T€RM!N4T0R
Legacy Member
Ja wetek, heb er gisteren nog over gediscussieerd.Woverke zei:TN heeft ook dynamische IP's hoor, maar die worden pas vernieuwd als het oude in gebruik wordt genomen door iemand anders.

Maar ik kan het amper dynamisch noemen aangezien het zo voorbehouden is en pas om de x aantal tijd vernieuwd wordt. Een wereld van verschil met dynamisch bij ADSL.
Semi-statisch (of semi-dynamisch) zou er een betere uitdrukking voor zijn imo.
Daar komt het op neer ja.Varry zei:Ik heb met router al eens geprobeerd met ip release, en derna ip renw, maar ik kreeg hetzelfde ip. of moet ik langer wachten tussen de release en de renew?
), het kost zo een 3 euro effectief op je belkrediet via paypal, en op mijn pc die met draad is aangesloten, haal ik de eerste 30 sec pieken van een mb per seconde, nadien download ik met een snelheid van 400 -500 kbs /s dus vrij snel voor een gewone adsl power verbinding.
