van vroeger nooit daadwerkelijk heb laten omzetten op mijn lijf...

Als ik nu een tattoo zou moeten laten zetten zou het dit logo zijn:
http://laurent.gauter.free.fr/Om All Stars - front - Logo.jpg
Maar ben het niet echt van plan. Toch niet direct, misschien binnen een paar jaar. En dan nog ben ik er nog niet uit wààr. Alleszins al niet op mijn arm feitelijk. :)

Vintage Hifi

Legacy Member
Misschien, ooit, ik wel. Wie weet. :)
Nu zou ik het niet moeten proberen, mijn moeder smijt mij buiten. :p

sir oinksalot

Legacy Member
Typhon` zei:
Maynard Keenan van tool heeft ook zo een gelijkaardige, dan wel op zijn rug die zo mooi zijn ruggewervel volgt:
http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/reuters_molt/3993184474.jpg
Zulke tattoo's vink wel heel mooi.
Zelf ga ik er wel nooit ene zetten, dat is misschien wel schoon tot uw 40-50 jaar maar erachter wordt dat zo flou, berimpeld, uitgerokken,...
vind ik zo'n flauw excuus om er geen te zetten "op je 60 is die helemaal verimpeld"
who gives a fuck, op je 60 ben je zelf ook verimpeld, valt je haar uit en loop je mss wel met een stoma rond... die verimpelde tattoo zal het schoonheidsbeeld dan ook niet bepalen hoor

.TiTipower

Legacy Member
sir oinksalot zei:
vind ik zo'n flauw excuus om er geen te zetten "op je 60 is die helemaal verimpeld"
who gives a fuck, op je 60 ben je zelf ook verimpeld, valt je haar uit en loop je mss wel met een stoma rond... die verimpelde tattoo zal het schoonheidsbeeld dan ook niet bepalen hoor

True... Ma zeker geen zette als ge der ni zeker van zijt eh... Tstaat tenslotte voor de rest van u leve op u.
Een kleine valt nog te coveren, maar een grote..

sir oinksalot

Legacy Member
.TiTipower zei:
True... Ma zeker geen zette als ge der ni zeker van zijt eh... Tstaat tenslotte voor de rest van u leve op u.
Een kleine valt nog te coveren, maar een grote..
mja, ik ben echt al jaren gefascineert door tattoo's, en ben dan ook vrij zeker dat ik er geen spijt van ga krijgen van de mijn, je wordt dat ook eerder gewoon dan dat je denkt van "oh nee wat staat er nu op men lijf"

De SkeEvN

Legacy Member
kzou mss nen tweede zette mor kweetnie wa en kweetnie waar en kweetnie voorwa :d


dus gaak wss nog wa w88ten en volgedne plek zou denkik aan de binnenkant van men arm zijn net onder de plooi van men elleboog

sir oinksalot

Legacy Member
mijn "droom" is van uiteindelijk een volledige sleeve te hebben in japanse stijl, al wacht ik daar toch nog enkele jaren mee tot ik werkzekerheid heb

Son Gokou

Legacy Member
Nu ik heb iets raars aan de hand. Ik word deze morgen wakker kijk naar men tattoo en die is heel verschilfert , die schilfer hangen gewoon wa los en wat een mooie zwarte tattoo was is nu gewoon een grijze geworden. Aan de randen zie je het zwart nog van hoe ze origeneeel was en de huid er nog niet af is. Iemand die weet hoe dit komt ofzo. Want ik had een mooie zwarte tattoo en nu een lelijke grijs.

sir oinksalot

Legacy Member
Son Gokou zei:
Nu ik heb iets raars aan de hand. Ik word deze morgen wakker kijk naar men tattoo en die is heel verschilfert , die schilfer hangen gewoon wa los en wat een mooie zwarte tattoo was is nu gewoon een grijze geworden. Aan de randen zie je het zwart nog van hoe ze origeneeel was en de huid er nog niet af is. Iemand die weet hoe dit komt ofzo. Want ik had een mooie zwarte tattoo en nu een lelijke grijs.
dat is gewoon je huid die vervelt, is een normaal process bij het genezen, eens het volledig genezen is ziet dat er terug mooi zwart uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan