Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zaffah

Legacy Member
mja als je vindt dat RS te duur is deel het dan met een paar vrienden? alsof je op je eigen 4GB per dag kunt binnensleuren.

Ik gebruik een RS account waar makkelijk 8 man op zit :p Die zit constant op het maximum volume.

Je moet zo'n account wel niet delen met iemand die dommel heeft of een abo met grote limieten want dan heb je zelf niets meer.

Bart Religion

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
kom bij edpnet :p wij hebben een 30 gig limit hier, met nachttarief word da dus 60 en we betalen evenveel als voor onze oude skynet adsl lijn

ik heb toch wel 60GB limiet bij EDPNET ze :) (met nachttarief dus 120)

freeza

Legacy Member
bartreligion zei:
ik heb toch wel 60GB limiet bij EDPNET ze :) (met nachttarief dus 120)
wat voor abbonnement heb jij dan wel want op de site vind ik enkel dit terug:

UW ADSL MAX6 DYN PAKKET


# max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 20 GB trafiek per maand inbegrepen

- Automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 per begonnen GB
Na overschrijding van 60 GB komt u op smalband terecht
(Meer info over adsl-trafiek)

-----------------------------------------------------------
UW ADSL MAX6 FIX PAKKET


# max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 40 GB trafiek per maand inbegrepen

- Automatische facturatie van extra trafiek: €0,21 per begonnen GB
Na overschrijding van 60 GB komt u op smalband terecht
(Meer info over adsl-trafiek)

- Trafiek verbruikt tussen 0.00u middernacht en 07.00u
's morgens telt slechts voor 50% mee
-----------------------------------------------------

nuja telenet hier en dommel op mijn kot :) (voor 3 personen)
dan eens ouders proberen te overtuigen om hier ook dommel te nemen ^^

Bubba

Legacy Member
zaffah zei:
mja als je vindt dat RS te duur is deel het dan met een paar vrienden? alsof je op je eigen 4GB per dag kunt binnensleuren.

Ik gebruik een RS account waar makkelijk 8 man op zit :p Die zit constant op het maximum volume.

Je moet zo'n account wel niet delen met iemand die dommel heeft of een abo met grote limieten want dan heb je zelf niets meer.

Het is 3GB per dag.

En daar kom je vlot aan. Één keer je een RS account hebt download je niet alleen wat je "nodig" hebt, maar download je alles wat je wilt hebben.

klennepette

Legacy Member
BuBbA zei:
Het is 3GB per dag.

En daar kom je vlot aan. Één keer je een RS account hebt download je niet alleen wat je "nodig" hebt, maar download je alles wat je wilt hebben.

25. Nov. 2006

Today we have made many internal changes in the session management of the downloads to make the system ready for future enhancements. The most visible change is that we have removed the traffic limit completely. You can finally download without any limits now.

bron: http://rapidshare.com/en/news.html

Ik deel een rs account met 2 anderen, nog nooit problemen gehad.
In de log staan 5 verschillende ip adressen waarvan gedownload is in de laatste week.

Bubba

Legacy Member
klennepette zei:
25. Nov. 2006

Today we have made many internal changes in the session management of the downloads to make the system ready for future enhancements. The most visible change is that we have removed the traffic limit completely. You can finally download without any limits now.

bron: http://rapidshare.com/en/news.html

Ik deel een rs account met 2 anderen, nog nooit problemen gehad.
In de log staan 5 verschillende ip adressen waarvan gedownload is in de laatste week.


* Get your own real PREMIUM-Account and we will always have a download-slot reserved for you!
Sole exception: Max. 3000 MB of downloads per day, but 20000 MB burst-downloads!
This means, we will always add 3000 MB to your traffic-account per day (max. 20000 MB).
If you empty your bucket every day, you can download 3000 MB per day.
If you don't download today, you can download 6000 MB tomorrow and so on.

Bron = http://rapidshare.de/en/premium.html

En dat IP adres hoeft inderdaad geen probleem te zijn. Als ze dat niet controleren blijf je door de gaten van het net vallen. Controleren ze het echter wel en verlies je je account ben je je 9.90€ (of meer. Afhangkelijk van per hoeveel maanden je betaald) ook kwijt.

Chickenlal

Legacy Member
bartreligion zei:
ik heb toch wel 60GB limiet bij EDPNET ze :) (met nachttarief dus 120)



ja just ik ook, was gemist :)

denkek toch lol, kzou eens moeten kijken, maar ik vergeet altijd mijn login voor de meter te checken

zaffah

Legacy Member
Weet er soms iemand een goeie usenet provider die compatibel is met telenet? en niet te duur rond 8 euro ofzo.

Ik had gedacht aan tweaknews.

neomitochondria

Legacy Member
BuBbA zei:
* Get your own real PREMIUM-Account and we will always have a download-slot reserved for you!
Sole exception: Max. 3000 MB of downloads per day, but 20000 MB burst-downloads!
This means, we will always add 3000 MB to your traffic-account per day (max. 20000 MB).
If you empty your bucket every day, you can download 3000 MB per day.
If you don't download today, you can download 6000 MB tomorrow and so on.

Bron = http://rapidshare.de/en/premium.html

jij bent ook nieuw in deze wereld zeker :)

dat is rapidshare.de, alles veranderd naar .com

chosen1

Legacy Member
ik gebruik gewoon rapidshake.de of rapidshit.com

concept: mensen die een pass over hebben doneren die
als genoeg mensen een bestand aanvrage in rapidshake dan wordt dat bestand met die gedoneerde pass gemirrored op een andere site

Preske

Legacy Member
bartreligion zei:
is dat eigenlijk illegaal die forums met rapidshare links? ken er wel enkele, maar die linken dus in feite alleen ipv zelf aan te bieden. Maakt dat iets uit?

ja das illegaal
zie maar naaar seniorennet...

neomitochondria zei:
door dingen te uploaden, elke upload die gedownload wordt door een free user is een punt waard :)

je moet er veel werk in steken en moet de knowhow weten hoe je het moet doen, en je moet ook weten wat er veel gedownload wordt enzo, je moet natuurlijk wel de forums weten hiervoor ;)

en is dat dan op de .com of op .de? want op .de kan je niets meer uppen voor de moment.

Psychodweep

Legacy Member
Als je 1 account deelt met bijv. 2 personen... kunnen die 2 personen dan op hun eigen pc tegelijk downloaden ??

neomitochondria

Legacy Member
preske zei:
en is dat dan op de .com of op .de? want op .de kan je niets meer uppen voor de moment.

op .com he, .de gaat ,niet meer

@ psychodweep: ja :)

zaffah

Legacy Member
Timmos zei:
meent ge da echt? op RS staat toch dat gedeelde accounts worden verwijderd?

Ik heb een RS account gebruikt met 7 a 8 man. Nooit iets gezien van RS van waarschuwingen ofzo ... de account werkt nog steeds, en dat is al meer dan een jaar zo.

En ja ge kunt tegelijk downloaden met verschillende ip's etc ... :)

Timmos

Legacy Member
zaffah zei:
Ik heb een RS account gebruikt met 7 a 8 man. Nooit iets gezien van RS van waarschuwingen ofzo ... de account werkt nog steeds, en dat is al meer dan een jaar zo.

En ja ge kunt tegelijk downloaden met verschillende ip's etc ... :)

you make my day :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan