Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Woverke zei:
TN heeft ook dynamische IP's hoor, maar die worden pas vernieuwd als het oude in gebruik wordt genomen door iemand anders.
Ja wetek, heb er gisteren nog over gediscussieerd. :p
Maar ik kan het amper dynamisch noemen aangezien het zo voorbehouden is en pas om de x aantal tijd vernieuwd wordt. Een wereld van verschil met dynamisch bij ADSL.
Semi-statisch (of semi-dynamisch) zou er een betere uitdrukking voor zijn imo. :unsure:

Varry zei:
Ik heb met router al eens geprobeerd met ip release, en derna ip renw, maar ik kreeg hetzelfde ip. of moet ik langer wachten tussen de release en de renew?
Daar komt het op neer ja.

zaffah

Legacy Member
downloaden tegen 2500kb/s van rapidshare. Das pas zalig :p

mja dat ding is zeker zijn geld waard. Trouwens als je bij kbc zit dan kan je gratis visa krijgen tot je 23 dacht ik.

deathsythe

Legacy Member
ik koop af en toe eens een 2daagsaccount, en meestal de laatste dagen van de maand (adsl ;) ), het kost zo een 3 euro effectief op je belkrediet via paypal, en op mijn pc die met draad is aangesloten, haal ik de eerste 30 sec pieken van een mb per seconde, nadien download ik met een snelheid van 400 -500 kbs /s dus vrij snel voor een gewone adsl power verbinding.

en ik denk niet echt dat je je een router van IP kunt refreshen, er bestaan wel trucjes om die links te omzeilen, maar die ga/kan ik niet vertellen :x :)

chosen1

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);7898685 zei:
Idd ik werk ook af en toe met RapidShare en kmoet zeggen, je kan vrij hoge snelheden halen. Ik doe het soms met Pay By Call. Kost 3 euro voor 2 dagen.

²

eer- & gisteren zo nog een pass gehad! is best handig voor grote bestanden en zeker als je een download manager gebruikt (1.5MB/s)

Chickenlal

Legacy Member
coap zei:
is ergens dan nen index wat er dan zo te downloaden valt op rs?

dat wil ik ook wel weten.

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een account te kopen. 80 euro voor een heel jaar is nu nog te doen hé

Naughty dog

Legacy Member
Nope bestaat geen index van, enige dat ge kunt doen is op bepaalde forums zoeken ofzo, maar 'k ga da ier ni tone :)

Ik heb ook ne tijdje pay by call gedaan, maar da kost wa te veel om dat om de 2 dage te doen. Dus 'k heb voor ne jaarke betaald :)

-etienne-

Legacy Member
Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden? :)

GregoryCo

Legacy Member
deathsythe zei:
ik koop af en toe eens een 2daagsaccount, en meestal de laatste dagen van de maand (adsl ;) ), het kost zo een 3 euro effectief op je belkrediet via paypal, en op mijn pc die met draad is aangesloten, haal ik de eerste 30 sec pieken van een mb per seconde, nadien download ik met een snelheid van 400 -500 kbs /s dus vrij snel voor een gewone adsl power verbinding.

en ik denk niet echt dat je je een router van IP kunt refreshen, er bestaan wel trucjes om die links te omzeilen, maar die ga/kan ik niet vertellen :x :)

idd, ik haal ook "maar" 400-500 kb/s met gewone adsl verbinding. En soms krijg ik zelfs pieken van 4-5 MB/s, maar jammer genoeg duurt da nie lang:p Kheb zelfs al ne keer een piek gehad van 84xxx MB/s, maar kdenk da er iets nie klopte want hij blokte:p

En van ip veranderen lukt nie bij mij. Ik moet altijd een uur wachten tussen downloads als ik geen premium account heb. Kheb al vanalles geprobeerd maar niets lukt bij mij. Ook al router herstart maar lukt ook niet. Nuja het is echt zijn geld waard:niceone:

Wover

Legacy Member
-etienne- zei:
Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden? :)

ja, maar je hebt wel een limiet van x gig per dag.

Get your own real PREMIUM-Account and we will always have a download-slot reserved for you!
Sole exception: Max. 3000 MB of downloads per day, but 20000 MB burst-downloads!
This means, we will always add 3000 MB to your traffic-account per day (max. 20000 MB).
If you empty your bucket every day, you can download 3000 MB per day.
If you don't download today, you can download 6000 MB tomorrow and so on.

Frado2005

Legacy Member
idd, ma ik werk nie graag met rapidshare, geef mij maar goeie torrents, gaan meestal sneller :)

GregoryCo

Legacy Member
normaal gezien mag er geen warez opstaan op RapidShare. Maja, de mensen zetten een andere naam, dan kunnen ze nie weten of het warez is of niet zeker? Tenzij ze het reporten ofzo.

SimonL

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);7900420 zei:
idd, ik haal ook "maar" 400-500 kb/s met gewone adsl verbinding. En soms krijg ik zelfs pieken van 4-5 MB/s, maar jammer genoeg duurt da nie lang:p Kheb zelfs al ne keer een piek gehad van 84xxx MB/s, maar kdenk da er iets nie klopte want hij blokte:p

is een populaire misvatting :) heb ik ook vaak voor, en dacht precies hetzelfde. die pieken is niets meer dan een fictieve snelheid, doordat het al op de achtergrond begint te downloaden, voordat je ook echt op "ja" hebt gedrukt.

chosen1

Legacy Member
SimonL zei:
is een populaire misvatting :) heb ik ook vaak voor, en dacht precies hetzelfde. die pieken is niets meer dan een fictieve snelheid, doordat het al op de achtergrond begint te downloaden, voordat je ook echt op "ja" hebt gedrukt.

met download managers haalt ge dat gemakkelijk! ik download soms aan 2MB/s met rapidshare (en free download manager) met een turbo-abo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan