ComputerVISTA
Legacy Member
User_BELGIUM zei:66% amerikanen met obesitas vind ik erger. hoeveel zouden er dat al zijn, kleine 180miljoen?
66? Ik dacht eerder 30.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Bmi30chart.png
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
User_BELGIUM zei:66% amerikanen met obesitas vind ik erger. hoeveel zouden er dat al zijn, kleine 180miljoen?
Shellshock zei:Gisteren op Canvas geweest, en raar dat er hier nog geen topic over is
Wat denken jullie hiervan? Moet men de fast-food bedrijven de schuld geven omdat hun porties véél te groot -2L cola- en/of véél te vet zijn, of moet men de consumenten de schuld geven omdat ze daar maar niet moeten eten?
)

lees es wat hij gequote heeft, en dan wat ik gequote heb... ie heeft het ontbreken van intelligentie bij Amerikanen.Piejie zei:Hij spreekt toch niet over Europa?
.ahPiejie zei:Idd, maar het is gewoon walgelijk dat er zo'n porties bestaan. Ik denk dat hij dat wil zeggen.
)maxdevis zei:gisteren rustig frietje gaan halen en me voor tv gezet op naar supersize me te kijken.
spurlock klaagt niet alleen mcdonalds en de werkwijze van dat bedrijf aan,
hij klaagt ook de levensstijl aan die daar bij hoort:
weinig bewegen, gemak boven gezondheid, te vet en te versuikerd eten,
plus, niet te vergeten, hij klaagt ook het politiek systeem aan dat in amerika nog steeds doordrongen is van het zware lobbywerk
Als de ouders niet weten wat hun kinderen eten, of waar ze zo vaak het eetcentjes(ja duur) aan uitgeven, dan is er toch wel serieus iets mis.Dieleman_F zei:En jonge kinderen moeten dat zelf ook weten en uitmaken? Want zij zijn misschien wel de grootste slachtoffers.
User_BELGIUM zei:66% amerikanen met obesitas vind ik erger. hoeveel zouden er dat al zijn, kleine 180miljoen?
EverlastingHate zei:Als de ouders niet weten wat hun kinderen eten, of waar ze zo vaak het eetcentjes(ja duur) aan uitgeven, dan is er toch wel serieus iets mis.
En zelfs nen ukkepuk, weet wat de gevolgen zijn.

Dieleman_F zei:
Een tienjarige jongen is natuurlijk perfect op de hoogte van de gevaren, zeker in die cultuur. En nogmaals, onderschat de verslavingsfactor van vet, cafeïne en suiker niet, zeker niet voor kinderen.
Manmanman, en dan maar klagen over everlastinghate :doh:
EverlastingHate zei:Eet elke dag een kom spinazie en je zult het geweten hebben.
EverlastingHate zei:Als de ouders niet weten wat hun kinderen eten, of waar ze zo vaak het eetcentjes(ja duur) aan uitgeven, dan is er toch wel serieus iets mis.
