Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
ElBramo zei:
Ja, ik meen het, is nog in de krant geweest :) Mja, maar ik denk dat ge op de juuste sites moet gaan als ge dat wilt vinden.

Dat zijn toch vrij algemene zoeksites dus als ge echt wilt vindt ge dat overal wel, maar nee bedankt ik pas wel ;)

Als ik ongemakkelijk wil worden kijk ik wel naar de VTM, dan kost me dat geen download.

orez

Legacy Member
BuBbA zei:
Neen.

1 account = 1 ip adres. Ik heb het in een e-mail gevraagd omdat ik zowel thuis als op school download en dus wou weten of ik mn account ook op school mocht gebruiken. Dat mag dus niet. Rapidshare controleerd dat nogal redelijk nauwkeurig dus ik zou het niet riskeren.

Lol... Das echt wel bullshit hé.
Ik gebruik mijn account op mijn thuispc, en op mijn laptop, en met mijn laptop zit ik op veel verschillende plaatsen... tis en blijft mijn account en mijn pc hé... ik gebruik die waar ik wil, en doe da al MAANDEN !

Tzal zijn dat da gecontroleerd wordt...
Ik heb ook maten die een upload/download account samen hebben (ze zijn met 4) en ook voor hun is da allemaal geen probleem... Die hebben al meer als ne jaar hun account... dus kom ni af met die zever van 1 account = 1 ip

Ge betaalt ervoor, of ge verdient die punten, dan kunde ook van overal downloaden hé... Wa is het nut anders? Als ge nu toevallig bij iemand zit, en ge hebt snel iets nodig, ge wilt het downloaden, OH NEE EEN ANDER IP TZAL NI WERKEN ! Kom zeg...

En van rapidshare snelheid --> altijd snelheden tussen de 3mbps - 5mbps , af en toe es ne piek naar 6 - 7mbps .. wel propere lijntjes :)

orez

Legacy Member
zaffah zei:
downloaden tegen 2500kb/s van rapidshare. Das pas zalig :p

mja dat ding is zeker zijn geld waard. Trouwens als je bij kbc zit dan kan je gratis visa krijgen tot je 23 dacht ik.

Da gaat niet uit van de bankinstelling, dat gaat uit van de BCC (Bank Card Company) Dus als gij nu VISA/Mastercard bij KBC, Dexia, of Fortis besteld, de eerste 3 jaar (tot 23 max) is gratis, dan betaal je aan 50% voor 2 jaar, dan de volle pot.

Trouwens ik zou ook zeker niet aanraden om VISA te nemen maar MasterCard , tis allebei even frequent maar MasterCard is "veiliger".

Als je gedupeerd bent , dien je bij VISA de eerste 150 EUR Franchise zelf uit je zakken te betalen, dus als je 400 EUR bestolen bent dan ben je zoiezo 150 EUR kwijt.

MasterCard dekt alles , 400 EUR kwijt 400 EUR krijg je terug.
+ MasterCard is goedkoper dan VISA op jaarlijkse basis.
Schaf jezelf gewoon een MasterCard Red aan, en je zit safe, dit bevat weliswaar een maandelijkse limiet... maarja... tegen ge 7500 EUR / Maand uitgeeft.. :p (wat dus de limiet is) zijt ge van plan meer uit te geven MasterCard Gold.

Creditcard wordt gewoon gelinked aan uw zichtrekening, en maandelijks krijgt ge ne factuur in de bus, met uw CreditCard aankopen / stortingen (ge kunt ook geld ontvangen op uw CreditCard). Das dan ook het gevaarlijkste, ge kan blijven uitgeven met een CreditCard zolang uw maand ni ten einde is... Maar als ge teveel uitgeeft, bv 7000 EUR, en uw zichtrekening bevatte maar 500 EUR ... mja, dan weet ge denk ik ook wel hoe laat het is :)

ElBramo

Legacy Member
Ik wil premium account :) Maar kvind 10euro/maand wel veel om maar 15gig per maand te kunnen downloaden...

FLT

Legacy Member
ElBramo zei:
Nieuwsgroepen worden vooral gebruikt om kinderporno mee uit te wisselen. Dat is mss de reden waarom skynet dat geband heeft?

"Vooral" is nogal sterk uitgedrukt. Nog nooit tegengekomen, maarja wie niet zoekt niet vindt zeker? :unsure:

Timmos

Legacy Member
ElBramo zei:
Ik wil premium account :) Maar kvind 10euro/maand wel veel om maar 15gig per maand te kunnen downloaden...

dan moet je maar op het eind van de maand beginnen downloaden dat de stukken eraf vliegen. Kijkt: ik zit vandaag op het einde van de maand. En eigenlijk heb ik nog maar 277 MB over, maar dat maakt niet uit, zolang ge verbonden zijt, blijft dat staan. Dus ik heb hier al zeker 600 MB binnengehaald, en zit dus al 323 MB over mijn limiet, maar toch nog steeds aan breedband :)

Alleen heb ik geen premium account op Rapidshare, dus kan ik maar iets downloaden om het uur. Maar stel je voor dat ik er wel een had, dan kon ik zeker 60 - 70 gig binnenhalen in de 36 uur dat ik aan één stuk verbonden kan zijn (daarachter volgt een automatische ip-verandering en begint "de volgende maand").<

Nu ben ik wel blij dat ik een modem heb die steeds verbonden is met het internet. Vroeger had ik een ADSL-modem van Belgacom bijgeleverd, en moest ik altijd inbellen met username en password. Bij deze modem moet dat niet, dus als ik morgen download, zou dat ook nog op 'deze maand' zijnde november moeten bijkomen, terwijl ik nog altijd over mijn limiet zit. Vanaf ik dan 36 uur lang verbonden ben geweest OF ik reset mijn modem dan krijg ik een ander ip-adres en moet ik weer oppassen met hoeveel ik download, want dan zit ik natuurlijk al in de volgende maand.

