Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FLT zei:hahahahaha torrents, hilarisch :')


XoN`- zei:het verbaast me steeds dat mensen op forums doen of het nedl dictee is ...
ah just drvoor z'n er rules ...
.PapaGanz zei:Het grappige is dat mediums ook juist is.
T€RM!N4T0R;7905176 zei:Maar dan wel in een andere betekenis...
T€RM!N4T0R zei:Maar dan wel in een andere betekenis...
utorrent is imo niet goed. Gebruiksvriendelijk wel en goede tutorials op de site, maar de upload is veel te hoog. Met azureus kun je instellen dat hij aan 5kb/s upload, maar bij utorrent ligt dat veeeeel hogerneomitochondria zei:voor torrents moet je natuurlijk ook je poorten van je router openzetten als je 1 hebt, hierdoor kon ik max snelheid halen waar ik anders max 10-15 kb/sec haalde.
en ik gebruik utorrent, programma van ongeveer 100 kb, maar enorm goed.

ElBramo zei:utorrent is imo niet goed. Gebruiksvriendelijk wel en goede tutorials op de site, maar de upload is veel te hoog. Met azureus kun je instellen dat hij aan 5kb/s upload, maar bij utorrent ligt dat veeeeel hoger![]()



Hmm, ik wist niet dat je aan 6kb/s al ongelimiteerd kan downloaden. Weet iemand hoeveel je moet uploaden bij Azureus wil je ongelimiteerd kunnen downloaden?neomitochondria zei:daarmee ben ik niet akkoord
als je met utorrent aan 6kb/sec upload heb je max speed
als je aan 5 kb/sec upload is je max download speed 30/kb sec dacht ik en dan aan 6kb /sec ongelimiteerd![]()
ComputerVISTA zei:Nog geen goeie torrents binnen gehad zeker?
Geef mij maar newsservers, altijd het max van men turbo lijn en als ik snachts af haal kan ik een max van +- 102Gb per maand afhalen waar ik meer dan content van ben![]()
om nog niet te spreken van het "sharen".
FLT zei:Wel al goeje torrents gehad, maar de wachttijd isom nog niet te spreken van het "sharen".
Geef mij ook maar nieuwsgroepen![]()
Ja.ComputerVISTA zei:Media = meervoud medium
Mediums = iemand die kan voorspellen, zo van die mannen met ne glazen bol.
Nee?
PapaGanz zei:Neen toch?
Medium heeft gewoon meerdere betekenissen.
En er een S achterplaatsen is een geldig meervoud, net zoals bij musea / museums
ElBramo zei:Nieuwsgroepen worden vooral gebruikt om kinderporno mee uit te wisselen. Dat is mss de reden waarom skynet dat geband heeft?
ElBramo zei:Ja, ik meen het, is nog in de krant geweestMja, maar ik denk dat ge op de juuste sites moet gaan als ge dat wilt vinden.
