sleejer
Legacy Member
den-kimi zei:idem:
hoe haal je die punten?
als je de topic zou leze, weet je het

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
den-kimi zei:idem:
hoe haal je die punten?

Da verandert uw mac adres ofzo ?T€RM!N4T0R zei:Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).
Voor TN, zoek dit op: macshift
*edit* over de snelheid van RS: zeer goed, ik haal er dikwijls 1MB/s of meer mee...
?fraCk zei:Da verandert uw mac adres ofzo ?
En zeker dat da mag?

frado2005 zei:? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijd
Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo
. Tenzij je voor iets héél specifiek gaat dan kijk je best eens rond op sharingprogs.-etienne- zei:Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden?![]()
Woverke zei:Ik denk niet dat het met een overschrijving gaat.

frado2005 zei:idd, ma ik werk nie graag met rapidshare, geef mij maar goeie torrents, gaan meestal sneller![]()
[B!'X!R']['@(V);7900609 zei:normaal gezien mag er geen warez opstaan op RapidShare. Maja, de mensen zetten een andere naam, dan kunnen ze nie weten of het warez is of niet zeker? Tenzij ze het reporten ofzo.
MarG zei:Hoe haal je die punten?
neomitochondria zei:eens mijn gratis accounts op zijn ga ik gewoon een account kopen en delen met een maat, 5 euro elk voor een maand, geen geld toch
en wat je er allemaal mee kan afhalen heb je vlug teruggewonnen![]()
XoN`- zei:idd da werkt te verslavend da forum (hihi)
ps: pm's will b ignored![]()

T€RM!N4T0R zei:Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).
Voor TN, zoek dit op: macshift
*edit* over de snelheid van RS: zeer goed, ik haal er dikwijls 1MB/s of meer mee...

XoN`- zei:ge kunt die wachttijd omzeilen met een url (die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)

Moloch zei:ja vroeger mss, bij de oude versie van rapidshare, die truukskes werken al lang nie meer, enneu
"(die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)"
![]()

XoN`- zei:vroeger? nja kheb gistren nog gebruik van gemaakt, maarnee
jij zallet wel beter weten natuurlijk![]()
![]()


XoN`- zei:bwa ik verbaas me er nog steeds bij hoe weinig mensen met zon mediums kunnen werken ze![]()
CORRIGEREN SPELLINGSFOUTEN
Ga niet op mensen vitten omdat ze spellingsfouten maken, niet iedereen is zo een grote taalpurist als jij. Als je persé iemand wilt corrigeren, doe dat dan op een vriendelijke manier en alleen als je ook een bijdrage aan de thread kan leveren.
BuBbA zei:Neen.
1 account = 1 ip adres.