Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p!mp zei:nu beginnen de wachtrijen wel hoog te worden,
daarpas nog 132 minuten

Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.screenman zei:Nu is het zo dat de berichten die niet via de site worden verzonden ( via het programmatje dus ) voorrang krijgen op de berichten die via de site worden verzonden. Dus snelste manier is via het proggie
Zeker eens doen ^^loeli zei:lolz, das gevestigd in de onze-lieve-vrouwstraat in mechelen
das kei dicht bij waar ik vantijd in't weekend werk
grappig, da zijn allemaal gewone huizen, nekeer op letten als ik er nog is langs loop![]()
Da's mss een beetje teveel van het goede voor een gratis sms dienstp!mp zei:zou je die GRATIS sms boodschap niet achteraan het berichtje zetten? aangezien het nogal overkomt als spam zo terwijl de boodschap er een beetje verborgen achterstaat.
ik weet niet of het mogelijk is, maar ipv het nummer van de sms centrale als afzender te nemen, kun je misschien het nummer van de afzender meesturen als afzender, dat je dan ipv 0472418792 een sms krijgt, van je eigen nummer dan

Beavis_69 zei:Da's mss een beetje teveel van het goede voor een gratis sms dienst![]()

T€RM!N4T0R zei:Ja idd, behoorlijk onveilig systeem hoor.
Maar geeft me wel een aardig leuk idee.Wie zou ik vandaag es kloten. ^^
T€RM!N4T0R zei:Hmmz, 10min. geleden kwamen m'n berichten nog direct aan, nu ist ineens een wachtrij van 205min.
Raar! Maar is dat dan ook effectief 205min.?
En euh, kan je die site eigenlijk gwn sluiten terwijl dat bericht in wachtrij staat?
*edit*Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.
screenman zei:dit gaat niet zomaar, je krijgt dan een gratis berichtje op de gsmnummer die je hebt ingegeven. als je die code niet ingeeft op de site ben je niet ingeschreven, ook met een foute code kom je er dus niet. Dus op dat punt is het wel veilig hoor

En niemand anders zal mij per ongeluk/express in kunnen schrijven.
loeli zei:lolz, das gevestigd in de onze-lieve-vrouwstraat in mechelen
das kei dicht bij waar ik vantijd in't weekend werk
grappig, da zijn allemaal gewone huizen, nekeer op letten als ik er nog is langs loop![]()

screenman zei:Bugje is weg, je krijgt nu de juiste wachttijd te zien in het programmatje
En de wachttijd is weg! dus probleemkes opgelost, sorry voor de problemen.
T€RM!N4T0R zei:Hmmz, 10min. geleden kwamen m'n berichten nog direct aan, nu ist ineens een wachtrij van 205min.
Raar! Maar is dat dan ook effectief 205min.?
En euh, kan je die site eigenlijk gwn sluiten terwijl dat bericht in wachtrij staat?
*edit*Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.
screenman zei:( eerst wat op die reclammekes klikken)