Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Als wachtrij 132 minuten is, is er mogelijkheid voor het dan te annuleren ?

Als je dringend bericht moet sturen, en die krijgt dat "nu" aan en noggis over een dikke 2 uur is ook maar ambetant xD

screenman

Legacy Member
Neen dat is niet mogelijk, ik ga wel iets maken waarbij je op voorrand je wachttijd ongeveer kan zien.

Nu is het zo dat de berichten die niet via de site worden verzonden ( via het programmatje dus ) voorrang krijgen op de berichten die via de site worden verzonden. Dus snelste manier is via het proggie

-etienne-

Legacy Member
p!mp zei:
nu beginnen de wachtrijen wel hoog te worden,

daarpas nog 132 minuten

de maandag moet ik ook 314 minuten wachten. 5 u later kwam mijn berichtje aan :D

screenman

Legacy Member
ja in de namiddag is het percies altijd redelijk druk, en tegen 17u is de wachtrij dan weer weggewerkt, en tegen 20u is het dan ook weer drukker

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Hmmz, 10min. geleden kwamen m'n berichten nog direct aan, nu ist ineens een wachtrij van 205min.
Raar! Maar is dat dan ook effectief 205min.?
En euh, kan je die site eigenlijk gwn sluiten terwijl dat bericht in wachtrij staat?

*edit*
screenman zei:
Nu is het zo dat de berichten die niet via de site worden verzonden ( via het programmatje dus ) voorrang krijgen op de berichten die via de site worden verzonden. Dus snelste manier is via het proggie
Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.

Beavis_69

Legacy Member
loeli zei:
lolz, das gevestigd in de onze-lieve-vrouwstraat in mechelen
das kei dicht bij waar ik vantijd in't weekend werk
grappig, da zijn allemaal gewone huizen, nekeer op letten als ik er nog is langs loop :)
Zeker eens doen ^^

p!mp zei:
zou je die GRATIS sms boodschap niet achteraan het berichtje zetten? aangezien het nogal overkomt als spam zo terwijl de boodschap er een beetje verborgen achterstaat.

ik weet niet of het mogelijk is, maar ipv het nummer van de sms centrale als afzender te nemen, kun je misschien het nummer van de afzender meesturen als afzender, dat je dan ipv 0472418792 een sms krijgt, van je eigen nummer dan
Da's mss een beetje teveel van het goede voor een gratis sms dienst ;)

vogelnestje

Legacy Member
ik hoop dat je een bevestiging krijgt per sms indien je lid wordt van je smsmegaclub, waarin weer staat hoe je moet uitschrijven... Ik zie anders nog mensen iemand anders nr ingeven...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ja idd, behoorlijk onveilig systeem hoor.
Maar geeft me wel een aardig leuk idee. :p Wie zou ik vandaag es kloten. ^^

screenman

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Ja idd, behoorlijk onveilig systeem hoor.
Maar geeft me wel een aardig leuk idee. :p Wie zou ik vandaag es kloten. ^^


dit gaat niet zomaar, je krijgt dan een gratis berichtje op de gsmnummer die je hebt ingegeven. als je die code niet ingeeft op de site ben je niet ingeschreven, ook met een foute code kom je er dus niet. Dus op dat punt is het wel veilig hoor

screenman

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Hmmz, 10min. geleden kwamen m'n berichten nog direct aan, nu ist ineens een wachtrij van 205min.
Raar! Maar is dat dan ook effectief 205min.?
En euh, kan je die site eigenlijk gwn sluiten terwijl dat bericht in wachtrij staat?

*edit*Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.


Zit bugje in de timer in het programma, hij laat de totale wachtrij zien. Maar dit klopt dus niet.

En via de site, die tijd klopt wel, het is zo als een van onze sms machienes er tussen uit valt, direct er een grote wachtrij vormt.

Dus ik heb nu even de snelheid wat aangepast, 50 min wachtijd, zal in 5 min verstuurd worden. Dan is de wachttijd terug weg. De servers zijn nu ook terug allemaal aan het draaien

T€RM!N4T0R

Legacy Member
screenman zei:
dit gaat niet zomaar, je krijgt dan een gratis berichtje op de gsmnummer die je hebt ingegeven. als je die code niet ingeeft op de site ben je niet ingeschreven, ook met een foute code kom je er dus niet. Dus op dat punt is het wel veilig hoor

Damn wou net de ex van me vriendin es kloten hiermee. Ie doet et ook genoeg met ons. :(
Maarja, aan de andere kant ist ook goe nieuws. Dus als je per ongeluk het vergeet uit te vinken hang je nog steeds niet direct vast aan die club (en de €2). :) En niemand anders zal mij per ongeluk/express in kunnen schrijven.

Thx voor de info. :)

screenman

Legacy Member
Bugje is weg, je krijgt nu de juiste wachttijd te zien in het programmatje

En de wachttijd is weg! dus probleemkes opgelost, sorry voor de problemen.

screenman

Legacy Member
loeli zei:
lolz, das gevestigd in de onze-lieve-vrouwstraat in mechelen
das kei dicht bij waar ik vantijd in't weekend werk
grappig, da zijn allemaal gewone huizen, nekeer op letten als ik er nog is langs loop :)

kom maar langs, nummer 74 das is een pc winkel. Komt ma iets kopen :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
screenman zei:
Bugje is weg, je krijgt nu de juiste wachttijd te zien in het programmatje

En de wachttijd is weg! dus probleemkes opgelost, sorry voor de problemen.

Moet je het progje daarvoor herdownloaden en herinstalleren?

screenman

Legacy Member
nee hoor, dat is op de server zelf dat ik die aanpassing heb gemaakt. Dus je moet niet herinstalleren

screenman

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Hmmz, 10min. geleden kwamen m'n berichten nog direct aan, nu ist ineens een wachtrij van 205min.
Raar! Maar is dat dan ook effectief 205min.?
En euh, kan je die site eigenlijk gwn sluiten terwijl dat bericht in wachtrij staat?

*edit*Heb nu es via dat progje geprobeerd hetzelfde bericht te versturen maar het duurt toch even lang hoor.



Als er wachtrij is mag je gewoon de site sluiten ( eerst wat op die reclammekes klikken :niceone: ) je berichtje word dan zowiezo verzonden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan