Atrox
Legacy Member
Wel grappig dat die kinderen het portert van Jezus niet herkenden 
Zelf ga ik zelden naar zulke snackbars, ik vind het geldverspilling voor wat ge krijgt en niet zo lekker.
Frituur eet ik ook maar zelden, vind dat de laatste tijd niet meer lekker, weet niet waarom ...
Ik eet nu vaker frieten in school, is al iets gezonder (maar nog altijd ongezond).

Zelf ga ik zelden naar zulke snackbars, ik vind het geldverspilling voor wat ge krijgt en niet zo lekker.
Frituur eet ik ook maar zelden, vind dat de laatste tijd niet meer lekker, weet niet waarom ...
Ik eet nu vaker frieten in school, is al iets gezonder (maar nog altijd ongezond).
wortels


