Frado2005
Legacy Member
? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijdFLT zei:hahahahaha torrents, hilarisch :')

Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijdFLT zei:hahahahaha torrents, hilarisch :')

frado2005 zei:idd, ma ik werk nie graag met rapidshare, geef mij maar goeie torrents, gaan meestal sneller
er zijn nog andere mensen downloaden van de host... 
frado2005 zei:? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijd
Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo
Rapidshare dl-rate blijft veel stabieler dan torrents. (constante rate van 1250KBytes/s)-etienne- zei:Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden?![]()
deadprisoner007 zei:Dan ben ik blijkbaar met het verkeerde programma bezig(Azureus)
epsilon zei:Daar wijzigt uw IP nog nie van.
)
) hebde toch niks aan een premium accountneomitochondria zei:ben nu al bezig met mijn 2e gratis account voor een maand, door die free collectors zoneheb al 37000 punten gehaald en bij elke 10 000 punten kan je een gratis account voor een maand aanmaken
dus ik kan nog 3 maand gratis verder![]()
bartreligion zei:verkeerde torrents eerder

chosen1 zei:met download managers haalt ge dat gemakkelijk! ik download soms aan 2MB/s met rapidshare (en free download manager) met een turbo-abo
MarG zei:Hoe haal je die punten?


deadprisoner007 zei:Dan ben ik blijkbaar met het verkeerde programma bezig(Azureus)
neomitochondria zei:door dingen te uploaden, elke upload die gedownload wordt door een free user is een punt waard
je moet er veel werk in steken en moet de knowhow weten hoe je het moet doen, en je moet ook weten wat er veel gedownload wordt enzo, je moet natuurlijk wel de forums weten hiervoor![]()
Zal er eens met beginnen.