Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat krijgen wij daarvoor?screenman zei:webmasters kopier volgende code in de html code van jouw site en je kan je bezoekers rechtstreeks smsjes laten versturen!
<script src="http://www.megasms.be/webmasters/sms.js" type="text/javascript"></script>
De minuut is al om^^

screenman zei:webmasters kopier volgende code in de html code van jouw site en je kan je bezoekers rechtstreeks smsjes laten versturen!
<script src="http://www.megasms.be/webmasters/sms.js" type="text/javascript"></script>
waardoor ik mijn bericht niet kan versturen 


screenman zei:dat is maar simpel te veranderen, maar dat ga ik niet doen![]()

-etienne- zei:ik zou dat nochtans ook wel beter vinden![]()

prutseke zei:heb daarnet even uitgeprobeerd naar me vriend. maar die eeft da smske stuk of 7 keer ontvangenhoe komt da?
-etienne- zei:btw ( sorry voor gezaag) maar is het niet mogelijk van na het versturen van een sms via de embedded code op de zelfde site te blijven en daar JOUW adds te tonen? Nu lok je eigenlijk mensen weg van je eigen site door uw code er op te zetten![]()
Beavis_69 zei:Maareuh, zeg eens. Als je de nummers niet doorverkoopt.
Waarom moet je dan je nummer ingeven? Heeft toch geen nut dan.
Of vergis ik me, screenman?
ÇÝ®ÂÑØ zei:edit 2: lees je veel berichten?![]()
Same here :ironic:-etienne- zei:'t heeft gewerkt maar nu krijg ik:
Error ocurred when connecting to mysql server.