Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
ik heb hier nu al drie dagen ervaring mee en nog geen problemen. Zou ook te loos zijn want je tekent niets ivm onkosten of zo en iedereen kan zomaar JOUW nummer gebruiken.

Trouwens, niemand houdt je tegen van een ander gsm nummer te gebruiken he, je moet gewoon altijd hetzelfde -valse- gsm nummer gebruiken :-)

fraCk

Legacy Member
kheb nummer verzender wel veranderd..
ma tkomt hier dus ook nie aan ;) bucht ^^
pech ik stuur zowiezo al gratis nu :p

screenman

Legacy Member
de smsjes worden betaald met de reclame inkomsten die je te zien krijgt als je een smsje wil versturen.
De problemen met de sms server zijn van de baan, alle smsjes zijn verzonden en er is geen wachttijd meer

maliq

Legacy Member
Hoe krijgde gratis sms met proximus ??
Ik zit nu al 7j bij proximus en ik krijg niks gratis,
alleen sinds kort 20% gratis belwaarde bij herlaadbeurt ..

Stancke

Legacy Member
maliq zei:
Hoe krijgde gratis sms met proximus ??
Ik zit nu al 7j bij proximus en ik krijg niks gratis,
alleen sinds kort 20% gratis belwaarde bij herlaadbeurt ..

Ik heb het volgende gedaan:

-Ingeschreven op Pay&Go Generation
-Voor 10€ herlaad en heb nu 1000 gratis SMS'en

zo leg ik een mooi spaarpotje aan:)

protnie

Legacy Member
Een maat van mij die bij mobistar zit heeft overgegaan naar Tempo Music, hij had 300 sms'jes. Is naar Tempo Essential gegaan en terug naar Tempo Music en jawel hij heeft weer 300 gratis sms'jes :D :p

screenman

Legacy Member
Nog even ter verduidelijking, deze gsmnummers worden niet gebruikt voor te verkopen, spammen of wat dan ook.

100% betrouwbaar.

TrickY.

Legacy Member
Of ga bij Euphony. Alsge tekent voor 24 maanden ebt ge 12 maanden aan stuk 1000 SMSjes of 1000 gratis belminuten voor €4/maand. Alsge voor 36 maanden tekent ebt ge 18 maanden aan een stuk 1000 SMSjes of 1000 gratis belminuten voor €4/maand.

^MystiQ

Legacy Member
protnie zei:
Een maat van mij die bij mobistar zit heeft overgegaan naar Tempo Music, hij had 300 sms'jes. Is naar Tempo Essential gegaan en terug naar Tempo Music en jawel hij heeft weer 300 gratis sms'jes :D :p

Dit kunde 3 keer doen en vanaf dan moet ge betalen voor over te stappen van abonnement/tarief.

;)

Bubba

Legacy Member
Stancke zei:
Ik heb het volgende gedaan:

-Ingeschreven op Pay&Go Generation
-Voor 10€ herlaad en heb nu 1000 gratis SMS'en

zo leg ik een mooi spaarpotje aan:)

Ge moet er wel bijzeggen dat die gratis smsjes enkel geldig zijn in het weekend en door de week tussen 16.00 en 7.00. ;)

Stancke

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet er wel bijzeggen dat die gratis smsjes enkel geldig zijn in het weekend en door de week tussen 16.00 en 7.00. ;)

welja:unsure:

de SMS'jes zijn dus gratis van 16u tot 7u door de week en in het weekend :unsure:

screenman

Legacy Member
Inmiddels hebben we de site in een nieuw kleedje gestoken en een extra funtie toegevoegd:

je kan nu wanneer je een berichtje verzend live de status volgen, zo kan je direct zien dat je berichtje al dan niet reeds verzonden is.

Opmerkingen over design enzo laat maar komen

Kazier

Legacy Member
Door lid te worden van de MegaSMS Club steunt u onze gratis smsdienst en zorgt u er mee voor dat deze dienst kan blijven bestaan. u ontvangt elke maand 1 berichtje met daarin onze laatste nieuwtjes promoties en voordelen. Dit berichtje kost max € 2, uitschrijven kan door te mailen naar [email protected]

Scam dus...

screenman

Legacy Member
niemand verplicht je van dat vakje aangekruist te laten he, je kan dat gewoon uitschakelen en dan kost het je niets per maand.

hybrid

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet er wel bijzeggen dat die gratis smsjes enkel geldig zijn in het weekend en door de week tussen 16.00 en 7.00. ;)

Int begin had ik altijd gratis smsjes ook in week voor 4U enzo maar 2de x kreeg ik sms me gratis sms na 4u enzo

drefo

Legacy Member
Het werk en het is zelf zeer degelijk.
Alleen staat de websitenaam in het begin van de sms blijkbaar.
Ben je ook niet verplocht om lid te worden,leuk leuk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan