Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
ist nie zo da ge bij telenet 30 min u modem moet uittrekken voor nieuw ip te hebben ofzo?

Psychodweep

Legacy Member
na ong 2 weken heeft rapidshare.com weer een limiet ingevoerd van 5 gb per dag.... dat limietloos downloaden werd teveel misbruikt...

GuntherDW

Legacy Member
zaffah zei:
Waarschijnlijk nog meer als dat er op RS staat.

op ed2k vinde *veel* meer dan op RS ze ^^
alleen is het ni altijd aan uw volledige snelheid; het werkt zoals het torrent principe, maar is veel ouder (maar beter :p)

+ed2k werkt met links ipv torrents
(vb : ed2k://|file|SIMPSONS_TRAILER.mov|10203472|e645fc11a690f709d1d49dae8722e892| )

Cartek

Legacy Member
man man man , ALLES vind je terug op rapidshare, wordt er een episode van prisonbreak uitgezonden in Amerika dan staat die een halfuur later op rapidshare, al de nieuwste films, cd's, games staan op rapidshare. je moet gewoon weten hoe er aan te geraken... ;) nieuwsgroepen, torrents zijn groten bucht in vergelijking met rapidshare.

Anoniem04

Legacy Member
Cartek zei:
man man man , ALLES vind je terug op rapidshare, wordt er een episode van prisonbreak uitgezonden in Amerika dan staat die een halfuur later op rapidshare, al de nieuwste films, cd's, games staan op rapidshare. je moet gewoon weten hoe er aan te geraken... ;) nieuwsgroepen, torrents zijn groten bucht in vergelijking met rapidshare.

Zo dadelijk ga je nog zeggen dat je de wachttijd hebt omzeilt :lol:

zaffah

Legacy Member
Cartek zei:
man man man , ALLES vind je terug op rapidshare, wordt er een episode van prisonbreak uitgezonden in Amerika dan staat die een halfuur later op rapidshare, al de nieuwste films, cd's, games staan op rapidshare. je moet gewoon weten hoe er aan te geraken... ;) nieuwsgroepen, torrents zijn groten bucht in vergelijking met rapidshare.

Dan weet jij niet hoe je met nieuwsgroepen moet werken.
Over torrents spreek ik mij niet uit want dat is m'n ding niet.

Bloob

Legacy Member
Dillyracer zei:
Zo dadelijk ga je nog zeggen dat je de wachttijd hebt omzeilt :lol:


Neen, maar als je een premium acc hebt (zoals mij) is rapidshare ongelofelijk goed.

rapidshare zei:
Hello, Bloob! Your Premium-Account is valid until Sun, 11. Mar 2007. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 14653 Premium-Points so far.

w00t

GuntherDW

Legacy Member
Cartek zei:
man man man , ALLES vind je terug op rapidshare, wordt er een episode van prisonbreak uitgezonden in Amerika dan staat die een halfuur later op rapidshare, al de nieuwste films, cd's, games staan op rapidshare. je moet gewoon weten hoe er aan te geraken... ;) nieuwsgroepen, torrents zijn groten bucht in vergelijking met rapidshare.

maar waar halen de uploader het eerst hun dingen van af denkte?
ni van rapidshare ze, en de groups zelf zijn al helemaal zo stom ni om ff na rapidshare iets te uppe, die zijn daar grandioos tege zelfs...

XoN`-

Legacy Member
Dillyracer zei:
k thx bye.

Moeke heeft viskes gebakken.

lol moekes heeft viskes gebakken!

laatste keer datk da hoorde wasset uit de mond van een 11 jarige!

IIG

cartek heeft volledig gelijk + ja je kan de wachttijd omzeilen...

bLaZeR

Legacy Member
Heeft telenet een andere nieuwsserver?
Heb ik van iemand horen zeggen:p

Ja die free accounts geven ze regelmatig weg gewoon snel zijn :)

Anoniem04

Legacy Member
XoN`- zei:
lol moekes heeft viskes gebakken!

laatste keer datk da hoorde wasset uit de mond van een 11 jarige!

IIG

cartek heeft volledig gelijk + ja je kan de wachttijd omzeilen...

Tgoh, jij komt toch volwassen over, ongelooflijk ! Hoe oud ben je, ik gok zeker 18+.

Onnozelaar.

denkimi

Legacy Member
Bl@z3R zei:
Heeft telenet een andere nieuwsserver?
Heb ik van iemand horen zeggen:p

Ja die free accounts geven ze regelmatig weg gewoon snel zijn :)

maar waar moet ge juist zijn om een gratis account te krijgen? op de homepage? of op een of ander link?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan