zaffah
Legacy Member
mja als je vindt dat RS te duur is deel het dan met een paar vrienden? alsof je op je eigen 4GB per dag kunt binnensleuren.
Ik gebruik een RS account waar makkelijk 8 man op zit
Die zit constant op het maximum volume.
Je moet zo'n account wel niet delen met iemand die dommel heeft of een abo met grote limieten want dan heb je zelf niets meer.
Ik gebruik een RS account waar makkelijk 8 man op zit
Die zit constant op het maximum volume.Je moet zo'n account wel niet delen met iemand die dommel heeft of een abo met grote limieten want dan heb je zelf niets meer.
(met nachttarief dus 120)