Het truukje is dus downloaden op het einde van de maand, juist alvoor je je downloadlimiet hebt bereikt.

Ik weet niet of het bij alle providers werkt, ik denk dat dit eerder een voordeel van ADSL is.

:D

ComputerVISTA

Legacy Member
ElBramo zei:
Ik wil premium account :) Maar kvind 10euro/maand wel veel om maar 15gig per maand te kunnen downloaden...

Ge zit met telenet? Download dan snachts, dan hebt ge 30 gig.

Psychodweep

Legacy Member
orez zei:
Da gaat niet uit van de bankinstelling, dat gaat uit van de BCC (Bank Card Company) Dus als gij nu VISA/Mastercard bij KBC, Dexia, of Fortis besteld, de eerste 3 jaar (tot 23 max) is gratis, dan betaal je aan 50% voor 2 jaar, dan de volle pot.

Bij Fortis is enkel het eerste jaar gratis.... daarna ist de helft tot ge te oud zijt voor ne jongerenrekening.

neomitochondria

Legacy Member
Timmos zei:
dan moet je maar op het eind van de maand beginnen downloaden dat de stukken eraf vliegen. Kijkt: ik zit vandaag op het einde van de maand. En eigenlijk heb ik nog maar 277 MB over, maar dat maakt niet uit, zolang ge verbonden zijt, blijft dat staan. Dus ik heb hier al zeker 600 MB binnengehaald, en zit dus al 323 MB over mijn limiet, maar toch nog steeds aan breedband :)

Alleen heb ik geen premium account op Rapidshare, dus kan ik maar iets downloaden om het uur. Maar stel je voor dat ik er wel een had, dan kon ik zeker 60 - 70 gig binnenhalen in de 36 uur dat ik aan één stuk verbonden kan zijn (daarachter volgt een automatische ip-verandering en begint "de volgende maand").<

Nu ben ik wel blij dat ik een modem heb die steeds verbonden is met het internet. Vroeger had ik een ADSL-modem van Belgacom bijgeleverd, en moest ik altijd inbellen met username en password. Bij deze modem moet dat niet, dus als ik morgen download, zou dat ook nog op 'deze maand' zijnde november moeten bijkomen, terwijl ik nog altijd over mijn limiet zit. Vanaf ik dan 36 uur lang verbonden ben geweest OF ik reset mijn modem dan krijg ik een ander ip-adres en moet ik weer oppassen met hoeveel ik download, want dan zit ik natuurlijk al in de volgende maand.

Het truukje is dus downloaden op het einde van de maand, juist alvoor je je downloadlimiet hebt bereikt.

Ik weet niet of het bij alle providers werkt, ik denk dat dit eerder een voordeel van ADSL is.

:D

jup jup adsl is zo zalig die laatste dag, heb premium account en heb gisteren 21 GIG gedownload :D, in totaal 29 gig 600 mb voor een limiet van 10 gig in de maand en niets moeten bijbetalen :D,

ze moeten maar leren hun limiet te verhogen :)

Timmos

Legacy Member
neomitochondria zei:
jup jup adsl is zo zalig die laatste dag, heb premium account en heb gisteren 21 GIG gedownload :D, in totaal 29 gig 600 mb voor een limiet van 10 gig in de maand en niets moeten bijbetalen :D,

ze moeten maar leren hun limiet te verhogen :)

verdorie, ik merk zopas dat ik weer op 0 sta, dat wil zeggen dat ik in de volgende maand zit. En ik heb pas gisteren rond 14 uur of zo mijn modem gereset (dus daarna had ik nog 277 MB te gaan). Er zijn dus nog geen 36 uur om, en toch zit ik in de volgende maand :crazy: allez verdomme ik dacht hier nog ettelijke malen 100 MB binnen te halen maar tis verprutst :( Hoe kan da nu :cry:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Timmos zei:
Het truukje is dus downloaden op het einde van de maand, juist alvoor je je downloadlimiet hebt bereikt.

Ik weet niet of het bij alle providers werkt, ik denk dat dit eerder een voordeel van ADSL is.

:D

Idd voordeel van ADSL, bij teleslet werkt dat niet (meer).

ComputerVISTA

Legacy Member
T&#8364;RM!N4T0R;7908327 zei:
Idd voordeel van ADSL, bij teleslet werkt dat niet (meer).

De slimme telenetters downloaden het grotere dingen snachts :)


Nachttarief op up en down wetewel :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
De slimme telenetters downloaden het grotere dingen snachts :)


Nachttarief op up en down wetewel :)

Ja uiteraard, ik download zelfs zelden overdag. Maar 's nachts durven de giga's er wel eens doorvliegen.


Jeuj, ik ben slim! :woohoo:

ComputerVISTA

Legacy Member
Idem :)

Ik heb de max uitgebrijde limiet naar 51 Gig down en dus kan ik als ik het wat snugger speel tot 102Gb downen, en dat gebeurd ook zowat elke maand :p

Chickenlal

Legacy Member
kom bij edpnet :p wij hebben een 30 gig limit hier, met nachttarief word da dus 60 en we betalen evenveel als voor onze oude skynet adsl lijn

ElBramo

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge zit met telenet? Download dan snachts, dan hebt ge 30 gig.
Belgacom adsl, het is mij idd ookal opgevallen dat als ge uw router niet herstart opt einde van de maand, dat ge aan volle snelheid blijft doorgaan :) Kzal dat dan opt einde van deze maand eens proberen :p Maar belgacom heeft zo geen nachttarief zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan