Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
is dat eigenlijk illegaal die forums met rapidshare links? ken er wel enkele, maar die linken dus in feite alleen ipv zelf aan te bieden. Maakt dat iets uit?

ComputerVISTA

Legacy Member
FLT zei:
hahahahaha torrents, hilarisch :')

Nog geen goeie torrents binnen gehad zeker? ;)

Geef mij maar newsservers, altijd het max van men turbo lijn en als ik snachts af haal kan ik een max van +- 102Gb per maand afhalen waar ik meer dan content van ben :)

PapaGanz

Legacy Member
XoN`- zei:
het verbaast me steeds dat mensen op forums doen of het nedl dictee is ...




ah just drvoor z'n er rules ...

Het grappige is dat mediums ook juist is ;).

ComputerVISTA

Legacy Member
T€RM!N4T0R;7905176 zei:
Maar dan wel in een andere betekenis...

Media = meervoud medium
Mediums = iemand die kan voorspellen, zo van die mannen met ne glazen bol.

Nee?

PapaGanz

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Maar dan wel in een andere betekenis...

Neen toch?
Medium heeft gewoon meerdere betekenissen.

En er een S achterplaatsen is een geldig meervoud, net zoals bij musea / museums

ElBramo

Legacy Member
neomitochondria zei:
voor torrents moet je natuurlijk ook je poorten van je router openzetten als je 1 hebt, hierdoor kon ik max snelheid halen waar ik anders max 10-15 kb/sec haalde.

en ik gebruik utorrent, programma van ongeveer 100 kb, maar enorm goed.
utorrent is imo niet goed. Gebruiksvriendelijk wel en goede tutorials op de site, maar de upload is veel te hoog. Met azureus kun je instellen dat hij aan 5kb/s upload, maar bij utorrent ligt dat veeeeel hoger :)

neomitochondria

Legacy Member
ElBramo zei:
utorrent is imo niet goed. Gebruiksvriendelijk wel en goede tutorials op de site, maar de upload is veel te hoog. Met azureus kun je instellen dat hij aan 5kb/s upload, maar bij utorrent ligt dat veeeeel hoger :)

daarmee ben ik niet akkoord ;)

als je met utorrent aan 6kb/sec upload heb je max speed :)

als je aan 5 kb/sec upload is je max download speed 30/kb sec dacht ik en dan aan 6kb /sec ongelimiteerd :)

ElBramo

Legacy Member
neomitochondria zei:
daarmee ben ik niet akkoord ;)

als je met utorrent aan 6kb/sec upload heb je max speed :)

als je aan 5 kb/sec upload is je max download speed 30/kb sec dacht ik en dan aan 6kb /sec ongelimiteerd :)
Hmm, ik wist niet dat je aan 6kb/s al ongelimiteerd kan downloaden. Weet iemand hoeveel je moet uploaden bij Azureus wil je ongelimiteerd kunnen downloaden?

FLT

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Nog geen goeie torrents binnen gehad zeker? ;)

Geef mij maar newsservers, altijd het max van men turbo lijn en als ik snachts af haal kan ik een max van +- 102Gb per maand afhalen waar ik meer dan content van ben :)

Wel al goeje torrents gehad, maar de wachttijd is :sleep: om nog niet te spreken van het "sharen".

Geef mij ook maar nieuwsgroepen :)

neomitochondria

Legacy Member
zat vroeger ook op nieuwsgroepen maar om een of andere reden heeft skynet dat geband ofzo :(

ComputerVISTA

Legacy Member
FLT zei:
Wel al goeje torrents gehad, maar de wachttijd is :sleep: om nog niet te spreken van het "sharen".

Geef mij ook maar nieuwsgroepen :)

Ik verkies ook nieuwsgroepen hoor, max van mijn lijn, stabiel als een stuk gewapend beton, etc...

Ik ondervind geen problemen met wachttijden bij torrents eigenlijk... Misschien ligt het toch aan je programmadie het voor de ene of andere reden het niet kan slikken? Nuja ik gebruik torrents enkel als ik het echt niet vindt op nieuwsgroepen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Media = meervoud medium
Mediums = iemand die kan voorspellen, zo van die mannen met ne glazen bol.

Nee?
Ja.
PapaGanz zei:
Neen toch?
Medium heeft gewoon meerdere betekenissen.

En er een S achterplaatsen is een geldig meervoud, net zoals bij musea / museums

Jawel, tis zoals pc vista zegt, medium heeft meerdere betekenissen, afhankelijk van de betekenis is het meervoud anders. Check de Van Dale er maar eens voor.


(offtopic)

Brianz

Legacy Member
ik gebruik altijd rapget om met rapidshare te downloaden
gewoon linkjes in copypasten en het programma doet het werk
niet meer wachten om die irritante cijfertjes en letters in te geven
http://www.rapget.com/en/download.html

spijtig dat rapidshare geen gratis accounts voor 3 dagen meer weggeeft net zoals half jaartje gelden

ElBramo

Legacy Member
Nieuwsgroepen worden vooral gebruikt om kinderporno mee uit te wisselen. Dat is mss de reden waarom skynet dat geband heeft?

ComputerVISTA

Legacy Member
ElBramo zei:
Nieuwsgroepen worden vooral gebruikt om kinderporno mee uit te wisselen. Dat is mss de reden waarom skynet dat geband heeft?

??????? Meende da?

Zelf nog nooit toevallig tegengekomen, kan wel zijn dat vermomd is onder nen andere naam.

ElBramo

Legacy Member
Ja, ik meen het, is nog in de krant geweest :) Mja, maar ik denk dat ge op de juuste sites moet gaan als ge dat wilt vinden.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
ElBramo zei:
Ja, ik meen het, is nog in de krant geweest :) Mja, maar ik denk dat ge op de juuste sites moet gaan als ge dat wilt vinden.

Je bent de aanhalingstekens vergeten. :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan