Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
FLT zei:
hahahahaha torrents, hilarisch :')
? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijd :)
Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo

JohnDodger

Legacy Member
Ik omzeil rapidshare zoveel mogelijk mijn IP enzo ...
spijtig da ge wel altijd 30 seconden moet wachten op uwe file

deadprisoner007

Legacy Member
frado2005 zei:
idd, ma ik werk nie graag met rapidshare, geef mij maar goeie torrents, gaan meestal sneller

Torrentz gaan zowiezo al trager, ge download van iemand anders' PC => die heeft geen uplink van 1000Mbit peins ik :p er zijn nog andere mensen downloaden van de host... :)

frado2005 zei:
? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijd :)
Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo

Ik werk ook soms met torrentz, mr haal zeker nooit de volledige rate :) Rapidshare dl-rate blijft veel stabieler dan torrents. (constante rate van 1250KBytes/s)

ma bon...

edraket

Legacy Member
Ik download via goeie torrents aan het max. van mijn verbinding, zijnde 1,1MB/s. Dus het feit dat torrents absoluut niet snel gaan, is zever ;).

deadprisoner007

Legacy Member
Dan ben ik blijkbaar met het verkeerde programma bezig :) (Azureus)

Bart Religion

Legacy Member
-etienne- zei:
Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden? :)

ja, dat gaat prima. je hebt wel een limiet van 3GB per dag. Maar die kan je opsparen tot 20 GB (dus 2 dagen niks downloaden, dan heb je limiet van 6GB)

Quilombo

Legacy Member
epsilon zei:
Daar wijzigt uw IP nog nie van.

erger wordt het als ge op kotnet zit (heeft maar een paar ip's naar de buitenwereld toe voor duizenden studenten :p)

:cry:

Private_BE

Legacy Member
Kweet nu niet of het gezegt is.

Maar wij hebben ne router hier (telenet) en 4 poorten en draadloos signaal, wat betekent dat wij maar 4ip's hebben dus ik kan niet resetten en opnieuw downloaden dus dat gaat gewoon niet omdat we ook pc's op hebben staan en die elk een ip hebben. Maar moest dat niet geval zijn gaat nog niet eindeloos.


BTW Met zo een telenet limiet (ik heb nu wel 35gb :p) hebde toch niks aan een premium account

neomitochondria

Legacy Member
ben nu al bezig met mijn 2e gratis account voor een maand, door die free collectors zone ;) heb al 37000 punten gehaald en bij elke 10 000 punten kan je een gratis account voor een maand aanmaken :)

dus ik kan nog 3 maand gratis verder ;)

MarG

Legacy Member
neomitochondria zei:
ben nu al bezig met mijn 2e gratis account voor een maand, door die free collectors zone ;) heb al 37000 punten gehaald en bij elke 10 000 punten kan je een gratis account voor een maand aanmaken :)

dus ik kan nog 3 maand gratis verder ;)

Hoe haal je die punten?

Wover

Legacy Member
chosen1 zei:
met download managers haalt ge dat gemakkelijk! ik download soms aan 2MB/s met rapidshare (en free download manager) met een turbo-abo

tuurlijk maar jouw theoretische snelheid is dan ook 20Mbps ~ 2.5MBps, maar van een gewone adsl lijn ist maar 3.3Mbps ~ 412KBps, en ze kunnen niet over hun theoretische snelheid, dus de pieken van 800KBps op ADSL zijn door het feit dat het programma al begint te downloaden voor je op ja hebt geklikt.

neomitochondria

Legacy Member
MarG zei:
Hoe haal je die punten?

door dingen te uploaden, elke upload die gedownload wordt door een free user is een punt waard :)

je moet er veel werk in steken en moet de knowhow weten hoe je het moet doen, en je moet ook weten wat er veel gedownload wordt enzo, je moet natuurlijk wel de forums weten hiervoor ;)

Wover

Legacy Member
deadprisoner007 zei:
Dan ben ik blijkbaar met het verkeerde programma bezig :) (Azureus)

Nee hoor, dat hangt van de torrents af, je hebt sites die torrents aan betalende of uploadende leden geven, en dan heb je misschien maar 20 seeds, maar daarvan zijn er enkele die wel seeden aan ettelijke MBps. Bij de gewone gratis torrent search sites heb je meestal inderdaad de gewone users die zo vriendelijk moeten zijn om te uploaden, dus heb je meestal wel bij recente files bv 5 000 seeds, maar die seeden aan enkele KBps, voor 10 000 leechers.

neomitochondria

Legacy Member
voor torrents moet je natuurlijk ook je poorten van je router openzetten als je 1 hebt, hierdoor kon ik max snelheid halen waar ik anders max 10-15 kb/sec haalde.

en ik gebruik utorrent, programma van ongeveer 100 kb, maar enorm goed.

MarG

Legacy Member
neomitochondria zei:
door dingen te uploaden, elke upload die gedownload wordt door een free user is een punt waard :)

je moet er veel werk in steken en moet de knowhow weten hoe je het moet doen, en je moet ook weten wat er veel gedownload wordt enzo, je moet natuurlijk wel de forums weten hiervoor ;)

Hmm, ik beschik wel over de nodige kennis :) Zal er eens met beginnen.
Imo gaat er niets boven een zalige FTP.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan