Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fraCk

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).

Voor TN, zoek dit op: macshift ;)


*edit* over de snelheid van RS: zeer goed, ik haal er dikwijls 1MB/s of meer mee...
Da verandert uw mac adres ofzo ?
En zeker dat da mag :p ?

FLT

Legacy Member
frado2005 zei:
? mijn max snelheid van mijn lijn is 550, en die snelheid heb ik bij torrents altijd :)
Als uw lijn sneller is, haalt ge ook snellere snelheden met torrents imo

En de wachttijden tegen alleer uw download begint? En de upload? (Ok dit kan je omzeilen maar dan verneuk je eigelijk het sharing systeem)

Neenee er is maar 1 manier jongens, nieuwsgroepen :). Tenzij je voor iets héél specifiek gaat dan kijk je best eens rond op sharingprogs.

Bubba

Legacy Member
-etienne- zei:
Kan je zo'n account voor een jaar op verschillende pc's gebruiken en bijgevolgdus ook samenleggen met vrienden? :)

Neen.

1 account = 1 ip adres. Ik heb het in een e-mail gevraagd omdat ik zowel thuis als op school download en dus wou weten of ik mn account ook op school mocht gebruiken. Dat mag dus niet. Rapidshare controleerd dat nogal redelijk nauwkeurig dus ik zou het niet riskeren.

Woverke zei:
Ik denk niet dat het met een overschrijving gaat.

Ik denk dat ook niet, ik weet dat. ;)

En waarom weet ik dat? Omdat ik zelf zo'n accountje heb. Gewoon 9.90€ storten via "internationale overschrijving" en na enkele dagen krijg je een mailtje met je account gegevens in. It's that simple.

frado2005 zei:
idd, ma ik werk nie graag met rapidshare, geef mij maar goeie torrents, gaan meestal sneller :)

Dit wil ik in praktijk wel is zien werken. Ik gebruik ze alletwee en een torrent die zelfs nog maar in de buurt komt van de RS snelheid (1250 / s) heb ik nog nooit meegemaakt.

De extra reden waarom ik geen torrents gebruik is ook dat er een pak upload bijzit en aangezien je bij telenet een limiet hebt van 2G zit je al vrij snel aan het plafond.

[B!'X!R']['@(V);7900609 zei:
normaal gezien mag er geen warez opstaan op RapidShare. Maja, de mensen zetten een andere naam, dan kunnen ze nie weten of het warez is of niet zeker? Tenzij ze het reporten ofzo.

Er staan zoveel bestanden op RS dat ik het betwijfel dat ze nog veel meer dan standaard titel controles uitvoeren. Volgens mij word dat enkel gecontroleerd als iemand die bestanden report.

MarG zei:
Hoe haal je die punten?

Zoals al gezegd, bestanden uploaden.

Per keer dat ze jouw bestand downloaden krijg je één punt. 10.000 punten = 1 maand gratis rapidshare. Als je dan weet dat je start met 8.000 punten heb je, mits een kleine moeite, eigenlijk 2 maanden voor de prijs van één. Nadien word het wel wat moeilijker om aan je 10.000 hits te komen.

XoN`-

Legacy Member
ge kunt die wachttijd omzeilen met een url (die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)

neomitochondria

Legacy Member
eens mijn gratis accounts op zijn ga ik gewoon een account kopen en delen met een maat, 5 euro elk voor een maand, geen geld toch :)

en wat je er allemaal mee kan afhalen heb je vlug teruggewonnen ;)

Bubba

Legacy Member
neomitochondria zei:
eens mijn gratis accounts op zijn ga ik gewoon een account kopen en delen met een maat, 5 euro elk voor een maand, geen geld toch :)

en wat je er allemaal mee kan afhalen heb je vlug teruggewonnen ;)

Het klote is dat we hier zo'n lage limiet hebben...

XoN`-

Legacy Member
idd da werkt te verslavend da forum (hihi :evil:)


ps: pm's will b ignored :p

Moloch

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Klopt, met een static ip-adres zal het nooit lukken (zoals bij TN, Adsl is dynamisch ip en helpt het wel).

Voor TN, zoek dit op: macshift ;)


*edit* over de snelheid van RS: zeer goed, ik haal er dikwijls 1MB/s of meer mee...


telenet heeft zowel statische als dynamische ip's ;)

bludgeoned

Legacy Member
Amai
De kleinste kleuter kan met rapidshare werken dus denk dat iedereen het wel kan vinden als hij wil.
Ik versta echt niet dat het stoer is om iets af te halen.
5 jaar geleden misschien, maar nu toch niet meer

XoN`-

Legacy Member
bwa ik verbaas me er nog steeds bij hoe weinig mensen met zon mediums kunnen werken ze :p

Moloch

Legacy Member
XoN`- zei:
ge kunt die wachttijd omzeilen met een url (die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)

ja vroeger mss, bij de oude versie van rapidshare, die truukskes werken al lang nie meer, enneu

"(die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)"

:rofl:

neomitochondria

Legacy Member
ik heb ook zo'n websites, maar rapidshare wordt altijd maar meer en meer beveiligd, hier een bericht van 28 november van zo'n site:

You all may have noticed that the Rapidshare.com generator has been disabled for quite some time. Well, recently, Rapidshare.com edited the way they handle premium download sessions. Now to download a generated Rapidshare.com file, you must be logged in with a premium account. If you are not logged in to Rapidshare.com with a premium account, the generated downloads will NOT work. I will be and have been working on alternatives to the Raipdshare.com generator, but keep in mind it can take a while [days or even weeks] to set something up which'll work. Please bear with me, as this makes not only you, but me mad as well!
You all may have noticed that the Rapidshare.com generator has been disabled for quite some time. Well, recently, Rapidshare.com edited the way they handle premium download sessions. Now to download a generated Rapidshare.com file, you must be logged in with a premium account. If you are not logged in to Rapidshare.com with a premium account, the generated downloads will NOT work. I will be and have been working on alternatives to the Raipdshare.com generator, but keep in mind it can take a while [days or even weeks] to set something up which'll work. Please bear with me, as this makes not only you, but me mad as well!

XoN`-

Legacy Member
Moloch zei:
ja vroeger mss, bij de oude versie van rapidshare, die truukskes werken al lang nie meer, enneu

"(die ik hier ni ga geven, want die url verplaatst zich te vaak)"

:rofl:


vroeger? nja kheb gistren nog gebruik van gemaakt, maarnee

jij zallet wel beter weten natuurlijk :rofl: :music:

Scifo

Legacy Member
XoN`- zei:
vroeger? nja kheb gistren nog gebruik van gemaakt, maarnee

jij zallet wel beter weten natuurlijk :rofl: :music:

PLS geef ons de url ... Ik word echt gek van die timer bij rapidshare. Wij belgen worden al genoeg uitgebuit door die beperkte downloadlimieten :(
Wij zouden elkaar moeten steunen!!! :p

Varry

Legacy Member
XoN`- zei:
bwa ik verbaas me er nog steeds bij hoe weinig mensen met zon mediums kunnen werken ze :p

enkelvoud= medium, meervoud ervan: MEDIA
Het verbaast me soms hoe weinig mensen weten over hun eigen taal....

XoN`-

Legacy Member
het verbaast me steeds dat mensen op forums doen of het nedl dictee is ...


CORRIGEREN SPELLINGSFOUTEN

Ga niet op mensen vitten omdat ze spellingsfouten maken, niet iedereen is zo een grote taalpurist als jij. Als je persé iemand wilt corrigeren, doe dat dan op een vriendelijke manier en alleen als je ook een bijdrage aan de thread kan leveren.

ah just drvoor z'n er rules ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan