Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Symonseric

Legacy Member
Hallowkes,

Ik ben vanplan mijzelf een rapidshare account aan te schaffen, dit kost 10 euro voor een maandje. Maar ik dacht dat ik met mijn bankkaart moest overschrijven naar de paypal account, maar blijkbaar moet het met visa of mastercard. Is hier iemand die het voor mij kan doen, kan direct betalen met KBC online banking en printscreen doorsturen, zal eurotje extra geven voor de moeite.

Maar men vraag was of dit de moeite is, en of jullie ook al ervaringen hebben gehad met rapidshare

-etienne-

Legacy Member
Er is hier op dit forum iemand die je visa gegevens kan bezorgen voor het bedrag dat je nodig hebt + een symbolische euro voor de moeite. Niets illegaals aan, ken alleen zijn naam niet. Andere forumgangers zeker wel!

RS gaat perfect!

a242050

Legacy Member
RS is goed als je premium hebt, anders is dat wel dom dat ge zo telkens 70 minuten tussen een download moet wachten =(

GregoryCo

Legacy Member
Idd ik werk ook af en toe met RapidShare en kmoet zeggen, je kan vrij hoge snelheden halen. Ik doe het soms met Pay By Call. Kost 3 euro voor 2 dagen.

PussyDuster

Legacy Member
Als ge adsl hebt, reset uw modem/router, bij telenet hang je langer vast aan je Ip adres vrees ik. Daar gaat rebooten niet veel helpen.

Wover

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);7898685 zei:
Idd ik werk ook af en toe met RapidShare en kmoet zeggen, je kan vrij hoge snelheden halen. Ik doe het soms met Pay By Call. Kost 3 euro voor 2 dagen.

Ik haal er altijd 800KBps mee, op een slechte dag 500KBps, toen heb ik ook eens zo'n pay by call gepakt, en toen was't constant max, namelijk 1.05MBps in mijn geval.

FLT

Legacy Member
Router rebooten (mits dynamisch ip adres) én cookies verwijderen is het wel.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).

Voor TN, zoek dit op: macshift ;)


*edit* over de snelheid van RS: zeer goed, ik haal er dikwijls 1MB/s of meer mee...

Bubba

Legacy Member
Symonseric zei:
Hallowkes,

Ik ben vanplan mijzelf een rapidshare account aan te schaffen, dit kost 10 euro voor een maandje. Maar ik dacht dat ik met mijn bankkaart moest overschrijven naar de paypal account, maar blijkbaar moet het met visa of mastercard. Is hier iemand die het voor mij kan doen, kan direct betalen met KBC online banking en printscreen doorsturen, zal eurotje extra geven voor de moeite.

Maar men vraag was of dit de moeite is, en of jullie ook al ervaringen hebben gehad met rapidshare

Je kan natuurlijk ook gewoon het geld via je eigen bank storten op de rapidshare rekening... :ironic:

@ Stancke: :rofl:

KO

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Voor TN, zoek dit op: macshift ;)

Met mac-adres spoofing was ik al een tijdje bezig...
Maar de site van den deze is wel hilarisch :p

Die 'instructions' :rofl:

brainwashed

Legacy Member
lijkt me wel handig zo een account
maar als ge dan ene zou pakken neem dan drekt ene voor een jaar

-etienne-

Legacy Member
Neem je een abo op Dommel, van 't geld dat je bespaard kan je makkelijk een RS account betalen.

Met telenet ben je er toch niets mee want je zit nu al aan/over je limieten ;-)

Wover

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).

Voor TN, zoek dit op: macshift ;)

TN heeft ook dynamische IP's hoor, maar die worden pas vernieuwd als het oude in gebruik wordt genomen door iemand anders.

Als ge uw PC / router opzet krijgt ge een IP, als ge'm afzet wordt da IP prioritair voor u voorbehouden, maar als ge voor ne langere tijd uw PC nimeer gebruikt, zal het ook terug gebruikt worden voor andere PC's.

Natuurlijk, als uw router altijd opstaat (logisch), dan zal je altijd hetzelfde IP hebben, dus moet ge gewoon op uw router ne DHCP renew doen.

BuBbA zei:
Je kan natuurlijk ook gewoon het geld via je eigen bank storten op de rapidshare rekening... :ironic:

Ik denk niet dat het met een overschrijving gaat.

Varry

Legacy Member
Ik heb met router al eens geprobeerd met ip release, en derna ip renw, maar ik kreeg hetzelfde ip. of moet ik langer wachten tussen de release en de renew?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan