Bubba
Legacy Member
zaffah zei:Ik heb een RS account gebruikt met 7 a 8 man. Nooit iets gezien van RS van waarschuwingen ofzo ... de account werkt nog steeds, en dat is al meer dan een jaar zo.
En ja ge kunt tegelijk downloaden met verschillende ip's etc ...![]()
Natuurlijk gaat dat. Dat betekend echter niet dat rapidshare het toelaat. Is ook de reden waarom ze geen free-3day-accounts meer weg geven. Je kan, zoals jou, veel geluk hebben en nooit gepakt worden, maar je kan net zo goed wél gepakt worden en je account verliezen. Afhangkelijk van per hoeveel maanden je betaald is dat toch een redelijk bedrag.
Daarom dat ik per maand betaal. Als we hier 9.90€ verliezen betekent dat een "verlies" van 3.30€.

