Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
zaffah zei:
Ik heb een RS account gebruikt met 7 a 8 man. Nooit iets gezien van RS van waarschuwingen ofzo ... de account werkt nog steeds, en dat is al meer dan een jaar zo.

En ja ge kunt tegelijk downloaden met verschillende ip's etc ... :)

Natuurlijk gaat dat. Dat betekend echter niet dat rapidshare het toelaat. Is ook de reden waarom ze geen free-3day-accounts meer weg geven. Je kan, zoals jou, veel geluk hebben en nooit gepakt worden, maar je kan net zo goed wél gepakt worden en je account verliezen. Afhangkelijk van per hoeveel maanden je betaald is dat toch een redelijk bedrag.

Daarom dat ik per maand betaal. Als we hier 9.90€ verliezen betekent dat een "verlies" van 3.30€.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Dat houdt geen steek, hoe zit het dan met bijvoorbeeld ADSL en z'n volledig dynamische IP's.
Alsof je bij een account van 12 maanden aangegaan op vandaag, 4/12/'06, op 4/12/'07 nog steeds hetzelfde IP-adres hebt...

Timmos

Legacy Member
BuBbA zei:
Daarom dat ik per maand betaal. Als we hier 9.90€ verliezen betekent dat een "verlies" van 3.30€.
Is de oplossing dan niet gewoon op het einde van de maand de account kopen, zodat je minder pakkans hebt? Uiteindelijk kan je op het einde van de maand toch blijven downen als je wil (ASDL) :p
T€RM!N4T0R;7919122 zei:
Dat houdt geen steek, hoe zit het dan met bijvoorbeeld ADSL en z'n volledig dynamische IP's.
Alsof je bij een account van 12 maanden aangegaan op vandaag, 4/12/'06, op 4/12/'07 nog steeds hetzelfde IP-adres hebt...

ja dat is dus niet zo he man, aangezien dat minstens om de 36 uur verandert.

Als je trouwens RapidShare eens gaat uitpluizen dan zul je zien dat het Premium accounts zal checken op basis van cookies, en niet op IP's, da's enkel voor Free users.

Het gaat dan ook over het tegelijk downloaden vanaf meerdere computers.

RapidShare zei:
Premium-users are recognized by cookies, not by IP-address.


_ Kan iemand mij vertellen waarvoor rapidshare nuttig is buiten warez?

-Helld0g-

Legacy Member
voor 10euro per maand heb je wel een pak betere alternatieven

(al van Usenet gehoord?)

het enige probleem dat je vanaf dan nog hebt zijn de limieten bij skynet&telenet :'(

XoN`-

Legacy Member
euhr ge weet ni wat er allemaal op rapidshare, megaupload, gigashare etc.. sta ze :p

kRa

Legacy Member
-Helld0g- zei:
voor 10euro per maand heb je wel een pak betere alternatieven

(al van Usenet gehoord?)

het enige probleem dat je vanaf dan nog hebt zijn de limieten bij skynet&telenet :'(

ik verkies rapidshare toch boven usenet zene

Bart Religion

Legacy Member
freeza zei:
wat voor abbonnement heb jij dan wel want op de site vind ik enkel dit terug:

UW ADSL MAX6 DYN PAKKET


# max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 20 GB trafiek per maand inbegrepen

- Automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 per begonnen GB
Na overschrijding van 60 GB komt u op smalband terecht
(Meer info over adsl-trafiek)

dat dus. Je kan tot 60GB gaan maar kost 25 cent per extra gig

tomvanhouche

Legacy Member
@bartreligion: ben van adsl go van belgacom overgestapt op die van edpnet.

edpnet is stukken beter, goedkoper, sneller, meer afhalen en s'nachts telt maar vr de helft :)

ne GB vr 25 cent is niks tov 1€ bij belgacom

Aan iedereen die belgacom adsl heeft stap maar over op edpnet :)

klennepette

Legacy Member
hangt ervan af, als die 2 daagse accounts ook ongelimiteerd zijn qua download kan je nog meer downloaden dan de maandelijkse limiet van je ISP :p

Bubba

Legacy Member
Timmos zei:
Is de oplossing dan niet gewoon op het einde van de maand de account kopen, zodat je minder pakkans hebt? Uiteindelijk kan je op het einde van de maand toch blijven downen als je wil (ASDL) :p

Mja dan kan je enkel op het einde van de maand downloaden. Als je dingen volgt die elke week geaird worden, wil je die ook meteen (of toch zo snel mogelijk zien). Trouwens die pakkans is toch klein genoeg om die 9.90€ te riskeren. :p

Timmos

Legacy Member
BuBbA zei:
Mja dan kan je enkel op het einde van de maand downloaden. Als je dingen volgt die elke week geaird worden, wil je die ook meteen (of toch zo snel mogelijk zien). Trouwens die pakkans is toch klein genoeg om die 9.90€ te riskeren. :p
ja maar, enkel op het einde van de maand kan je over je ISP limiet gaan he :p
klennepette zei:
hangt ervan af, als die 2 daagse accounts ook ongelimiteerd zijn qua download kan je nog meer downloaden dan de maandelijkse limiet van je ISP :p
daar heb je een deik van een punt, uiteindelijk zal je ongeveer evenveel gedownload hebben in totaal (je moet toch wachten op het einde van de maand)

?therapy?

Legacy Member
Iemand problemen? De afbeelding wil blijkbaar niet meer laden hier? :s

Chickenlal

Legacy Member
Ik zit nu ook op giganews sinds vandaag, en ben heel tevreden.

Haal constant 600-620KB/s wat het maximum is van mijn 6mbit lijn (afstand ingerekend enzo)

Staat nu 18 gig in de queue voor vannacht halve download :p enzo alle nachten verder tot ik aan 120 gig zit hé :p

Chickenlal

Legacy Member
Ik zit nu ook op giganews sinds vandaag, en ben heel tevreden.

Haal constant 600-620KB/s wat het maximum is van mijn 6mbit lijn (afstand ingerekend enzo)

Staat nu 18 gig in de queue voor vannacht halve download :p enzo alle nachten verder tot ik aan 120 gig zit hé :p

joriske18

Legacy Member
wat kan je zoal vinden op die newsservers? alles? zelfde aanbod als rapidshare?

Chickenlal

Legacy Member
joriske18 zei:
wat kan je zoal vinden op die newsservers? alles? zelfde aanbod als rapidshare?

De nieuwere dingen... Bij giganews heb je een retentie van 90 dagen, dat wil zeggen dat een bestand slechts 90 dagen beschikbaar blijft. Daarom dat je ook meer betaald voor giganews dan voor andere die dan mss slechts 30 dagen hebben.

nunji

Legacy Member
als ge adsl et, ga gewoon naar Control Panel -> Internet Connections -> (refresh in het kader alst nodig is) Internet Connection rechtermuis klik, disconnect, 1sec later, connect.

En zo, je hebt je IP in minder dan 3seconden verandert en je kan meteen terug op het net. Beats the hell out of unpluggin router and waiting 5-10mins.

DGEN

Legacy Member
nunji zei:
als ge adsl et, ga gewoon naar Control Panel -> Internet Connections -> (refresh in het kader alst nodig is) Internet Connection rechtermuis klik, disconnect, 1sec later, connect.

En zo, je hebt je IP in minder dan 3seconden verandert en je kan meteen terug op het net. Beats the hell out of unpluggin router and waiting 5-10mins.
cookies?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan