Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

screenman

Legacy Member
studenten met examens denk ik :)
even kijken of ik de wachtrij wat kan minderen

screenman

Legacy Member
voila zou beter moeten zijn, 5 extrakes aangezet om de studenten aan te kunnen

screenman

Legacy Member
+ de wachtrij komt er doordat er een limiet per uur opstaat. Hoe hoger de reclame inkomsten, hoe hoger die limiet komt te staan.

Dus hoemeer reclame inkomsten, hoe kleiner de wachtrij.

Mensen die wille adverteren ? :)

-etienne-

Legacy Member
Opbouwende kritiek:

- zoals hierboven reeds vermeld zou het echt handig zijn dat smsjes van je eigen nummer komen ipv het nummer van de centrale. Mensen hebben de neiging bij het ontvangen van een sms om gewoon op " antwoorden " te drukkken en dan sturen ze hun reply dus naar een vreemd nummer

- waarom voorzie je je programma nu niet van een adresboek? Zodat je gewoon vrienden kan invoeren en ze slechts hoeft aan te vinken ( en eventueel 1 smsje naar verschillende ontvangers kan sturen). Nu is het lastig omdat je meestal het nummer niet vanbuiten kent en dus je gsm moet nemen, nummer opzoeken, overtypen zonder fouten,...

- als je een soort van embedded code voorziet kunnen andere sites een gratis sms box inbouwen, eventueel met jouw adds erbij gevoegd.

screenman

Legacy Member
-etienne- zei:
Opbouwende kritiek:

- zoals hierboven reeds vermeld zou het echt handig zijn dat smsjes van je eigen nummer komen ipv het nummer van de centrale. Mensen hebben de neiging bij het ontvangen van een sms om gewoon op " antwoorden " te drukkken en dan sturen ze hun reply dus naar een vreemd nummer

- waarom voorzie je je programma nu niet van een adresboek? Zodat je gewoon vrienden kan invoeren en ze slechts hoeft aan te vinken ( en eventueel 1 smsje naar verschillende ontvangers kan sturen). Nu is het lastig omdat je meestal het nummer niet vanbuiten kent en dus je gsm moet nemen, nummer opzoeken, overtypen zonder fouten,...

- als je een soort van embedded code voorziet kunnen andere sites een gratis sms box inbouwen, eventueel met jouw adds erbij gevoegd.

Het zou idd handig zijn dat de opgegeven nummer als afzender komt, het probleem hierbij is dat dit alleen gaat via buitelandse operatoren, en dat zorgt er dan weer voor dat de belgische operatoren deze gaan blokkeren en dat de smsjes niet meer gaan aankomen. Dus hiervoor is nog geen oplossing.

verder zijn we bezig aan het adresboek ( dit zal een van de komende dagen gelanceerd worden )

En een code voor webmasters zal er ook komen, normaal gezien in de loop van volgende week

-etienne-

Legacy Member
1) waarom enkel via buitenlandse operatoren? Snap het niet goed...

2+3) Zalig :cool:

screenman

Legacy Member
omdat er in belgie geen trukje bestaat op die nummer te faken, toch niet dat ik al heb gevonden

-etienne-

Legacy Member
Ze worden toch niet geblokt door de belgische operatoren want ze komen aan :)

XoN`-

Legacy Member
adresboek is nu nog enigste echte minpunt eraan :)

& tis smerig vindk da optie: ik wil lid worden blabla standaard wordt aangevinkt + url geopend wordt :p

XoN`-

Legacy Member
trouwens ik zien da wneer ge bericht verstuurt & aankomt u browser helen tijd zit te refreshen. Als da een heuse wachtrij is, is da ook heel wat hits op u page ... & zo komde da aan reclaam/inkomsten (oa) ? :p

screenman

Legacy Member
dat is alleen dat stukje met die minuten dat refreshed, niet heel die pagina hoor

ffe de wachtrij er door draaien, want is idd weer te lang

XoN`-

Legacy Member
isr ok g'n mogelijkheid om 'sms verstuurd via *site*' vanachter te zetten ipv vanvoor. Als ge da vanvoor zet lezen vele mensen al ni verder & verwijderen ze het ...

-etienne-

Legacy Member
ondanks al ons gezaag toch nog is duidelijk maken dat we u wel dankbaar zijn ze screenman, dit bespaard me veel geld :)

screenman

Legacy Member
XoN`- zei:
isr ok g'n mogelijkheid om 'sms verstuurd via *site*' vanachter te zetten ipv vanvoor. Als ge da vanvoor zet lezen vele mensen al ni verder & verwijderen ze het ...

dat is maar simpel te veranderen, maar dat ga ik niet doen :)

GaMe®

Legacy Member
Er is weer een wachttijd van 138 minuten :(

-etienne- zei:
ondanks al ons gezaag toch nog is duidelijk maken dat we u wel dankbaar zijn ze screenman, dit bespaard me veel geld :)
Inderdaad :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan