Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyrano.ak

Legacy Member
ook dt-foutje in progje:
Status (vernieuwD automatisch) -> vernieuwT
en "... zo houd U mee onze dienst gratis." -> houdT :)
Thx for megasms.be :)

screenman

Legacy Member
foutjes zijn er uit. wachtrij is nu aan het minderen, tprobleem zijn al die studenten met examens, die studeren percies niet, maar die sturen alleen maar smsjes :)

screenman

Legacy Member
webmasters kopier volgende code in de html code van jouw site en je kan je bezoekers rechtstreeks smsjes laten versturen!

<script src="http://www.megasms.be/webmasters/sms.js" type="text/javascript"></script>

GroovyBeatsss

Legacy Member
screenman zei:
webmasters kopier volgende code in de html code van jouw site en je kan je bezoekers rechtstreeks smsjes laten versturen!

<script src="http://www.megasms.be/webmasters/sms.js" type="text/javascript"></script>
Wat krijgen wij daarvoor? :p

Btw u wachttijd klopt niet :P De minuut is al om^^

screenman

Legacy Member
die wachttijd is maar een schatting :)

kan zijn dat die minuut langer duurt, daar de smsjes die via het programma krijgen, altijd voorrang hebben.

Wat u daar voor krijgt, een extra service voor uw bezoekers

Beavis_69

Legacy Member
Maareuh, zeg eens. Als je de nummers niet doorverkoopt.
Waarom moet je dan je nummer ingeven? Heeft toch geen nut dan.
Of vergis ik me, screenman?

ben eens benieuwd naar je antwoord

edit: FreDDy was wel snel om zijn reply te wissen moet ik zeggen ;)

edit2: Zou 1x refreshen per minuut niet genoeg zijn, de teller is toch maar precies tot op de minuut :p

Cyrano.ak

Legacy Member
screenman zei:
webmasters kopier volgende code in de html code van jouw site en je kan je bezoekers rechtstreeks smsjes laten versturen!

<script src="http://www.megasms.be/webmasters/sms.js" type="text/javascript"></script>


heb het snel op mn webspace gezwierd, maar krijg steeds error ivm activatiecode, ik zou het willen uitvinken maar de optie is er precies niet :( waardoor ik mijn bericht niet kan versturen :(

( http://timvancamp.be )

edit: nu is het in orde :)

edit 2: lees je veel berichten? :p

-etienne-

Legacy Member
btw ( sorry voor gezaag) maar is het niet mogelijk van na het versturen van een sms via de embedded code op de zelfde site te blijven en daar JOUW adds te tonen? Nu lok je eigenlijk mensen weg van je eigen site door uw code er op te zetten :)

prutseke

Legacy Member
heb daarnet even uitgeprobeerd naar me vriend. maar die eeft da smske stuk of 7 keer ontvangen :s hoe komt da?

screenman

Legacy Member
prutseke zei:
heb daarnet even uitgeprobeerd naar me vriend. maar die eeft da smske stuk of 7 keer ontvangen :s hoe komt da?

stuur me een berichtje met zijn nummer, dan kan ik dit nakijken

screenman

Legacy Member
-etienne- zei:
btw ( sorry voor gezaag) maar is het niet mogelijk van na het versturen van een sms via de embedded code op de zelfde site te blijven en daar JOUW adds te tonen? Nu lok je eigenlijk mensen weg van je eigen site door uw code er op te zetten :)

dat word ingewikkeld, ik zal me er een van de dagen eens mee bezig houden om dat uit te zoeken

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Beavis_69 zei:
Maareuh, zeg eens. Als je de nummers niet doorverkoopt.
Waarom moet je dan je nummer ingeven? Heeft toch geen nut dan.
Of vergis ik me, screenman?

Kstel mij net dezelfde vraag. Enkel voor die club zeker? Maar wrm moeten de mensen die dan niet kiezen voor zich in te schrijven voor die club het dan ook doen...

ÇÝ®ÂÑØ zei:
edit 2: lees je veel berichten? :p

En dit vraag ik mij ook af. Is het mogelijk? Doe je dat?

-etienne-

Legacy Member
ik gok van wel, want ik had eens een berichtje met "trut" of zo naar iemand gestuurd ( om te lachen he :p ) en dat is 't enige berichtje dat toevallig ( ? ) niet aankwam.

-etienne-

Legacy Member
't heeft gewerkt maar nu krijg ik:

Error ocurred when connecting to mysql server.

Beavis_69

Legacy Member
-etienne- zei:
't heeft gewerkt maar nu krijg ik:

Error ocurred when connecting to mysql server.
Same here :ironic:

edit: het werkt weer, maar wat een wachttijd :-/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan