Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

screenman

Legacy Member
drefo zei:
Het werk en het is zelf zeer degelijk.
Alleen staat de websitenaam in het begin van de sms blijkbaar.
Ben je ook niet verplocht om lid te worden,leuk leuk!

das een vorm van reclame he :) tis tenslotte gratis he

screenman

Legacy Member
We hebben nu een simpel programmake gemaakt dat je kan installeren op je pc en zo vanop je pc smsjes versturen, zonder altijd via de site te moeten gaan!

zotteluc

Legacy Member
lol
"in wachtrij, geschatte verzendtijd binnen ongeveer 55 min"

nogal druk daar?

Beavis_69

Legacy Member
screenman zei:
We hebben nu een simpel programmake gemaakt dat je kan installeren op je pc en zo vanop je pc smsjes versturen, zonder altijd via de site te moeten gaan!

En wat is jouw relatie tot dit programma/website/initiatief?

screenman

Legacy Member
wachttijd is weg nu :) soms is het nogal drukjes.

mijn relatie: eigenaar :)

boogje

Legacy Member
wow, ff getest en werkt perfect. vriend had sms in 1 minuut max. heb gelijk even jouw programma gedownt, werkt ook perfect

ZA-LIG

thanks screenman en onze etienne uiteraard :love:

-etienne-

Legacy Member
bedankt mij nekeer, ik heb diene thread hier wel geopend he :)

Just kidding... bedankt de screenman maar.

Beavis_69

Legacy Member
screenman zei:
wachttijd is weg nu :) soms is het nogal drukjes.

mijn relatie: eigenaar :)
Achzo. Mijn volgende vraag dan:

Als er echt geen addertje is, hoe haal jij er dan voordeel uit?

screenman

Legacy Member
reclame inkomsten, + de mensen die hun inschrijven voor de megasmsclub en maandelijks een bijdrage van € 2 betalen.

Cedric

Legacy Member
edit:

heb het net uitgebreid getest. Het werkt heel goed met dat programmaatje, practisch al mijn smsjes binnen de minuut aangekomen.

screenman, eventueel heb ik wat voorstellen moest het je intresseren :)

zou je die GRATIS sms boodschap niet achteraan het berichtje zetten? aangezien het nogal overkomt als spam zo terwijl de boodschap er een beetje verborgen achterstaat.

ik weet niet of het mogelijk is, maar ipv het nummer van de sms centrale als afzender te nemen, kun je misschien het nummer van de afzender meesturen als afzender, dat je dan ipv 0472418792 een sms krijgt, van je eigen nummer dan


toch uitstekend gedaan :niceone:

loeli

Legacy Member
lolz, das gevestigd in de onze-lieve-vrouwstraat in mechelen
das kei dicht bij waar ik vantijd in't weekend werk
grappig, da zijn allemaal gewone huizen, nekeer op letten als ik er nog is langs loop :)

roslar

Legacy Member
Ik vind het een schending van de privacy dat iki mijn gsmnummer moet geven :s

RaPmAn

Legacy Member
Bevat die megasms suite spyware of andere malware of is dat volkomen veilig te gebruiken ?
Moet ge daar ook telkens dat lidmaatschap uitvinken of kunde dat ergens éénmalig instellen ?

Ziet er een leuke service uit voor de rest ...

thx !

-etienne-

Legacy Member
denk niet dat er spyware of zo inzit. Wat me wel enorm stoort is dat het zijn eigen zo installeert dat het automatisch mee opstart met windows. Laat je pc maar extra lang opstarten voor zo'n stoem programma.

( ja ik weet hoe ik dat moet afzetten, maar 't gaat om 't principe)

lttuvix

Legacy Member
kvrees er eig voor
vroeger was er een programma waar ge ook smskes mee kon sturen, ge moest u nie inschrijven geen tel nr geven (buiten het nr waar ge naar ging sturen) ma das ook verdwenen

dit zal ook wel dezelfde lot ondergaan + als deze site door iedereen gaat gebruikt worden zal da ook wel een mooie wachtrij van enkele uur zijn

screenman

Legacy Member
voorlopig kunnen we de wachtrij nog steeds onder bedwang houden, + we kunnen met het materiaal we nu hebben nog 5x zoveel het aantal dat we nu versturen aan

Cedric

Legacy Member
nu beginnen de wachtrijen wel hoog te worden,

daarpas nog 132 minuten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan