Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
Ik dacht dat jullie het wel wouden weten, je kan onbeperkt gratis sms'n, check it out: http://www.megasms.be/

Ik heb het gisteren reeds getets en alles komt aan, al VEEL smsjes verstuurd en allemaal gelukt. Wel niet altijd even snel maar bon...

RaGeR

Legacy Member
Toch nie dat ze die nummers dan doorverkopen en dat ge dan spam op uwe gsm krijgt aan 1.5€ per o/v bericht?

ByT3 Me

Legacy Member
als ge daar uw telefoon nummer ingeeft, loop je dan niet het risico om na een tijdje spam op je gsm te krijgen via sms. ????

uiteindeljk is niks gratis.

Conqie

Legacy Member
toch maar louche....
waarom zou je je eigen gsm anders moeten geven
kom wel op een idee, die gratis sim kaarten van proximus dat ge bij den humo kreeg ;)

SilentSpring

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
toch maar louche....
waarom zou je je eigen gsm anders moeten geven

². + why the hell zouden ze u nu onbeperkt en gratis laten sms'en als zij er niets bij winnen?

Innerlife

Legacy Member
Preventie: wat moet je terug precies doen als je last hebt van spam? Bellen naar uw provider?

Conqie

Legacy Member
ik zou het eens willen proberen met zo'n simkaart van "den humo" ;)
als ik daar spam op krijg, so be it...

Maar ik wil wel niet dat de mensen naar wie ik sms'jes stuur ook spam krijgen

Mr. M

Legacy Member
vind k maar raar ze
ze gaan NOOIT zomaar gratis dinge geven

ik vertrouw der niks van :)

spam zie ik idd nog wel kunnen, nu ja, we zulle het wel horen hier he :p

BloodSeaker

Legacy Member
Als je nu eens echt de algemene voorwaarden doorneemt, en er staat niks in. Dan is het safe in die zin dat ge hun kunt aanklagen. Dus dat zit goed, want er staat niks op de site :p Anders zijde best dom natuurlijk en ist uw eigen stomme fout :D

Nu goed, ik doe er niet aan mee, dat zal mij een hoop last besparen gok ik

FLT

Legacy Member
Waarschijnlijk wordt er gewoon een reclame boodschapje bijgevoegd aangezien je maar 130 karakters hebt.

Time

Legacy Member
Innerlife zei:
Preventie: wat moet je terug precies doen als je last hebt van spam? Bellen naar uw provider?
Ga naar een winkel van je provider.
coap zei:
zalig voor prank-sms :p
Als de sms identiek hetzelfde zou zijn mss wel. Zelfs leken kunnen normaal gezien wel zien dat de sms niet authentiek is. Ofwel aan de nummer, ofwel een boodschap die erbij gevoegd is.

-etienne-

Legacy Member
ik heb toch nog niets van spam of zo gekregen ze :)

Hier werkt alles pefect en gratis :)

Gewoon veel reclam op de site

Innerlife

Legacy Member
De berichten komen niet toe hoor hier.. Toch nog niet binnen het kwartier..

Toch maar louche, ik waag er mij niet verder aan, hoewel het kwaad wss al geschiedt is :p

hybrid

Legacy Member
wrs staat erin u sms Deze sms werd verstuurd door blabla ofni ? Kga et ni teste heb gratis smskes me proximus :)

Burny

Legacy Member
-etienne- zei:
lol @ paranoia forumgangers :)

Lol @ onwetende forumgangers. Zelfde soort die spam, virussen, kettingbrieven, spy/ad/mal -ware en ander kwaad (onbewust) in leven houdt.
Ik zeg niet dat ik 100% zeker weet dat dit louche is, maar ik vertrouw het zeker niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan